نمایندگی دوربین مداربسته پلاک خوان LPR قیمت مناسب

نمایندگی دوربین مداربسته پلاک خوان یا همان تشخیص پلاک که استفاده از آن ها برای مکان هایی که تردد و ورود و خروج زیاد می باشد بسیار حائظ اهمیت می باشد. دوربین مداربسته پلاک خوان LPR که قابلیت تشخیص اطلاعات پلاک خودروها را به طور کامل دارا می باشند و و جهت برخوردار شدن از قیمت مناسب آن می توانید از طریق وب سایت اقدام کنید.
دوربین مداربسته را بسته به این دارای چه ساختار و قابلیت هایی که دارند از یکدیگر متمایز می باشند برای مثال دوربین مداربسته پلاک خوان اشاره کرد که این قابلیت را دارند در مکان هایی که ازدحام رفت و آمد خودروها زیاد می باشد بتوانند به صورت مجز اطلاعات پلاک هر خودرو را تشخیص و ثبت کنند.

دوربین مداربسته پلاک خوان چیست؟

دوربین مداربسته پلاک خوان که در دو مدل آی پی و ahd موجود می باشد این توانایی را دارد که بتواند پلاک و شماره خودروها را از راه دور به طور واضح نمایش دهند.
استفاده از این مدل دوربین های پلاک خوان که برای مکان هایی هم چون پارکینگ ها، پمپ بنزین ها و سازمان و … کارایی دارد و می توانند تردد را کنترل و ثبت کنند.
دوربین مداربسته پلاک خوان دارای قابلیت WDR می باشند که باعث می شود ضد نور چراغ خودروها است تا در روند تشخیص پلاک توسط دوربین اختلال ایجاد نشود.

دوربین مداربسته پلاک خوان چیست؟

دوربین مداربسته پلاک خوان LPR

دوربین مداربسته پلاک خوان LPR که (Licence Plate Reconition) مخفف گرفته شده است. LPR این امکان را دارند که قابلیت تشخیص شماره و اطلاعات روی پلاک ماشین را به طور اتوماتیک داشته باشند.
در واقع دوربین دارای LPR این مزیت را دارند که علاوه بر این بتوانند اطلاعات پلاک را ثبت کنند، بتوانند عکس نیز از پلاک خودروها نیز بگیرند و ذخیره کنند.
در واقع دوربین مداربسته پلاک خوان LPR دارای مشخصه هایی هم چون:

  1. تشخیص حداکثر سرعت تا 70km/h
  2. قدرت تشخیص 96 درصد به بالاست
  3. مناسب برای محدودیت ترافیکی و پارکینگی
  4. قابل پشتیبانی از صفحات اروپا

نمایندگی دوربین مداربسته پلاک خوان قیمت مناسب

برای این که بتواند به دوربین مداربسته پلاک خوان که از قیمت به نسبت بالاتری از سایر مدل های رایج دسترسی پیدا کنید، نمایندگی فروش می تواند بهترین گزینه در امر ارائه قیمت مناسب به دلیل خرید مستقیم و بی واسطه و همچنین خدمات پس از فروش و گارانتی معتبری که ارائه می دهند باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما