قیمت دزدگیر سیمکارتی gmk 890

قیمت دزدگیر gmk 890 همراه با تخفیف ویژه و گارانتی معتبر را از تکنو دوربین دریافت کنید. برای اشخاصی که اولویت اصلی آن ها حفظ امنیت همیشگی در محیط خانه و یا مکان کار و غیره است. باید گفت که بهترین گزینه انتخاب یکی از مدل های سیستم ضد سرقت اماکن برند جی ام کا می باشد. زیرا این محصولات دارای آخرین فناوری ها و توابع مدرن و پیشرفته ای هستند و نیاز همگان را به خوبی تأمین می کند. همچنین تنها دزدگیری هستند که به بیمه نامه سرقت تا‌سقف ۲ میلیارد ریال مجهز مجهز می باشند.

در این راستا یک مدل دو منظوره سیمکارتی و تلفن کننده دزدگیر منازل gmk 890 را معرفی می کنیم که دارای قیمتی اقتصادی و مقرون به صرفه بوده به علاوه عملکردی سریع و درعین حال دقیقی را ایجاد می کند. با ما باشید تا با جزئیات بیشتر امکانات این دزدگیر بیشتر آشنا شوید:

قیمت دزدگیر gmk 890

سیستم ضد سرقت جی ام کا مدل ۸۹۰

یکی از بهترین و مؤثر ترین راه حل های هوشمند سازی خانه و یا فروشگاه شما جهت تأمین امنیت تهیه یک سیستم ضد سرقت جی ام کا مدل ۸۹۰ است. این محصول نصب سریع و ساده ای دارد و می تواند آسودگی خاطر بیش از حد را برای کاربران خود در هرکجا که باشند فراهم کند. سیستم اعلان سرقت که بیشتر با نام دزدگیر تماس گیرنده اماکن شناخته می شود می تواند در اسرع وقت نفوذ و ورود افراد ناشناس را تشخیص و احساس کند. این قابلیت تماس گیرنده از طریق این دزدگیر gmk 890 از دو طریق می باشد. یکی از راه ها به وسیله قابلیت متصل شدن به تلفن ثابت محیط مربوطه است‌.

در اینجا اگر مکان شما دور از دسترس خط تلفن ثابت باشد، جی ام کا در سیستم ۸۹۰ خود، یک شیار مخصوص سیمکارت طراحی کرده است تا در هنگام احساس تهدید خیلی سریع با شماره های ذخیره شده تماس حاصل فرماید.

علاوه بر این تماس های صوتی هنگام سرقت، دزدگیر منازل سیمکارتی جی ام کا دارای قابلیت ارسال پیام کوتاه در قالب فارسی به صورت همزمان به تمام شماره ها می باشد. همچنین اگر اعتبار شارژ سیمکارت رو به پایان باشد این سیستم اعلان سرقت GMK مدل 890 قادر به ارسال هشدار به مخاطبین خود است. با این حال اگر شما دور از محیط مربوطه مجهز شده به دزدگیر باشید اصلا نگران نباشید! چراکه نه تنها می توانید حتی از راه دور به وسیله پیام کوتاه می توانید سیمکارت خود را شارژ کنید. بلکه قادر خواهید بود سیستم را فعال یا غیر فعال کنید.

قیمت دزدگیر gmk 890

کنترل 4 وسیله برقی توسط دزدگیر اماکن جی ام کا 890

دزدگیر دو منظوره جی ام کا می تواند ۴ وسیله برقی را تحت کنترل خود در بیاورد. به عنوان مثال قادر به باز و بسته کردن درب ورودی از راه دور می باشد. این قابلیت های کنترل وسایل برقی از طریق رله درب است که در هنگام جداسازی از سیستم، فورا پیامی مبنی بر این موضوع را برای مخاطبین خود ارسال می‌ کند. این دزگیر اماکن GMK تلفن کننده به یک صفحه نمایشگر ال سی دی و دکمه های زیر این صفحه مجهز است. در این صورت شما می توانید به آسانی پسورد ها و رمزهای مربوطه را از طریق آن اعمال کنید. همچنین بر روی این صفحه نمایشگر میزان آنتن دهی سیمکارت ها به صورت بسیار واضح به نمایش گذاشته می شود. گفتنی است که ساعت رسمی و تاریخ دقیق و ایام هفته حوادث بر روی این صفحه LCD نشان داده می شود.

در هنگام قطع ناگهانی عمدی یا غیر عمد محیط مجهز شده به دزدگیر سیمکارتی جی ام کا مدل ۸۹۰، کاربران در هرکجا که باشند از این واقعه مطلع خواهند شد. با این وجود سارقان دیگر راهی برای نفوذ به محیط های مربوطه نخواهند داشت.

قیمت دزدگیر gmk 890

سایر امکانات دزدگیر سیمکارتی gmk 890 عبارتند از:

  • مجهز به دو ریموت کنترل از راه دور با برد بالا.
  • قابلیت ارسال شماره تلفن شخصی که سیستم را خاموش یا روشن کرده است.
  • امکان شنود واضح صداهای محیط.
  • دارای آلارم و بلندگوی قدرتمند.
  • ارسال هشدار در هنگام فراموشی جهت فعال کردن دستگاه.
  • قابلیت متصل شدن به زون های سیمی و وایرلس جهت ارتقاء امنیت بیشتر محیط.
  • امکان ثبت ۲ پیام جداگانه برای ارسال هشدار سرقت.
  • قابلیت سازگاری با ۱۵ عدد ریموت کنترل از راه دور.
  • قابلیت ثبت ۳۰ پیام برای ارسال اعلان دزدی.
  • قابلیت تماس و شماره گیری پر سرعت و دقیق.
  • دارای ۱۵ حافظه تلفن کننده سخنگو.
  • مجهز به قابلیت تایمر ۲۴ ساعته جهت خاموش و روشن کردن سیستم در زمان دلخواه.
  • ارسال شماره تلفن های اعضا به مدیر هنگام ورود به محل مورد نظر.
  • قابلیت نصب در تمام اماکن مانند منازل، دفاتر کار، بانک ها، شرکت ها، فروشگاه، پارکینگ و غیره

قیمت دزدگیر gmk 890

قیمت دزدگیر gmk 890

دزدگیر gmk 890 یکی از شناخته شده ترین دزدگیر های اماکن قیمت مناسب است که دارای بهترین عملکرد بوده و برای تمامی مکان های مسکونی و تجاری قابل نصب و استفاده است. این دزدگیر را هم می توان توسط سیم کارت و هم تلفن ثابت اداره کرد. سیستم اعلام سرقت خانگی جی ام کا 890 را می توانید با قیمتی مناسب از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما