قیمت انواع دوربین مداربسته هایک ویژن 5 مگاپیکسل

قیمت انواع دوربین مداربسته هایک ویژن 5 مگاپیکسل را از نمایندگی معتبر منصوری دریافت کنید. فروشگاه دوربین مداربسته منصوری انواع دوربین های مداربسته برند هایک ویژن و هایلوک را با قیمتی ویژه به فروش می رساند. همراه ما باشید تا شما را با دوربین های مداربسته کیفیت بالای hikvision یعنی دوربین 5 مگاپیکسل توربو اچ دی و تحت شبکه آشنا کنیم:

دوربین های مداربسته هایک ویژن 5 مگاپیکسلی

محصولات شرکت هایک ِویژن ساخت کشور چین بوده ودر تولید محصولات امنیتی مانند انواع دوربین های مداربسته ای پی هایک ویژن با سیم ، دوربین مداربسته هایک ویژن 5 مگاپیکسلی، دوربین مداربسته هایک ویژن 8 مگاپیکسلی، دوربین های بی سیم یا تحت شبکه ای هایک ویژن،پلاک خوان خودروهای هایک ویژن،دوربین های توربو با کیفیت اچ دی، دوربین های اسپیدام چرخشی هایک ویژن،دستگاه دی وی آر هایک ویژن، دستگاه ان وی آر هایک ویژن، لنز دوربین ها،کابل شبکه، سوئیج شبکه ها، آیفون های تصویری و غیره از سال 2001 تا کنون همواره فعالیت داشته است و برندی ممتاز و پیشتاز بوده است.

شرکت هایک ویژن با توسعه سالانه ی خود در زمینه تولید دوربین مداربسته همیشه به عنوان پرفروش ترین برند دنیا محسوب شده است. دوربین های مداربسته هایک ویژن با کیفیت 5 مگا پیکسل از پرفروش ترین برندهای دوربین مداربسته در زمینه کارهای تجاری میباشد .دوربین های مداربسته هایک ویژن 5 مگا پیکسل دارای قدرت زوم بالا و وضوح زیاد بوده وبرای تشخیص چهره افراد و حتی پلاک خودرو از راه دور مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن 5 مگاپیکسل

تصاویر دوربین های هایک ویژن

تصاویر دوربین های هایک ویژن به صورت 5 مگاپیکسل با رزولویشن 1920در 2560 پیکسل است وجزئیات را با وضوح بالای نشان میدهند به همین دلیل حجم تصاویر وفیلم های گرفته شده توسط این دوربین ها بسیار بالا بوده و باید از کارت حافظه ویا هارد دیسک با ظرفیت حجم بالا در این نوع دوربین ها استفاده کرد.

دوربین های مداربسته هایک وِیژن در انواع بولت و دام به بازار عرضه شده اند وبدنه این دوربین ها ازجنس فلز یا پلاستیک ساخته شده است. بسته به مکان مورد استفاده جنس بدنه دوربین نیز متفاوت میباشد. دوربین مداربسته هایک ویژن نوع دام مناسب برای فضای سربسته و داخلی و دوربین هایک ویژن بولت برای فضای باز مناسب می باشند. دوربین های دام مناسب برای انواع سقف و زیر راه پله ها مناسب می باشد این نوع دوربین ها ظاهر کوچک و گنبدی شکلی دارند.

دوربین های بولت مستطیلی شکل بوده و ظاهر بزرگی دارند بدنه فلزی و مقاومی  را داشته  ومناسب برای فضاهای باز هستند.

پکیج دوربین های مداربسته هایک ویژن میتوانند همزمان  8 عدد دوربین مداربسته را از طریق دستگاه 8 کاناله به خود متصل کنند. برای سیم کشی این پکیج دوربین مداربسته هایک ویژن حدودا 80 متر سیم لازم می باشد. تامین برق  این پیکج با آداپتور 20 آمپری صورت می گیرد. دوربین های هایک ویژن دارای هارد دیسک یا حافظه داخلی با ظرفیت 1 ترابایت هستند این نوع هارد دیسک ها میتوانند اطلاعات ذخیره شده را تا سی روز دی خود نگه دارند و امکان حذف شدن خودکار بعد از این مدت نیز وجود دارد.

لنز دوربین های هایک ویژن به مدل های ثابت یا موتورایز و یا وریفوکال  وجود دارند دارای فاصله کانونی 2.8 میلی متر و امکان تغییر زاویه دید از 80 تا 100 درجه را دارند.

ویژگی های دوربین های 5 مگ هایک ویژن

بدنه این دوربین ها ازجنس فلز مقاوم به ضربه وآب و گردوغبار میباشد. دوربین های هایک ویژن 5 مگاپیکسلی دارای قابلیت دید درشب قوی تا 30 متر به صورت رنگی را دارند. لنز این دوربین های دارای ال ای دی های با نور مادون قرمز هستند که دید درشب را به صورت رنگی فراهم میسازند وحتی در بعضی از مدل های این برند دارای تکنولوژی استار لایت بوده که به کمک دوربین در شرایط کم نور و یا تاریکی مطلق می آید و تصاویری را با وضوح بالا و جزئیات زیاد را به ثبت می رساند.

این نوع دوربین ها دارای اسپیکر و میکروفون داخلی بوده وامکان ضبط صدا و پخش آن را بصورت همزمان دارد. این نوع دوربین های دارای سنسور حساس یه حرکت وصدا بوده و با حرکت اشیا شروع به ضبط فیلم وتصاویر میکنند. در دوربین های هایک ویژن 5 مگاپیکسلی که نیاز به دستگاه دی وی ار ندارند و تحت شبکه ای هستند اصطلاحا دوربین های هایک ویژن ای پی نیز می گویند دارای کیفیت تصاویر به صورت 5 مگاپیسل ولنز آنها به صورت ثابت و متحرک طراحی شده اند.

از امکانات دیگر دوربین های هایک ویژن 5 مگا پیکسلی داشتن پورت پی او ای ، 3 دی ان آر بوده که نویز های دیجیتالی سه بعدی در هنگام فیلم برداری کاهش میدهد. هم چنین انی دوربین ها در شرایطی که نور کم باشد یا تابش نور از پشت دوربین باشد با داشتن قابلیت بی ال سی تصاویر با کیفیتی را در این شرایط ضبط می کند.

قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن 5 مگاپیکسل

قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن 5 مگاپیکسل

در این مطلب با انواع دوربین های مداربسته 5 مگاپیکسل آشنا شدید. در نهایت باید به شما بگوییم که اگر می خواهید برای مکانی پر اهمیت دوربین مداربسته ای مناسب و کیفیت بالا نصب کنید، دوربین های هایک ویژن پنج مگ چینی بهترین گزینه اند. پس همین حالا تلفن را بردارید و برای خرید این محصولات با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما