نمایندگی دوربین مداربسته هایک ویژن تبریز

نمایندگی دوربین مداربسته تبریز وارد کننده انواع دوربین های مداربسته و سایر تجهیزات جانبی همانند دی وی آر و غیره با برند Hikvision می باشد. خرید و فروش بهترین و باکیفیت ترین دوربین های مداربسته و لوازم جانبی هایک ویژن اعم از دوربین های مداربسته تحت شبکه هایک ویژن، دوربین های مداربسته آنالوگ هایک ویژن، دوربین های مداربسته دام و بولت در انواع کیفیت ها و تکنولوژی های متفاوت روز دنیا را با ارزان ترین قیمت از این مرکز فروش تهیه کنید. ما را برای مروری بر برترین محصولات توربو اچ دی Turbo HD و تحت شبکه یا IP همراهی کنید.

نمایندگی دوربین مداربسته تبریز

بزرگترین نمایندگی در آذربایجان شرقی

با افزایش افراد سود جو در سطح کشور، بسیاری از کاربران برای خرید محصولات مد نظر خود، به فروشگاه های اینترنتی اعتماد ندارد، لذا همیشه به دنبال مرکز فروشی قابل اعتماد برای تهیه سیستم های امنیتی و نظارتی مد نظر خود می باشند. شرکت بازرگانی تکنو دوربین  تبریز با مدیریت دیمن منصوری وارد کننده انواع دوربین های مداربسته و سایر محصولات هایک ویژن با قیمتی طلائی می باشد که آن را در سراسر شهر های آذر بایجان شرقی اعم از مراغه، مرند و غیره پخش می کند.

نمایندگی دوربین مداربسته تبریز

لیستی از خوش فروش ترین محصولات هایک ویژن در تبریز

همکاران، مهندسین، پیمانکاران و غیره می توانند محصولات مد نظر خود را به صورت عمده و خرده با قیمتی منصفانه از این مرکز فروش اینترنتی تهیه کنند. با ما همراه باشید تا پر طرفدارترین این محصولات را به شما معرفی کنیم:

دوربین مداربسته توربو اچ دی

  • دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE16H0T-IT1F
  • دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE18U8T-IT3
  • دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE16D0T-IT3
  • دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE56D0T-IR
  • دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE56D0T-IRM

دوربین مداربسته تحت شبکه یا IP

  • دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD1631FWD-I
  • دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD2035FWD-I
  • دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD2335FWD-I
  • دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2DE4A320IW-DE
  • دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2DE5220IW-AE

نمایندگی دوربین مداربسته تبریز

نمایندگی دوربین مداربسته تبریز

شرکت تکنو دوربین یکی از برترین شرکت های معتبر در زمینه واردات محصولات هایک ویژن در شهر ترک زبان و با اصالت تبریز است. خدماتی که در این نمایندگی دوربین مداربسته تکنو به کاربران ارائه می شود شامل: فروش ویژه انواع دوربین های هایک ویژن، مشاوره کاربران در زمینه چگونگی نصب و راه اندازی دوربین مداربسته، ارائه انواع پکیج های دوربین مداربسته هایک ویژن با قیمتی فوق العاده می باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما