خرید دوربین مداربسته آی پی 2 مگاپیکسل پلاک خوان

خرید دوربین مداربسته پلاک خوان آی پی 2 مگاپیکسل با ارزن ترین قیمت را حق خود بدانید. دوربین مداربسته تحت شبکه پلاک ریدر یکی از محبوب ترین دوربین ها برای اماکن پر اهیمت همانند مراکز پلیس، ورودی ساختمان، پارکینگ های طبقاتی، مدارس، بانک ها و غیره است. این دوربین های مداربسته در عرض چندین ثانیه، پلاک خودرو های مد نظر را آنالیز کرده و در حافظه خود ذخیره خواهند کرد. با ما همراه باشید تا با این دوربین های مداربسته بیشتر آشنا شوید:

خرید دوربین مداربسته پلاک خوان

LPR چیست؟

وقتی نوبت به گرفتن پلاک خودرو می رسد، به یک دوربین اختصاصی نیاز دارید که برای همین هدف طراحی شده باشد. یک دوربین امنیتی معمولی کار نخواهد کرد. اما شما بسته به نیاز خود چند گزینه دارید. اگر تمام چیزی که به دنبال آن هستید دوربینی است که بتواند در هر زمانی که پلاک خودرو در فریم حرکت می کند، عکس و فیلم بگیرد، احتمالاً می توانید با دوربین معمولی از پس آن بربیایید. اما برای اکثر افرادی که به دنبال ضبط پلاک هستند، باید دوربینی اختصاصی تهیه و نصب کرد.

به احتمال زیاد، شما زمان لازم برای ضبط هر پلاک ثبت شده توسط دوربین خود را ندارید. بنابراین وقتی زمان پیدا کردن یک پلاک خاص فرا می‌رسد، باید تعداد زیادی فایل تصویری و ویدیویی را قبل از پیدا کردن پلاک مناسب بررسی کنید. این می تواند به یک کار بسیار وقت گیر تبدیل شود. اگر به دنبال دوربینی هستید که در زمان صرفه جویی کند که بتواند شماره پلاک خودرو را تشخیص دهد و به طور خودکار آنها را به یک پایگاه داده برای جستجوی آسان، فیلتر قابل تنظیم و بازیابی فوری بکشد، پس به چیزی پیشرفته تر از LPC نیاز دارید. اینجاست که دوربین تشخیص پلاک (LPR) وارد عمل می شود.

یک LPR دقیقاً مانند LPC از پلاک ها عکس و فیلم می گیرد. اما چیزی که LPR را متمایز می کند، توانایی آن در تبدیل تصویر پلاک به متن است. سپس از آن متن برای ایجاد پایگاه داده ای از پلاک های ورودی و خروجی ملک شما استفاده می کند. می توانید تمام عکس های خود را مرور کنید یا یک پلاک خاص را جستجو کنید. حتی می‌توانید پلاک‌های خودرو را در لیست سیاه یا سفید قرار دهید تا هر زمانی که شخصی به ملک شما می‌رود، هشدار دریافت کنید که نباید آنجا باشد.

نحوه نصب LPR

این دوربینی نیست که بتوانید آن را روی دیوار نصب کنید و انتظار نتایج دقیق را داشته باشید. برای اینکه نرم افزار دوربین شما بتواند پلاک ها را تبدیل و کامپایل کند، باید بتواند عکس های خوبی از پلاک ها بگیرد. بنابراین اگر می‌خواهید بالاترین کارایی ممکن را از این دوربین بگیرید، باید برای تنظیم درست آن وقت بگذارید. این شامل یافتن مکان مناسب، تنظیم آن در ابعاد بهینه و تنظیمات روی رابط دوربین است.

خرید دوربین مداربسته پلاک خوان

موقعیت مکانی مناسب برای نصب دوربین پلاک خوان

هنگام نصب دوربین، هدف خود از گرفتن پلاک خودرو را در نظر داشته باشید. بهتر است دوربین را در نقطه ای رو به نقطه قرار دهید، منطقه کوچکی که خودروها با سرعت و موقعیت ثابتی داخل و خارج می شوند. پس باید حتما در نظر داشته باشید که خودرو ها بیشتر از کدام سمت وارد می شوند و زاویه دید دوربین مداربسته پلام خوان را نسب به آن تنظیم کنید.

نحوه راه اندازی یک سیستم دوربین تشخیص پلاک

تشخیص پلاک خودرو (LPR) یا ضبط، جزء کلیدی اکثر سیستم های دوربین امنیتی است. اما برای ضبط پلاک خودرو چیزهای بیشتری از نصب یک دوربین امنیتی معمولی وجود دارد. دوربین امنیتی باید در محل مناسب و در ارتفاع مناسب قرار گیرد و دارای لنز مناسب باشد. این منطقه همچنین به روشنایی مناسب برای گرفتن پلاک (LP) نیاز دارد. اینها کلیدهای رسیدن به بهترین نتایج هستند.

گرفتن پلاک در بزرگراه با آنچه که مشاغل و سایت های ساختمانی نیاز دارند متفاوت است. بزرگراه ها از دوربین های گران قیمت تشخیص پلاک خودرو با سرعت بالا استفاده می کنند که برای جمع آوری تصاویر با کیفیت بالا طراحی شده اند. برای بسیاری از کاربردها، یک دوربین با کیفیت خوب با لنز مناسب و تنظیمات مناسب در نرم افزار مدیریت ویدئو ایده آل است. سایت های تجاری و ساختمانی نیازی به سرمایه گذاری در چنین دوربین های گران قیمت تشخیص پلاک ندارند.

خرید دوربین مداربسته پلاک خوان

خرید دوربین مداربسته پلاک خوان

اگر به دنبال گسترش سیستم نظارتی خود به منظور گنجاندن فناوری تشخیص پلاک خودرو هستید، بهترین گزینه این است که از یک دوربین تشخیص پلاک استفاده کنید. این یک دوربین عالی با بسیاری از ویژگی های فوق العاده است تا اطمینان حاصل شود که بیشترین سود را خواهید داشت. دوربین های پلاک خوان به طور هوشمند شماره های پلاک ثبت شده را در یک پایگاه داده جمع آوری می کنند تا زمانیکه به آن نیاز داشته باشید. برای سفارش و تهیه انواع دوربین مداربسته پلاک ریدر و دوربین های مداربسته تشخیص چهره با ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما