خرید دوربین مداربسته کوچک بیسیم فلتی

خرید دوربین مداربسته کوچک بیسیم فلتی به شما کمک می کند که در هر جای دنیا که باشید، مکان مد نظر را از طریق گوشی همراه خود کنترل کنید. دوربین مداربسته مخفی جاسوسی s06 دارای میکروفن داخلی جهت شنود صدا ها بوده و با باطری قوی که در آن تعبیه شده این امکان را به کاربر می دهد که تا 4 الی 5 ساعت بدون وقفه فیلم برداری کند. این دوربین مداربسته وای فای دار کوچک شارژی را در ادامه به صورت کامل معرفی خواهیم کرد:

خرید دوربین مداربسته کوچک بیسیم

دوربین مداربسته ریز جاسوسی وایرلس s06

در حالی که دوربین های مداربسته متنوع کارایی های مناسبی در محیط های مختلف دارند، اما گاهی اوقات لازم است که فقط باید دوربین را کاملاً دور از چشم همگان داشته باشید. در این شرایط بهترین گزینه انتخاب دوربین مداربسته کوچک بیسیم فلتی مدل S06 است. چراکه این دوربین مداربسته جاسوسی جیبی به اندازه کافی کوچک است که به راحتی می تواند در داخل هر چیزی یا اشیائی پنهان شود! به عنوان مثال، یک جعبه دستمال، اسباب بازی های بچه ها، زیر میز کار، لای قفسه کتابخانه ها، داخل دودکش یا غیره کافی است تا این دوربین جاسوسی کوچک باتری خور بتواند ضبط کند و کارهای خود را انجام دهد.

به عبارتی دیگر برای مناطقی که دسترسی به برق مشکل است، یک دوربین مخفی بیسیم فلتی بدون تداخل و افت کیفیت تصویر با کیفیت بسیار بالایی فیلم خواهد گرفت. حال این سوال پیش می آید کیفیت رزولوشن این مدل دوربین ریز چقدر است؟ در جواب باید بگوییم یکی از محبوبیت های اصلی برای ارجحیت این مدل نسبت به دوربین های دیگر کیفیت تصویر آن می باشد که قادر است با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل ضبط کند و تمام جزئیات را به ثبت برساند. لازم به ذکر است بدانید حتی قادر به تشخیص پلاک ها و متن های نوشته شده از راه دور می باشد.

شما می توانید از راه دور به اتفاقاتی که درآن محیط دوربین رخ داده است را از طریق گوشی های هوشمند مشاهده و کنترل کنید. چراکه دوربین مداربسته ریز جاسوسی وایرلس s06، وای فای دار است و می تواند به شبکه اینترنت مجاور خود متصل شود. یکی دیگر از مشخصات ارزشمند این دوربین بیسیم وای فای دار ریز وایرلس، مجهز بودن به میکروفون داخلی است تا حتی صداهای مکان مورد نظر را هم وا واضحیت بالایی ضبط کند.

خرید دوربین مداربسته کوچک بیسیم

مشخصات فنی دوربين مدار بسته 4k فلتی S06

  • کیفیت تصویر ۱۲ مگاپیکسل
  • میکروفون داخلی
  • قابلیت تشخیص حرکت
  • وای فای داخلی با برد بالا
  • کارت حافظه با ظرفیت ۳۲ گیگابایت
  • ۴ ساعت نگهداری شارژ

خرید دوربین مداربسته کوچک بیسیم

خرید دوربین مداربسته کوچک بیسیم

دوربین مداربسته مخفی بیسیم رم خور در انواع متفاوتی موجود می باشد که هر کدام برای منظور خاصی طراحی و تولید می شود. انواع دوربین مداربسته کوچک بیسیم را می توانید با قیمتی ارزان از شرکت بازرگانی تکنو دوربین تهیه کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما