خرید دوربین مدار بسته چرخشی 2 مگاپیکسل

خرید دوربین مدار بسته چرخشی 2 مگاپیکسل با نازلترین قیمت ها را تنها از نمایندگی های فروش دوربین مداربسته منصوری در بانه انجام دهید. این محصول نسبت به دیگر دوربین ها دارای ارجحیت بسیار زیادی است چراکه دید وسیع و همه جانبه در داخل محیط را فراهم می کند و به آپشن های ویژه ای مجهز می باشند. در ادامه به معرفی بیشتر دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه گردان بدون سیم بی بی کم می پردازیم:

خرید دوربین مدار بسته چرخشی

دوربین مداربسته بیسیم رم خور گردان خانگی

یکی از مدل های پرطرفدار میان کاربران، دوربین مداربسته بیسیم رم خور گردان خانگی می باشد که نظارت کامل و چهار طرفه را در محیط های داخلی فراهم می کند. چراکه دارای قابلیت گردان به صورت ۳۶۰ درجه افقی و ۹۰ درجه عمودی می باشد. این دوربین مداربسته بی سیم wifi دارای وضوح 2MP است و تصاویر بسیار دقیق و شفاف را ضبط می کند. همچنین از آنجا که این نوع دوربین قابلیت دریافت صدا از طریق شبکه تلفن همراه یا وای فای را دارد می توانید از آن به عنوان دوربین با ضبط فیلم صوتی استفاده کنید. در این دوربین مداربسته فول اچ دی ۳۶۰ درجه، به لطف ویژگی های بسیار پیشرفته، به عنوان یک سیستم دوربین کامل عمل می کند و اگر کارت حافظه 128 گیگابایتی را در شکاف کارت sd روی آن قرار دهید ، ضبط دوربین را برای مدت های طولانی داخل خود حفظ می کند.

همانطور که از نام این دوربین مداربسته چرخشی خانگی baby cam چرخشی، پیداست، بیشتر جهت مراقبت از بچه ها در اتاق خواب خود، یا نظارت دقیق پرستاران آن ها و یا اینکه جهت کنترل کامل افراد مسن مورد استفاده قرار می‌گیرد. گذشته از این ها شما می توانید این دوربین را با قابلیت نصب آسان در اتاق کار و یا دفاتر خود نصب کرده تا از امنیت کلی و چهار گوشه اتاق خود همیشه اطمینان حاصل کنید.

خرید دوربین مدار بسته چرخشی

قابلیت های ویژه دوربین مداربسته چرخان میکروفن دار عروسکی

آنجا که این دوربین بدون سیم رم خور، دارای میکروفون و بلندگو است، قابلیت ارسال و دریافت صدا و همچنین انتقال تصویر را از راه دور دارد. به این ترتیب می توانید صدای عزیزان خود را بشنوید و در حالی که از خانه دور هستید از طریق دوربین بی سیم خود برای آنها صدا ارسال کنید. بدین ترتیب بکارگیری میکروفون و اسپیکر در این دوربین چرخان خانگی،به شما احساس امنیت بیشتری داده است چراکه اینطوری فکر می کنید در داخل خانه دزدگیر از نوع تصویری نصب کرده اید چراکه تمامی وقایع و اتفاقات را بدون تاخیر با کیفیت بالا خواهید دید و همچنین می توانید در عین حال با افراد موجود در مکان مکالمه داشته باشید.

محبوب ترین فناوری مورد استفاده در دوربین مدار بسته چرخشی 2 مگاپیکسل، دید در شب واضح و دقیق، به وسیله فناوری تصویربرداری مادون قرمز IR است. به عبارتی دیگر با این دید در شب حتی در تاریکی کامل با کمک لامپ های LED داخلی که به دور لنز قرار گرفته اند، را برای کاربران فراهم می کند.

دوربین مداربسته بیبیکم با قابلیت مکالمه دو طرفه

یکی از مهمترین ویژگی های دوربین مداربسته بیبیکم قابلیت تشخیص حرکت است، این ویژگی بسیار جذاب است و برای بسیاری از کاربران غیر قابل تصور است. دوربین مداربسته babycam توسط این ویژگی می تواند یک انسان یا یک شیء در حال حرکت را تشخیص دهد. به طوریکه لنز دوربین به قدر قوی است که زمان حرکت کردن چیزی از جلوی آن حرکت را تشخیص داده و به صورت آلارم برای کاربر و یا مدیر ساختمان ارسال خواهد کرد.

استفاده از این دوربین مداربسته چرخان بیسیم متصل به موبایل بیشتر برای اماکن و داخل خانه و یا ساختمان توصیه می شود بسیاری از کاربران این دوربین را با نام های دوربین پرستار، دوربین مراقبت از کودک، دوربین مراقبت از سالمندان، دوربین بچه ها و غیره می شناسند. چراکه کاربر با اتصال به اینترنت از طریق اپلیکیشن v380 می تواند داخل خانه و یا اتاق کودک را به خوبی مشاهده و بر وی نظارت کامل را داشته باشد.

خرید دوربین مدار بسته چرخشی

مشخصات دوربین گردان منزل رم خور

  • قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه
  • وای فای دار
  •  دو آنتن جهت متصل شدن سریع به اینترنت
  •  سنسور تشخیص حرکت
  • قابلیت دید در شب
  • پشتیبانی از کارت حافظه تا ۶۴ گیگ
  • اپلیکیشن V380 جهت دید و ضبط تصاویر از طریق گوشی های هوشمند

خرید دوربین مدار بسته چرخشی

دوربین های مداربسته چرخشی دارای انواع متفاوتی است که مهمترین آنها عبارتند از دوربین مداربسته اتوترک حساس به حرکت، دوربین مداربسته عروسکی، دوربین مداربسته وای فای ضد آب رم خور. شما میتوانید انواع دوربین های گردان بیسیم و یا ahd را با قیمتی باور نکردنی از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری بانه تهیه کنید.تکنو دوربین دنیایی از دوربین های گردان 360 درجه و همچنین دوربین های چشم ماهی fisheye را برای شما به نمایش گذاشته است.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما