خرید آنلاین دوربین رم خور کوچک

خرید دوربین رم خور کوچک با بهترین قیمت آغاز شد. با پیشرفت فناوری، روز به روز توسعه اشکال و مدل های دوربین های مداربسته مخفی در حال افزایش است. چراکه امنیت مسئله بسیار مهم و اساسی است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم. در این راستا یکی از مدل های پرطرفدار دوربین رم خور کوچک است که به شما این امکان را می دهد با خود به همه جا حمل کنید. همچنین دارای یکسری امکانات منحصر بفرد و ارزشمند هستند که به جمع آوری اطلاعات مهم و مؤثر می پردازد. این دوربین ها در انواع مدل های دوربین مداربسته مخفی فلتی، دوربین مداربسته ریز باتری خور کیو هفت، دوربین جاسوسی sqt و غیره موجود هستند که هرکدام به نوبه خود دارای مشخصات بسیار کاربردی می باشد.

در ادامه با جزئیات بیشتر این دوربین ها بیشتر آشنا می شوید:

خرید دوربین رم خور کوچک

دوربین مموری خور مخفی

با انتخاب دوربین های مداربسته رم خور کوچک، هر قدمی را که برمیدارید از اطراف خود فیلمبرداری کنید! زیرا این مدل ها بیسیم و قابل حمل هستند و از همین رو کاربرد های فراوانی را پیش روی شما می گذارند. همچنین دارای رزولوشن های باکیفیتی هستند که از رویدادهای محیط به صورت مشخص فیلمبرداری می کند. اندازه و ابعاد دوریین های مداربسته رم خور بسیار ریز و سبک هستند که موجب مخفی شدن آن در داخل اشیاء مانند رباتیک ها، عروسک و ماشین های کنترلی و غیره می شود.

با این وجود کسی به اینکه در معرض دید شما قرار گرفته هیچ شکی نمی کند. قابلیت بدون سیم این دوربین ها بسیار محبوب است به گونه ای که هیچ نیازی به کابل کشی و دستگاه های ضبط کننده ویدیو ندارند. بنابراین نصب و راه اندازی را بسیار ساده می کند به گونه ای برای راه اندازی آن ها‌ هیچ نیازی به نصاب ندارید.

درگاه USB تعبیه شده بر روی دوربین مداربسته مخفی بیسیم مموری خور، موجب می شود تا باتری داخلی را از طریق آن شارژ کنید. این باتری دارای ماندگاری عمر گران بها است و می تواند تا حداکثر ۱۲۰ دقیقه تمام بدون وقفه ضبط می کند. جهت تمایل به ضبط مداوم شبانه روز می توانید این دوربین ها را به برق مستقیم شهری متصل کنید.

خرید دوربین رم خور کوچک

 

دوریین های وایرلس شارژی خیلی کوچک

دوریین های وایرلس شارژی خیلی کوچک برای هر خانه و سایر مکان ها مناسب است. چراکه علاوه بر ضبط تصاویر شفاف، قادر به شنود واضح و باکیفیت صدای اطراف محیط می شود. درنتیجه درک بیشتری از رویدادها را برای کاربران خود به ارمغان می آورد.

گاهی می توان این مدل از دوربین ها را به گونه ای تنظیم کرد که تنها در صورت تشخیص حرکت شروع به ضبط کند. از این این ویژگی به نام قابلیت تشخیص حرکت یا حالت خواب یاد می شود. همچنین منجر به صرفه جویی در مصرف کارت حافظه و باتری داخلی می شود.

این دوربین های کوچک شارژی مخفی دارای حافظه داخلی ناچیز هستند. بنابراین برای ذخیره تمام گرفته شده ها از کارت حافظه میکرو sd پشتیبانی می کنند. این ویژگی باعث بازیابی تصاویر و ویدیو ها و ارائه این شواهد می شود.

گذشته از این ها ویژگی های محبوب دیگر این محصولات، قابلیت اتصال به شبکه اینترنت وای فای می باشد. این قابلیت امکان ارسال اطلاعات و ضبط شده ها را به صورت زنده بر روی گوشی های هوشمند و کامپیوتر است. به گونه ای که در هرکجا که قرار گرفته باشید می توانید از فیلم و صدابرداری های محیط مربوطه آگاه می شوید.

خرید دوربین رم خور کوچک

دوربین ریز جاسوسی حافظه دار

این مدل از دوربین ها از سری دوربین مداربسته ریز جاسوسی حافظه دار هستند که امنیت و آرامش خاطر را برای کاربران خود به همراه دارد. چراکه با نصب بر روی جیب پیراهن بدون اینکه کسی متوجه شود، با خود حمل کرد.

به طور کلی این دوربین های دارای کاربردهای فراوانی در محیط های اعم از: منازل، خانه باغ، مراکز تحقیقاتی و علمی، دفاتر کار قضات و وکلا، اتاق کودک و افراد مسن خانواده و غیره می باشد.

برخی از این دوربین های مموری خور مخفی کوچک دارای چراغ های ال ای دی کوچک هستند که این امکان را فراهم می کنند حتی در دل شب و تاریکی تصاویر باکیفیت ضبط کند. با این حال می توانید از تمام اتفاقات شبانه روز به خوبی مطلع شوید.

با این دوربین های ریز می توانید به عنوان دوربین های ورزشی استفاده کنید. مثلا با خود به کوهنوردی، دوچرخه سواری، چتربازی، موتور سواری و پیاده روی و غیره حمل کنید. چراکه جزء کوچکترین دوربین های جهان می باشند و به راحتی بر روی کلاه ایمنی، کمربند و غیره نصب می شوند.

خرید دوربین رم خور کوچک

خرید دوربین رم خور کوچک

با خرید دوربین مداربسته رم خور کوچک، بدون صرف هزینه های زیادی می توانید مکان مد نظرتان را با بهترین کیفیت زیر نظر بگیرید. این دوربین ها نیازی به لوازم جانبی اضافی ندارد. چراکه بدون نیاز به سیم کشی و دستگاه دی وی آر، می توانند تصاویر را به خوبی ذخیره سازی کنند. این دوربین ها دارای مدل های متفاوتی هستند که هر کدام برای مکانی خاص کاربرد دارد. تکنو دوربین عرضه کننده انواع دوربین های مخفی بیسیم جاسوسی با بهترین قیمت می باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما