مرکز فروش دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت

مرکز فروش دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت آماده عرضه انواع دوربین های بدون سیم کوچک و بزرگ با بهترین قیمت می باشد. ارجحیت اکثر کاربران در انتخاب دوربین های مداربسته بیسیم می باشد. زیرا دارای ویژگی‌ های فوق العاده عالی و کاربردی تری نسبت به دیگر دوربین های معمولی هستند. همچنین دارای تنوع مدل های بالایی هستند که می توانید بنا به نیاز خود و نوع محل مربوطه هرکدام را به دلخواه انتخاب کنید. مزیت اصلی این دوربین های وایرلس نصب ساده و استفاده آسان است زیرا نیازی به کابل کشی های اضافه ندارد. همچنین قابلیت کنترل و دسترسی کاربران به فیلم های زنده مکان خود را از راه دور فراهم می کنند.

جهت آشنایی بیشتر با این مدل دوربین های مداربسته بیسیم همراه ما باشید:

مرکز فروش دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت

دوربین مداربسته مخفی شارژی بی سیم

به طور کلی دوربین های مداربسته بی سیم به دو دسته تقسیم می شوند. یکی از مدل ها آن دسته از دوربین هایی هستند که برای انتقال تصاویر و صدا ها به کابل شبکه نیاز دارند که همین کابل، انرژی مورد نیاز آنان را تغذیه می کند. نوع دیگری از این دوربین ها، مدل های باتری دار است که زمان و کارکرد خود را به شارژ باتری محدود می کنند. این نوع دوربین های باتری دار همان دوربین های مداربسته مخفی شارژی و دوربین های خورشیدی بیسیم هستند.

دوربین مداربسته مخفی شارژی یکی از پرفروش دوربین های بیسیم است که دارای قابلیت های ویژه و ممتازی هستند. یکی از ویژگی های بارز این محصولات، قابلیت حمل و مخفی شدن در اجسام داخل محیط می باشد. به این معنی قادر به ضبط و فیلم برداری های مخفیانه در محیط می باشند. برای همین از آن ها برای کارهای جاسوسی و مراقبتی استفاده می شوند. این دوربین های جاسوسی ریز وایرلس، دارای قابلیت شنود صدای محیط هستند و همچنین از امکاناتی نظیر، دید در شب، سنسور تشخیص حرکت، سازگاری با کارت حافظه و غیره بهره می برد.

مرکز فروش دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت

دوربین مداربسته خورشیدی وایرلس

دوربین مداربسته خورشیدی وایرلس از مدل های باتری دار است با این تفاوت که انرژی مورد نیاز خود را به وسیله پنل بیرونی از طریق نور خورشید تأمین می کند. این مدل بسیار سازگار با محیط زیست است که باتری آن قابلیت نگهداری شارژ را برای استفاده در شب یا روز های ابری نیز فراهم می کند. دوربین مداربسته خورشیدی برای فضاهای بیرونی مناسب است و کاملا ضد آب می باشد. همچنین قادر به ایجاد تصاویر دید در شب و انتقال صدای طرفه نیز می باشد.

دوربین های مداربسته بدون سیم به وسیله تکنولوژی تحت شبکه ای که دارند، امکان ارسال تصاویر و صداهای محیط را به صورت آنلاین برای کاربران خود در هر کجای دنیا که باشند فراهم می کند. همچنین این ویدیو ها و اطلاعات می توانند بر روی گوشی های هوشمند یا کامپیوترهای شخصی قابل نمایش باشد.

مرکز فروش دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت

دوربین مداربسته چرخشی عروسکی

از دیگر دوربین های مداربسته بدون سیم می توان به دوربین های خانگی مانند دوربین مداربسته چرخشی عروسکی یا دوربین مداربسته اتوترک اشاره کرد. این مدل ها دارای ظاهر زیبا و شیک هستند که بیشتر برای کارهای‌ نظارتی مانند کنترل رفتار پرستار بچه و افراد مسن و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل از دوربین های فاقد سیم دارای کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسل، انتقال صدای دو طرفه، قابلیت گردان به میزان ۳۶۰ درجه، رم خور و غیره هستند.

مرکز فروش دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت

دوربین مداربسته لامپی رم خور

دوربین مداربسته لامپی رم خور از دیگر مدل دوربین های بیسیم خانگی است که برای فضای داخلی طراحی شده است. شکل کاملا مشابه به لامپ، این محصول را به یک دوربین مخفی تبدیل کرده است. لنز این محصول از نوع پانورامیک است که نمایی ۳۶۰ درجه از چهار طرف گوشه اطراف خود را به نمایش می گذارد. با این دوربین می توانید از راه دور به صداهای محیط گوش دهید و از تصاویر باکیفیت به صورت مستقیم بهره مند شوید.

مرکز فروش دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت

پکیج دوربین مداربسته بیسیم

پکیج های دوربین مداربسته بیسیم از مدل های پرطرفدار است که در انواع ۴ کاناله، ۸ کاناله، ۱۶ کاناله و ۳۲ عددی موجود است. این پک ها کامل و بی نقص هستند که بسته به نیاز کاربران می توانند در انواع مدل های بولت، دام و اسپید دام و یا حتی مختلط سفارش داده شوند. مزیت این پکیج های بیسیم این است می توانید تنها با یک قیمت ناچیز از چند عدد دوربین مداربسته همراه تجهیزات مورد نیاز آن ها بهره مند شوید. در ادامه تعدادی از دوربین های بیسیم پرطرفدار را با هم مرور خواهیم کرد.

انواع دوربین مداربسته بیسیم:

  • دوربین مداربسته بدون سیم رم خور کیوهفت
  • دوربین مداربسته مخفی sq11
  • دوربین مداربسته جاسوسی رم خور q12
  • دوربین مداربسته تحت شبکه sq13 رم خور
  • دوربین مداربسته مخفی بیسیم فلتی
  • دوربین مداربسته بیسیم رم خور خودکاری
  • دوربین مخفی شارژی رم خور SQT
  • دوربین جاسوسی وای فای دار SQ9
  • دوربین مداربسته بولت وای فای دار پانورا یا چشم ماهی
  • دوربین مداربسته اسپید دام چرخشی وای فای دار

مرکز فروش دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت

مرکز فروش دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت

تکنو دوربین بانه عرضه کننده و وارد کننده انواع دوربینهای مداربسته بی سیم قیمت مناسب به صورت عمده و خرده است. این دوربین ها برای نصب و راه اندازی نیازی به کابل کشی و لوازم جانبی نداشته و بدون نیاز به هیچ تخصصی نصب و راه اندازی خواهند شد. فروشگاه دوربین مداربسته منصوری انواع دوربین های مداربسته بی سیم دام، بولت، اسپید دام و مخفی را به قیمت ویژه به نمایش گذاشته است.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما