فروش کوچکترین دوربین مداربسته بدون سیم

فروش کوچکترین دوربین مداربسته بدون سیم تنها از طریق فروشگاه آنلاین منصوری در بانه با قیمت ارزان انجام می گردد. این دوربین ها محبوبیت بسیار بالایی میان کاربران پیدا کرده اند چراکه به راحتی می توانند قابل حمل باشند و به صورت مخفی به ضبط و فیلم برداری بپردازند. در ادامه به معرفی بیشتر دوربین جاسوسی وایرلس فلتی ۱۲ مگاپیکسل و دوربین مداربسته مخفی شارژی کیوهفت می پردازیم:

فروش کوچکترین دوربین مداربسته بدون سیم

دوربین جاسوسی وایرلس فلتی

دوربین جاسوسی وایرلس فلتی ۱۲ مگاپیکسل می تواند یک همراه ایده آل برای ورزش کار ها، وکلا و غیره باشد. لنز یک سانتیمتری این دوربین کوچک داخل محافظ ۲۵۰ گرمی طراحی شده است که در مقابل ضربه های فیزیکی احتمالی هم مقاوم می باشد. این دوربین همچنین دارای یک میکروفون داخلی است تا به شنود مخفیانه محیط مورد نظر به صورت بسیار واضح و دقیق بپردازد.

برای شما این امکان فراهم است که به سادگی یک کارت حافظه میکرو sd را با ظرفیت حداکثر ۱۲۸ گیگابایت در دوربین ریز وای فای قرار S06 دهید و فیلم های فوق العاده شفاف تا رزولوشن فورکی را همراه با انتقال صدا ضبط ‌ذخیره کنید.

باتری لیتیوم داخل این دوربین مداربسته جاسوسی بیسیم کوچک با قابلیت ضبط صدا، تعبیه شده است تا حداکثر 3 ساعت از آن استفاده شود! می توانید دوربین را از طریق ورودی USB شارژ کرده و ضبط های موجود در دوربین را از طریق آن بخوانید. نصب و راه اندازی این مدل بسیار ساده می باشد به گونه ای که نیاز به تکنسین ندارید. از دیگر آپشن های ویژه این دوربین بسیار کوچک شارژی، قابلیت انتقال تصاویر به صورت زنده بر روی گوشی های هوشمند از راه دور، عملکرد تشخیص حرکت و غیره می باشد.

فروش کوچکترین دوربین مداربسته بدون سیم

دوربین شارژی کوچک Q7

آیا می خواهید گفتگوها و فیلم ها را از مکالمه های یک مجرم ضبط کنید؟ اصلا مشکلی نیست چراکه دوربین مداربسته مخفی شارژی Q7 آنقدر کوچک است که حتی می توانید آن را به طور نامحسوس در جیب پیراهن یا شلوار خود پنهان کنید‌. به علاوه این امکان فراهم است در اسکی، کوهنوردی، موتور سواری یا سایر ورزش ها دوربین را با خود ببرید و تمام تجربیات نفس گیر خود را ثبت کنید. دوربین آنقدر کوچک و سبک است که به راحتی می توانید آن را به کلاه ایمنی یا کت خود وصل کنید.

این مدل دوربین بسیار کوچک وایرلس شارژی q7، از مدل های تحت شبکه است که به راحتی نمایش های محیط مورد نظر را به صورت مستقیم به گوشی های آندوریدی، آیفون یا کامپیوتر در هرکجا که باشند به نمایش می گذارد. شما حتی می توانید با این مدل در تاریکی ها و شب ها فیلم های واضح را مشاهده کنید.

از دیگر امکانات این دوربین ریز وای فای، قابلییت دید در شب، سنسور تشخیص حرکت و ضبط صدا و غیره می باشد.

فروش کوچکترین دوربین مداربسته بدون سیم

فروش کوچکترین دوربین مداربسته بدون سیم

اگر می خواهید برای ضبط واضح وقایع کوچکترین دوربین مخفی را با خود حمل کنید، اگر قصد دارید به صورت مخفیانه دوربین مداربسته ای ریز را با خود حمل کنید، نگران نباشید! تکنو دوربین با دنیایی از دوربین های ریز جاسوسی وایرلس که دارد قادر است تا شما را به بهترین نحو راهنمایی کند. انواع دوربین های مداربسته ریز مخفی را می توانید با قیمتی استثنایی در فروشگاه دوربین مداربسته مخفی منصوری در بانه سفارش و خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما