قیمت کابل کواکسیال دوربین مدار بسته تمام مس 7 دهم

قیمت کابل کواکسیال دوربین مدار بسته تمام مس 7 دهم را از فروشگاه لوازم جانبی دوربین مداربسته منصوری دریافت کنید. سیستم دوربین مداربسته به فناوری تصویربرداری که برای تأمین امنیت و اقدامات احتیاطی در داخل و خارج از خانه استفاده می شود، گفته می شود. این سیستم های دوربین امنیتی، بازدارندگی بالا در برابر سرقت، کیفیت خدمات و‌اطلاعات، کنترل حوادث و غیره را فراهم می کند. این سیستم ها می توانند بهترین سیستم امنیتی توسط کاربران باشد زیرا قسمت عمده ای از نیازهای امنیتی را با ویژگی های خود تأمین می کند.

با توجه به اینکه سیستم های دوربین در تأمین امنیت جایگاه بزرگی دارند، از جزئیات مرحله مونتاژ تا فرآیند تصویر برداری می تواند اهمیت پیدا کند. از همین رو در نصب سیستم های دوربین های مداربسته از کابل های کواکسیال مخصوص استفاده می شود که کیفیت تصویر بالا و واضحی را ارائه می دهند. در این راستا کابل کواکسیال دوربین مدار بسته تمام مس 7 دهم به طور کلی بیشتر ترجیح داده می شود زیرا می تواند سیگنال های تصویر، صوتی و قدرت را در فواصل طولانی با حداقل از دست دادن منتقل کند.

جهت آشنایی بیشتر با این محصولات همراه ما باشید:

قیمت کابل کواکسیال دوربین مدار بسته

کابل کواکسیال مناسب دوربین مداربسته

کابل های کواکسیال ممکن است با توجه به ویژگی دوربین مورد استفاده متفاوت باشد. در سیستم دوربین مداربسته؛ انتقال صدا و تصاویر از طریق کابل کواکسیال 0.7 می باشد. این مدل کابل همان سیم کواکسیال RG59 است که از جپس تمام مس تشکیل شده است.

کابل کواکسیال RG59‌ دارای قطر مغزی هفت دهم و اندازه کامل و استاندارد است. انتقال ویدئو و تأمین برق مورد نیاز سیستم دوربین شما همه در این مدل کابل امکان پذیر می شود. همچنین نصب آن را آسان می کند و به شما امکان می دهد دوربین خود را از محل مانیتور، DVR ، تلویزیون و غیره تامین کنید. کابل 95٪ مس بافته شده RG59 از کیفیت برتر برخوردار است و برای همه دوربین های امنیتی HD BNC و DVR طراحی شده است. این کابل دوربین مدار بسته Coax با اندازه کامل به دلیل اندازه و کیفیت، طولانی ترین زمان را برای شما فراهم می کند.

قیمت کابل کواکسیال دوربین مدار بسته

کابل دوربین مداربسته rg59

این محصول یا مس روکش شده است. این جنس مس به كابلها اجازه می دهد تا از تمام مزایایی كه لازم است به شما ارائه دهد و استفاده های کاربردی را کنید. در حالیكه قیمت بسیار مقرون به صرفه تری نیز دارد. به طور کلی کابل کواکسیال rg59 دوربین مدار بسته تمام مس 7 دهم از ساختار شش قسمتی تشکیل شده است که عبارتند از: روکش سیم، نویز گیر، محافظ مغزی، محافظ فویلی و مغز کابل. لازم به ذکر است بدانید این مس خالص تعبیه شده در این مدل از نسبت به مدل کابل های دیگر، تقریباً همان رسانایی را با مقاومت بیشتر ارائه می دهد.

همیشه مهم است که طول عمر و یکپارچگی برنامه های کابل کشی خود را در نظر بگیرید و از کابل های با کارایی بالا استفاده کنید. چراکه استفاده از کابل های معمولی می تواند باعث ایجاد مشکل و اختلال در انتقال اطلاعات شود. از همین رو بهترین گزینه برای راه حل این موضوح، این مدل کابل کواکسیال تمام مس 7 دهم است. این کابل از روکش بیرونی با جنس پلاستیک ساخته شده است. این ویژگی از جزء های داخل سیم کواکسیال مراقبت می کند تا در برابر درجه حرارت و گرد و غبار دوام بیاورد.

قیمت کابل کواکسیال دوربین مدار بسته

ساختار کابل کواکسیال هفت دهم مسی

کابل کواکسیال هفت دهم دارای امپدانس مشخصه ۷۵ اهم هستند. در نتیجه کابلهای با کیفیت حرفه ای هستند و می توانند بدون هیچ گونه افت سیگنال، دوربین شما را راه اندازی کنند و انتقال تصاویر و ویدیو ها بدون افت کیفیت منتقل کند.

همچنین این کابل کواکسیال هفت دهم، دوربین های مداربسته را به طور مؤثر در انتقال داده ها به یک مرکز دستگاه ذخیره سازی ویدیو یا صفحه نمایشگر مخصوص تأمین می کند. از همین رو با ترکیب هر دو عملکرد در یک کابل، نصب و نگهداری سیستم دوربین مدار بسته را آسان می کند. به علاوه دوربین ها می توانند از یک مکان مرکزی تغذیه و کار کنند و کابل کشی بدون مزاحمت است. این کابل کشی برای هر محیطی مستحکم است. به این معنی این کابل دوربین مداربسته برای استفاده در داخل و خارج از منزل طراحی شده است و برای نظارت بر سیستم ها در مناطق مسکونی، دفاتر یا اماکن عمومی ایده آل است.

محافظ فویلی از دیگر ویژگی های بسیار محبوب کابل کواکسیال دوربین مدار بسته تمام مس 7 دهم می باشد. این ویژگی منحصر بفرد از افت سیگنال جلوگیری می کند و بنابراین کیفیت واقعی ویدیو و تصاویر دوربین ها را به خوبی حفظ می کند.

قیمت کابل کواکسیال دوربین مدار بسته

قیمت کابل کواکسیال دوربین مدار بسته

کابل کواکسیال مناسب دوربین های مداربسته آنالوگ و ahd می باشد که دارای انواع متفاوتی می باشد. این کابل ها را می توانید با متراژ مد نظر با قیمتی مناسب از بازرگانی تکنو دوربین با قیمتی طلائی خریداری کنید. انواع کابل دوربین مداربسته و همچنین بهترین و با کیفیت ترین لوازم جانبی دوربین مداربسته در این مرکز فروش موجود بوده و به صورت عمده و خرده به فروش می رسد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما