قیمت آنلاین دوربین مداربسته مخفی

قیمت دوربین مداربسته مخفی را با نازلترین نرخ ممکن هرکجا که باشید فقط از طریق نمایندگی های تکنودوربین دریافت کنید. این دوربین ها به دلیل قابلیت پنهان شدن طرفداران بیشتری نسبت به دیگر مدل ها به خود جذب کرده اند. با ما باشید تا با این دوربین های مداربسته کوچک مخفی بیشتر آشنا شوید:

قیمت دوربین مداربسته مخفی

دوربین مداربسته کوچک جاسوسی

دوربین های مداربسته مخفی در انواع مختلف وایرلس و سیمی موجود هستند که از هر چیزی که در محیط مورد نظر اتفاق می افتد تصویرها و فیلم ها را به صورت مخفیانه ضبط می کنند. این دوربین ها اندازه ای بسیار ریز دارند که به آسانی در فضای داخلی وسایل نقلیه و یا حتی رباتیک ها، برخی از سیستم های پزشکی، و بسیاری از مناطق دیگر جای گرفته و مورد استفاده قرار می گیرند. لازم به ذکر است که اندازه ها، فن آوری ها و ویژگی های دوربین های بسیار کوچک مخفی با یکدیگر متفاوت است.

به عبارتی دیگر دوربین های کوچک جاسوسی دوربین هایی هستند که می توانند در محیط های مختلف یا داخل اشیا پنهان شوند. این دوربین ها برای ضبط تصاویر و صدا با مخفی شدن در هر جایی استفاده می شوند. به عنوان نمونه لنزهای برخی از این دوربین ها داخل قاب هایی واقعی مانند روان نویس، پیچ ها و غیره قرار گرفته شده اند. این دوربین های جاسوسی مانند سیستم های دوربین مداربسته معمولی کار نمی کنند، چراکه هدف اصلی آنها تلاش برای بدست آوردن داده هایی برای افشای یا اثبات جرم است.

در حالی که برخی از مدل های دوربین جاسوسی صدا و تصاویر ضبط شده خود را بر روی کارت حافظه ضبط می کنند، از طریق اتصال Wi-Fi می توان به فیلم های زنده در محیط مورد نظر دسترسی پیدا کرد. دوربین های جاسوسی اغلب به صورت بی سیم ساخته می شوند یا کابل های آنها در وسایلی که در آن هستند پنهان است، همچنین دارای نصب و راه اندازی‌ بسیار آسانی می باشد.

قیمت دوربین مداربسته مخفی

دوربین های مداربسته ریز جاسوسی موجود

  • دوربین مداربسته بندانگشتی ahd
  • دوربین مداربسته جیبی Q7
  • دوربین مداربسته مخفی sq11
  • دوربین مداربسته جاسوسی رم خور q12
  • دوربین مداربسته sq13 رم خور
  • دوربین مداربسته بیسیم رم خور خودکاری
  • دوربین مخفی شارژی رم خور SQT
  • دوربین مداربسته کوچک رم خور وای فای دار S06
  • دوربین کوچک بیسیم SQ9
  • دوربین کوچک شارژی مخفی A9

قیمت دوربین مداربسته مخفی

قیمت دوربین مداربسته مخفی

دوربین های مداربسته مخفی کوچک دارای رزولوشن کیفیت تصویر بالا می باشد و از همین رو می توانند مدل مناسبی برای اشخاص مهم مانند قاضی، وکلا، بازرس و غیره باشند. جهت سفارش ارزان قیمت انواع و اقسام مدل دوربین های مداربسته ریز مخفی هم اکنون با کارشناسان بخش فروش ما از طریق شماره های درج شده ارتباط برقرار کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما