قیمت دوربین مداربسته فول اچ دی کیفیت بالا ارزان

قیمت دوربین مداربسته فول اچ دی کیفیت بالا ارزان را تنها در فروشگاه دوربین مداربسته منصوری دریافت کنید. دوربین های مداربسته full hd، از دسته دوربینهای پرطرفدار می باشد که از محبوبیت بالایی میان کاربران خود بهره می برد زیرا دارای قابلیت های بی نظیر است که با کیفیت تصویر دو مگاپیکسلی، تصاویر دقیق و شفاف‌ را جهت شناسایی هرچه بیشتر افراد و اشیاء محیط به ثبت می رساند. از جمله پرفروش ترین های دوربین مداربسته 1080p می توان به دوبین مدار بسته اسپید دام، دام، بولت و حتی مخفی اشاره کرد. که همگی ‌از کیفیت ۲ مگاپیکسلی بهره می برد. با ما باشید تا به شرح کامل انواع دوربین مداربسته فول اچ دی از آن ها بپردازیم:

قیمت دوربین مداربسته فول اچ دی

دوربین مداربسته دام AHD دو مگاپیکسلی

دوربین مداربسته دام AHD، که به صورت گنبدی شکل طراحی گردیده است، با نصب سقفی که دارد گزینه مناسب برای مکان های داخلی از جمله فروشگاه ها، انبارها، دفاتر کار و خانه ها و غیره می باشد تا به خوبی افراد مکان مد نظر را کنترل کرده و از ارتکاب هر نوع جرمی جلوگیری شود. همچنین با کیفیت تصویر FullHD که دارد تصاویر واضح و شفاف را در دستگاه DVR ثبت می کند. یکی از قابلیت های این دوربین مداربسته سقفی dome دو مگاپیکسلی AHD، دید در شب تا فاصله ۳۰ متری می باشد که با لنز های ۳.۶ میلی متری حتی در تاریکی شب هم زاویه دید روشن و دقیقی ارائه خواهد داد.

دوربین مداربسته دام AHD ۲ مگاپیکسلی:

  • وضوح تصویر: فول اچ دی
  • ثبت تصاویر در دستگاه DVR
  • عنوان سقفی
  • قابلیت دید در شب
  • متراژ پشتیبانی دید در شب تا ۳۰ متر
  • لنز: 30mm

قیمت دوربین مداربسته فول اچ دی

دوربین مداربسته اسپید دام fullHD وایرلس

دوربین مدار بسته بدون سیم speed dom‌‌ به دلیل اینکه از کارت حافظه پشتیبانی می کند از مدل های پرفروش می باشد که تصاویر ۲ مگاپیکسلی با رزولوشن 1080p را به صورت واضح داخل آن ثبت و ضبط می کند. از قابلیت های بی نظیر این دوربین گردان وایرلس اسپید دام، وجود سنسورهای قدرتمند جهت دید دقیق در هنگام نور ضعیف می باشد همچنین مکالمه دو طرفه آن در محیط تحت نظر می باشد. این دوربین مداربسته زوم کننده دارای ویژگی های فوق العاده ای می باشد که در زیر آن را مرور خواهیم کرد:

  • کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسلی
  • بدون سیم
  • قابل اتصال دستگاه NVR
  • قابلیت دید در شب تا 30 متر
  • میکروفون دار
  • اسپیکر دار
  • پشتیبانی از‌ کارت حافظه

قیمت دوربین مداربسته فول اچ دی

دوربین مخفی جاسوسی بی سیم فول اچ دی

دوربین های مخفی وایرلس مداربسته، به دلیل اینکه به خوبی قابل استتار بوده و یا اکثر آن امکان حمل شدن را فراهم می سازند از محبوبیت زیادی برخوردار اند. همچنین با وضوح ۱۲۸۰×۱۰۸۰ پیکسل تصاویر بسیار باکیفیت را ضبط می کنند. به علاوه دارای قابلیت اتصال به اینترنت و مودم را داشته که در هر زمان با بیشترین سرعت تصاویر و فیلم های زنده را به گوشی های شما منتقل می کند. این دوربین های مخفی فاقد سیم ۲ مگاپیکسلی انواع گوناگونی دارد که از جمله آن ها: دوربین مخفی لامپی، خوکاری، Q7 ،Q11 ،S06 و غیره. مشخصات کلی این دسته از دوربین مداربسته عبارتند از:

  • وضوح تصویرFullHD
  • رزولوشن 1080p
  • wireless
  • وای فای دار
  • قابلیت دید در شب
  • سنسور تشخیص حرکت

قیمت دوربین مداربسته فول اچ دی

دوربین مداربسته بیسیم لامپی

دوربین مداربسته بی سیم لامپی یکی از مدل های محبوب است که برای فضاهای داخلی طراحی شده است. این مدل دارای ظاهر کاملاً مشابه به یک لامپ رشته ای هر منزل و شرکت است. از همین رو برای همگان در مکان مورد نظر بسیار دشوار است که متوجه دوربین بودن آن شوند. همچنین با لنز درجه یک و چشم ماهی دارای قابلیت ضبط چهار طرفه از همه زوایای محیط است که درک بیشتری از جزئیات یک رویداد را برای شما فراهم می کند. این محصول می تواند فیلم های باکیفیت تا رزولوشن ۲ مگاپیکسل را ضبط کند. امکان نصب و راه اندازی ساده به وسیله سرپیچ لامپ نیز فراهم می کند. همچنین نیازی به سیم کشی های اضافی و ضبط کننده های دی وی ار ندارد.

دوربین مداربسته چشم ماهی ۳۶۰ درجه

دوربین مداربسته چشم ماهی ۳۶۰ درجه دارای وای فای است که می تواند به مودم مجاور خود متصل شود. با این وجود امکان انتقال تصاویر و فیلم های زنده ها بر روی گوشی های اندروید، آیفون، آی پد و ویندوز نیز فراهم می کند. ال ای دی های مادون قرمزی که در این دوربین مداربسته طرح لامپ مجهز است امکان نمایش تصاویر بسیار باکیفیت و قابل نمایش را حتی در عدم نور کافی و تاریکی مطلق فراهم می کند.

درگاه میکرو sd که در این دوربین مداربسته تغبیه شده است، قابلیت ذخیره سازی تصاویر فول اچ دی و اطلاعات باکیفیت را فراهم می سازد. با داشتن قابلیت تشخیص حرکت این دوربین از ضبط ویدیو همیشگی جلوگیری می کند. به گونه ای که تنها با ورود اشخاص و اشیاء به داخل محیط ضبط خود را آغا می کند. به وسیله این قابلیت می توانید در فضای کارت خافظه این محصول صرفه جویی کنید و فایل های مهم تری را ذخیره کنید. این دوربین مداربسته لامپی فول اچ دی دارای میکروفون داخلی و اسپیکر است که امکان پخش صدای دو نفره از راه دور را فراهم می کند.

قیمت دوربین مداربسته فول اچ دی

قیمت دوربین مداربسته فول اچ دی

این دوربین های مدار بسته که از کیفیت تصویر فول اچ دی ۱۲۸۰×۱۰۸۰ پیکسل بهره می برد دارای کیفیت تصویر شفاف است و از ورود افراد ناشناس به محل تحت نظارت جلوگیری کرده و با کیفیتی بالا سارقان و دزدان را شناسایی خواهد کرد. این دوربین های مدار بسته را می توانید با قیمتی استثنایی در وب سایت تکنو دوربین خریداری کنید همچنین محصولات با کیفیت ما دارای ضمانت بالا می باشند که می توانید آن ها را با قیمت مناسب و ارزان خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت دوربین مداربسته فول اچ دی خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما