فروش پکیج دوربین مدار بسته بیسیم 4 کانال

فروش پکیج دوربین مدار بسته بیسیم 4 کانال با بهترین قیمت در انواع برند های متفاوت در فروشگاه دوربین مداربسته منصوری آغاز شد. دوربین های مداربسته به ویژه در جوامع مدرن با افزایش نیاز به امنیت و همچنین سرقت های محیطی افزایش یافته است. گاهی نصب یک دوربین در محیط کاری یا زندگی خود اکتفا نمی کند، بلکه باید چند عدد دوربین را برای امنیت بیشتر تهیه کنید. برای این نیاز بهترین راه حل نصب پکیج های دوربین مداربسته است که از مزایای عالی بهره می برند. این پک ها شامل مجموعه دوربین های مداربسته همراه یکسری تجهیزات مورد نیاز برای نصب و راه اندازی است.

در فروشگاه آنلاین ما این پکیج ها در انواع ۴ عددی، ۸ عددی، ۱۶ عددی و ۳۲ کانال به فروش می رسند که از قیمت پایین و باور نکردنی بهره می برند. ما در این جا به بحث و بررسی پکیج دوربین مدار بسته بیسیم 4 کانال می پردازیم:

فروش پکیج دوربین مدار بسته

پکیج های دوربین مدار بسته بی سیم

پکیج های دوربین مدار بسته بی سیم هر روز طرفداران خاصی به خود پیدا کرده اند. زیرا از آنجا که این پک های دوربین مدار بسته بی سیم محدودیت کابل و‌سیم کشی ندارد، نصب و استفاده از آن بسیار آسان خواهد بود. همچنین نسبت به خرید تکی دوربین ها و لوازم دارای قیمت فوق العاده کم است. با گذشت زمان، این محصولات به طور گسترده ای در همه زمینه ها مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل عملکرد باکیفیت انتخاب خوبی برای ما خواهد بود. انتخاب این پکیج ها بسیار راحت و در عین حال آماده تر است. چراکه دیگر نیازی به دشواری های پیدا کردن دوربین ها همراه لوازم جانبی مورد نیاز آن ها نیست.

از مزیت های بارز دوربین های مداربسته فاقد سیم این پکیچ، قابلیت نصب و تعبیه آن ها بدون سوراخ کاری در دیوار ها و از بین بردن دکوراسیون منزل می باشد. در نتیجه راه اندازی ساده و بدون نیاز به مهارت خاصی دارند. اگر قصد نظارت همه جانبه در محیط کار یا منزل دارید، انتخاب پکیج دوربین مدار بسته بیسیم 4 کانال یک‌ گزینه مناسب و ایده آل خواهد بود. زیرا این پک شامل مجموعه چهار عددی دوربین وایرلس است و می توانید هرکدام را در هر نقطه از محیط مربوطه نصب و راه اندازی کنید.

فروش پکیج دوربین مدار بسته

دوربین های مداربسته بی سیم داخل پکیج

دوربین های مداریسته بی سیم داخل پکیج دوربین مداربسته بیسیم ۴ کاناله از تکنولوژی تحت شبکه بهره می برند. به این معنی از طریق دستگاه ضبط کننده ویدیو ان وی آر وای فای امکان به اشتراک گذاری ویدیو های زنده محیط را برای کاربران خویش فراهم می کند. در نتیجه می توانید از هرکجای دنیا که باشید از وقایع و رویدادهای مکان مربوطه از طریق اپلیکیشن مخصوص گوشی های هوشمند یا کامپیوتر شخصی مطلع شوید.

این دوربین های دارای رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل و فاصله کانونی ۳.۶ میلی متری هستند. از این رو، فیلم های فوق العاده روشن و واضحی را بیان تک تک‌ جزئیات فراهم می کنند. همچنین از ال ای دی های مادون قرمز بهره می برند و فیلم‌ های واضحی را در شب و نبود نور کافی ارائه می دهند. با این ویژگی های منحصر بفرد، کاربران می توانند ضبط واضحی از دوربین ها در شبانه روز داشته باشند. گفتنی است قابلیت دید شب این دوربین های تحت شبکه ۲۵ متر را پوشش می دهد. از دیگر امکانات این دوربین ها، پشتیبانی‌ از میکروفون داخلی قدرتمند است که امکان ضبط صداهای محیط را هم نیز فراهم می کند.

فروش پکیج دوربین مدار بسته

پکیج دوربین مداربسته جهار عددی مناسب چه مکان هایی است؟

قابلیت نصب این دوربین ها می تواند در انواع اماکن مختلف اعم از منازل، دفاتر، انباری، شرکت، بانک، بیمارستان، ویلا، خانه باغ و غیره باشد. همچنین لازم به ذکر است بدانید دوربین های مداربسته داخل این پکیج ۴ عددی می تواند بنا به درخواست و سفارش مشتری به دلخواه از مدل های دام، بولت و اسپید دام باشد. علاوه بر چهار عدد دوربین مداربسته وایرلس در این پکیج حاوی یک ‌دستگاه ضبط کننده ویدیو NVR چهار کانال، 5 عدد آداپتور برای دوربین ها و دستگاه رکوردر،  1 عدد موس، هارد، کابل شبکه، 4 عدد آنتن مخصوص ست کردن با دوربین ها و غیره می ‌باشد.

‌دستگاه ضبط کننده ویدیو NVR چهار کانال، می تواند جریان ویدئویی دیجیتالی را که توسط دوربین های بی سیم از طریق شبکه منتقل می شود دریافت کند تا موجب‌ کابردهای متعدد از جمله انتقال تصاویر آنلاین، ذخیره ، مدیریت و سپس ارسال به هارد دیسک شود. این دستگاه دارای قابلیت اطمینان بالا است و‌ از ۴ عدد ورودی تصویر بهره می برد. به زبان ساده تر، کاربران می تواند از طریق این رکوردر ان وی آر همزمان این چهار عدد دوربین را تماشا، مرور، مدیریت و ذخیره کند.

فروش پکیج دوربین مدار بسته

فروش پکیج دوربین مدار بسته

پکیج دوربین مداربسته وایرلس و ahd را می توانید با بهترین قیمت از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری خریداری کنید. این پکیج ها دارای انواع متفاوتی بوده و در انواع 4 عددی، 8 عددی، 16 عددی، 32 و 64 به فروش می رسند. شما می توانید برای سفارش و خرید پک دوربین مداربسته مد نظر خود هم اکنون با شماره های درج شده تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما