قیمت عالی لامپ دوربین دار V380

قیمت لامپ دوربین دار V380 همراه با تخفیف عالی را در بازرگانی تکنو دوربین دنبال کنید. دوربین مداربسته لامپی از دسته دوربین های بیسیم ارزان قیمت می باشد که ضمن پایین بودن قیمت آن، قابلیت های متعدد و فوق العاده ای دارد. که از جمله مهمترین ویژگی های آن عبارتند از: وضوح تصویر ۲ مگاپیکسلی، زاویه دید گسترده ۳۶۰ درجه، رم خور تا ظرفیت 128 گیگابایت، وای فای دار، دارا بودن اسپیکر و میکروفون داخلی، قابلیت دید در شب، سنسور منحصر بفرد تشخیص حرکت و ارسال اعلان به گوشی های هوشمند، قابلیت اتصال به اپلیکیشن V380 جهت مشاهده اتفاقات در گوشی هوشمند.

با ما باشید تا بیشتر با لامپ دوربین دار V380 آشنا شوید:

قیمت لامپ دوربین دار

دوربین مداربسته وایرلس رم خور طرح لامپ

لامپ دوربین دار V380 دارای رزولوشن Full HD 1080p است و به پردازنده CMOS مجهز شده است. همچنین دارای لنز ثابت 2.8 میلی متر است که زاویه دید فوق العاده زیاد و گسترده تا ۳۶۰ درجه را ایجاد می کند. بنابراین از آن می توانید به عنوان یک تماشای کلی در فضاهای بزرگ نیز استفاده کرد. این نوع دوربین ها از مدل های WIRELESS می باشد که نیازی به سیم کشی ندارد و با قابلیت نصب آسان به سرپیچ لامپ متصل شود منبع تغذیه خود را هم از همان سرپیچ لامپ تأمین می کند. این دوربین مداربسته رم خور لامپی، مجهز به LED های مادون قرمز است که امکان ضبط تصاویر با کیفیت را حتی در شب فراهم می کند. بنابراین، با کمک این دوربین قادر خواهید بود تا فریم ها را در مسافت حداکثر 20 متر، در شرایط کم نور یا شب ضبط کنید. از مزیت های مهم این دوربین لامپی قابلیت متصل شدن به وای فای است که شما می توانید از طریق هر مرورگر اینترنتی یا با کمک یک نرم افزار اختصاصی به نام V380، برای ویندوز، اندروید یا آیفون، از هرجای دنیا محیط مد نظر خود را تماشا و کنترل کنید.

در مقایسه با بسیاری دیگر از دوربین های دیگر، یکی از ویژگی های منحصر بفرد این مدل دوربین لامپی V380، مجهز بودن به میکروفون و اسپیکر داخلی است. به این معنی که با این کمک دوربین نه تنها تصویر را ضبط می کند بلکه صدا را نیز ضبط می کند و همچنین می توانید با افراد اطراف خود ارتباط برقرار کنید و به گفتگو بپردازید. به علاوه کارت حافظه تا ۱۲۰ گیگابایت پشتیبانی می کند، که برای ذخیره 24 ساعت ضبط کافی است و عملکرد ضبط چرخه ای را دارد و به شما اجازه می دهد تا به صورت خودکار ضبط های قدیمی باعث ایجاد فضای بیشتر شود جهت ثبت ذخیره فایل های جدید حذف می شود.

قیمت لامپ دوربین دار

ویژگی های کلیدی دوربین مداربسته مدل لامپ

  • ضبط تصاویر بر روی کارت حافظه میکرو SD بدون نیاز به دستگاه DVR یا NVR
  • امکان زوم دیجیتال ۴x
  • امکان دریافت هشدارها به محض تشخیص صدا یا حرکت
  • دارای سنسور تصویر  CMOS و فیلتر تصویر IRCUT
  • دید در شب وضوح کامل در تاریکی مطلق
  • امکان مشاهده تصاویر یک دوربین توسط ۵ نفر دیگر بصورت ادمین
  • امکان گرفتن عکس و فیلم و ذخیره بر روی موبایل بدون نیاز به کارت حافظه
  • دارای اپلیکیشن های اندروید ios
  • قابلیت نصب سریع و آسان در سرپیچ لامپ
  • قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD
  • نگه داری حداقل ۲۰ روز فیلم و صدا
  • دارای اسپیکر و میکروفن داخلی جهت ارتباط صوتی دو طرفه
  • امکان مشاهده تصاویر بدون نیاز به اینترنت

قیمت لامپ دوربین دار

قیمت لامپ دوربین دار

دوربین مداربسته وایرلس لامپی ۳۶۰ درجه V380، همانطور که گفته شد از مزایای زیادی بهره مند است و سنسور تشخیص حرکت هم از دیگر ویژگی های آن است که در صورت تشخیص حرکت، شروع به فیلمبرداری می کند و هشدارهایی را به شما ارسال می کند. جهت برقراری امنیت با ارزان ترین قیمت، پیشنهاد تکنو دوربین خرید دوربین مداربسته لامپی بیسیم می باشد. شما می توانید این لامپ دوربین دار را با قیمتی فوق العاده همین حالا سفارش دهید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن قیمت لامپ دوربین دار خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما