قیمت دوربین مدار بسته چرخشی خانگی

جهت مطلع شدن از قیمت دوربین مدار بسته چرخشی خانگی می توانید بخش فروش ارتباط برقرار کنید. دوربین مداربسته چرخان خانگی از دسته دوربین های وایرلس تحت شبکه وای فای دار می باشد که علاوه برآن از امکانات متنوع دیگر بهره می برد. دوربین مداربسته گردان بیبیکم را می توان جهت مراقبت از نوزادان و سالمندان در داخل محیط خانه نصب کرد و توسط گوشی همراه خود از راه دور، همه جا را به خوبی کنترل کرد.

در زیر به نقد و بررسی بیشتر این دوربین مدار بسته چرخشی مموری خور خانگی می پردازیم:

قیمت دوربین مدار بسته چرخشی خانگی

دوربین مداربسته 360 درجه عروسکی، بهترین انتخاب برای کنترل داخل خانه!

دوربین مدار بسته چرخشی خانگی که همان دوربین معروف Baby Camera است بدون هیچ گونه کابل و سیم کشی قابل استفاده در داخل منزل شما می باشد. این دوربین که به وسیله قابلیت گردان مشهور است، از چرخش تا ۳۶۰ درجه برخوردار است به طوریکه از همه ی گوشه و کناره های مکان مدنظر شما فیلمبرداری می کند.

این دوربین مداربسته بیسیم رم خور عروسکی، قابلیت متصل شدن به شبکه وای فای را دارد که هنگامی که تصویر زنده را از طریق گوشی های هوشمند اندرویدی و IOS مشاهده می کنید، دوربین می تواند به طور خودکار بچرخد. تمام کاری که شما باید انجام دهید فشار دادن فلش روی صفحه تلفن در اپلیکیشن است و دوربین به طور خودکار به بالا، پایین، چپ یا راست می چرخد.

شایان ذکر است این مدل بسیار سریع می چرخد ​​زیرا موتور آن بسیار قدرتمند است. با وجود چراغ های LED مادون قرمز، تصاویر ضبط شده در این دوربین جم و جور گردان ۳۶۰ درجه، در تاریکی به خوبی می بینید. دوربین مداربسته بدون سیم گردان ۳۶۰ درجه، گزینه ای مناسب برای پرستاری از کودکان و سالمندان می باشد و می تواند فایل ها را روی کارت micro SD با حداکثر 128 مگابایت ذخیره کند.

همچنین با پر شدن ظرفیت دوربین اولین و قدیمی ترین ضبط ها را پاک می کند و ضبط را ادامه می دهد. با کمک اسپیکر و میکروفون داخلی این دوربین گردان ۳۶۰ درجه خانگی، می توانید با کسانی که از راه دور در مکان مورد نظر تماشا می کنید به صحبت و گفتگو بپردازید. به گونه ای که با فشار دادن دکمه ‘میکروفون’ در برنامه می توانید به صدا در اتاق گوش دهید یا می توانید با افراد حاضر ارتباط برقرار کنید.

به علاوه می توانید دوربین مداربسته بی سیم گردان را در حالت آماده باش تنظیم کنید تا اشیا و اشخاص در حال حرکت را تشخیص داده و درنهایت درکمترین زمان عکس بگیرد یا ضبط را شروع کند.

قیمت دوربین مدار بسته چرخشی خانگی

مشخصات فنی دوربین مدار بسته گردان بیبیکم

  • وضوح شفاف تصویر فول اچ دی
  • زاویه دید ۳۶۰ درجه
  • قابلیت دید در تاریکی
  • دارا بودن سنسور تشخیص حرکت
  • مجهز به میکروفون و اسپیکر جهت مکالمه دو طرفه
  • سازگاری با سیستم عامل های android و ios
  • دارای کارت حافظه با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت

قیمت دوربین مدار بسته چرخشی خانگی

قیمت دوربین مدار بسته چرخشی خانگی

اگر قصد دارید هر لحظه داخل اتاق کودک، اتاق سالمند و پذیرایی منزل خود را کنترل کنید و با افراد داخل خانه صحبت داشته باشید، دوربین مداربسته چرخشی خانگی یا دوربین مداربسته 360 درجه عروسکی بهترین انتخاب است. این دوربین گردان مموری خور را می توانید با قیمتی باور نکردنی از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری سفارش و خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما