خرید دوربین مداربسته بیسیم مخفی رم خور

خرید دوربین مداربسته بیسیم مخفی رم خور را با ارزان ترین قیمت ها تنها و تنها از طریق نمایندگی های فروش دوربین مداربسته منصوری انجام دهید چراکه تمامی قیمت های قابل ارائه همراه با تخفیف ویژه اعمال می گردد. دوربین های مداربسته ریز جاسوسی مموری خور وایرلس دارای انواع متفاوتی هستند که کاربران آن را بسته به شرایط خود خریداری خواهند کرد. ما در ادامه می خواهیم به معرفی کوچکترین دوربین مخفی بدون سیم شارژی فلتی بپردازیم:

خرید دوربین مداربسته بیسیم مخفی

دوربین جاسوسی بدون سیم مموری خور فلتی

آیا می خواهید از دوربین مداربسته کوچکی بهره مند شوید تا هرجا که خواستید بروید با خود به همراه داشته باشید؟ بدون شک بهترین گزینه انتخاب دوربین مداربسته بیسیم مخفی رم خور فلتی مدل s06 می باشد که در مواقع ضروری یا افشای جرم و جنایات در جاهای مختلف می توانید از آن استفاده کنید. این دوربین نصب و راه اندازی بسیار آسانی دارد به گونه ای که نیازی به هیچ متخصص جهت نصب ندارید. همچنین به کابل و دستگاه های ضبط برای کارکردن آن نیازی ندارید.

باتری لیتیوم داخلی دوربین رم خور وای فای دار فلتی که انرژی خود را از طریق شارژ تأمین می کند می تواند چهار ساعت کامل بدون وقفه ضبط و فیلمبرداری کند. اما در صورت متصل شدن به پاور بانک این امکان را فراهم می کند تا ۶۰ ساعت مداوم هرآنچه که در محیط اتفاق می افتد را ضبط کند. یکی از ملاک های دیگر اولویت انتخاب کاربران در خرید این دوربین مداربسته خیلی کوچک وایرلس شارژی مدل فلتی، رزولوشن فوق العاده بالا تا 4k می باشد. این کیفیت امکان تشخیص هر چیزی را سرعت بالا فراهم می کند.

خرید دوربین مداربسته بیسیم مخفی

دوربین ریز مخفی باتری دار فلتی

برای ورزشکارانی که به طبیعت های زیبا و بکر می روند مانند کوهنوردان، چتر بازان، دوچرخه سواران و غیره این نوع دوربین ریز مخفی باتری دار فلتی پیشنهاد می شود. چراکه از هر قدمی که برمیدارید با کیفیت عالی فیلمبرداری می کند. همچنین این مدل دوربین که از دسته های وای فای دار است، با متصل شدن به اینترنت ضبط آنلاین و مستقیم رابرای افراد خانه هرجاکه باشند از طریق گوشی های هوشمند یا کامپیوتر ها فراهم می کند. گذشته از این ها برای اینکه خود بعدها به فیلم های کرفته شده دسترسی پیدا کنید این دوربین از کارت حافظه تا میزان گنجایش ۳۲ گیگابایت پشتیبانی می کند.

به دلیل اینکه شما از طریق این دوربین مخفی وای فای دار فلتی درک بیشتری از محیط مربوطه داشته باشید، طراحان آن را به میکروفون داخلی مجهز کرده اند. در نتیجه می توانید فیلم های صوتی را به صورت واضح تا فاصله ده متری تماشا کنید.

از دیگر امکانات عالی و پرکاربرد این دوربین بیسیم کوچک، مجهز بودن به سنسور حساس به حرکت است. با این قابلیت هیچگونه حرکتی از چشم این دوربین دور نمی ماند و با تشخیص آن بلافاصله شروع به فیلمبرداری می کند.

خرید دوربین مداربسته بیسیم مخفی

خرید دوربین مداربسته بیسیم مخفی

با خرید دوربین مداربسته بیسیم مخفی، دیگر نگران حمل دوربین نباشید، چراکه دوربین های وایرلس کوچک با ابعاد کوچک و وای فای داخلی که دارند امکان حمل را برای شما فراهم خواهند کرد. بازرگانی تکنودوربین دارای پخش عمده و تکی ارزان قیمت انواع و اقسام دوربین های مداربسته کوچک بیسیم مخفی در سراسر داخل کشور می باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما