خرید دوربین مداربسته خودرو با قیمت مناسب

خرید دوربین مداربسته خودرو با قیمت مناسب را در تکنو دوربین تجربه کنید. انواع دوربین مداربسته تعقیب سورژه و دنده عقب خودرو را می توانید با قیمتی ویژه همراه با گارانتی از ما بخواهید. تکنو دوربین انواع ارائه دهنده دوربین های مداربسته خودرو با کیفیت در مدل ها و اندازه های متفاوت می باشد، همراه ما باشید تا با این دوربنی های بیشتر آشنا شوید:

دوربین ماشین چیست؟

دوربین ماشین روی شیشه جلوی شما می چسبد و جاده پیش روی شما را ثبت می کند. آنها به فندک ماشین شما وصل می شوند (همچنین می تواند به باتری سیم کشی شود) درست مانند یک ناوبری نشسته. آنها با روشن و خاموش کردن ماشین خود به طور خودکار با استارت و توقف خودکار ضبط می کنند و از تخلیه باتری خودرو جلوگیری می کند. برخی از دوربین ها دارای باتری هستند که می تواند برای مدت محدودی بدون اتصال به خودرو ضبط کند. همه دوربین ها از کارت های حافظه استفاده می کنند که با فیلم های ویدئویی شما پر می شود.

هنگامی که کارت پر شد، دوربین مداربسته خودرو روی قدیمی‌ترین فایل‌های ویدئویی ضبط می‌کند . هرچه کارت بزرگتر باشد، ویدیوهای بیشتری را می توانید روی آن ذخیره کنید.

خرید دوربین مداربسته خودرو

اگر درگیر تصادف شوم چه اتفاقی می افتد؟

در صورت وقوع تصادف، می‌توانید دکمه‌ای را روی دوربین فشار دهید یا دوربین می‌تواند به‌طور خودکار تصادف را با استفاده از حسگر g داخلی تشخیص دهد. سپس با این کار فیلم ویدیویی در مورد تصادف قفل می شود و از بازنویسی آن در هنگام پر شدن کارت جلوگیری می کند. این بدان معناست که می‌توانید سفر خود را ادامه دهید و بدانید که فیلم‌های مهم همچنان در هنگام رسیدن به خانه وجود دارند (به این کار ضبط رویداد می‌گویند).

دوربین خودرو، چه چیزی را ضبط می کنند؟

دوربین‌های خودرو، که در غیر این صورت به عنوان دوربین‌های داشبورد، دستگاه‌های DVR خودرو یا ضبط‌کننده‌های جعبه سیاه خودرو شناخته می‌شوند، اساساً ضبط‌کننده‌های ویدئویی کوچکی هستند که بر روی شیشه جلوی خودرو نصب می‌شوند و جاده‌های پیش رو را با کیفیت بالا ضبط می‌کنند و با استفاده از یک لنز زاویه باز جاده را تا حد امکان قابل مشاهده است. این فیلم سابقه ای از فعالیت شما در جاده را ارائه می دهد و اگر به اندازه کافی بدشانسی درگیر تصادف هستید، شواهد غیرقابل انکاری را ارائه می دهد.

از این شواهد می توان برای ترسیم تصویری جامع از رویدادها پس از هر حادثه استفاده کرد و به شما این امکان را می دهد که طرفین مجرم را تحت پیگرد قانونی قرار دهید یا بی گناهی خود را ثابت کنید و از پاداش بدون ادعای خود محافظت کنید. اغلب، پولی که برای اینکه بتوانید مشخص کنید که شما مقصر حادثه نبوده‌اید، صرفه‌جویی می‌شود، هزینه‌های دوربین را پوشش می‌دهد، به این معنی که آنها سرمایه‌ای هستند که می‌توانند هزینه‌هایشان را بپردازند.

خرید دوربین مداربسته خودرو

چه چیزی یک دوربین خودرو را متفاوت می کند؟

ویژگی های کلیدی وجود دارد که دوربین های خودرو را از انواع دیگر دوربین ها متمایز می کند. به عنوان مثال، بسیاری از سنسورهای داخلی G-force برای اندازه گیری حرکت وسیله نقلیه شما و تنظیم روش ضبط خود بر این اساس استفاده می کنند. اگر دوربینی هر حرکت ناگهانی یا شدید را تشخیص دهد که احتمالاً ناشی از ترمز شدید، مانور فرار یا برخورد باشد، دوربین یک فایل ویدیویی تولید می‌کند که منجر به رویداد و فعالیت پس از آن می‌شود.

ویژگی‌های دیگر عبارتند از ردیابی GPS، امکان عکس‌برداری و حفاظت از پارک، که در آن دوربین شما از ردیابی حرکت برای نظارت بر فعالیت اطراف وسیله نقلیه شما در هنگام پارک کردن آن استفاده می‌کند. اگر حرکت قابل توجهی را تشخیص دهد، یک فایل ویدئویی کوتاه ضبط می کند که اگر خودروی شما آسیب دید یا دستکاری شد، می توان به آن مراجعه کرد.

به طور کلی، دوربین‌های خودرو به گونه‌ای طراحی شده‌اند که آرامش خاطر را به رانندگان آگاه از ایمنی ارائه دهند و در برابر کاربران جاده‌ای که فکر ایمنی کمتری دارند، محافظت کنند.

خرید دوربین مداربسته خودرو

وقتی ماشین خاموش است، دوربین خودرو کار می کند؟

دوربین خودرو شما معمولاً وقتی ماشین خاموش است کار نمی کند. دوربین های ماشین به یک منبع تغذیه ثابت نیاز دارند تا در هنگام خاموش بودن خودرو کار کنند. گفته می‌شود، مدل‌ها و پیکربندی‌هایی وجود دارند که به گونه‌ای طراحی شده‌اند که وقتی خودرو روشن نیست کار کنند. ممکن است وسیله نقلیه شما یک پورت لوازم جانبی همیشه روشن داشته باشد که دوربین شما را همیشه روشن می‌کند و همچنین می‌توانید برخی از دوربین‌های داشبورد را مستقیماً به جعبه فیوز وسیله نقلیه خود برای برق همیشه روشن متصل کنید. در هر دو مورد، اکیداً توصیه می‌شود که دوربینی با ویژگی خاموش شدن خودکار انتخاب کنید تا پس از مدت زمان مشخصی دوربین را غیرفعال کنید تا از باتری خود محافظت کنید.

خرید دوربین مداربسته خودرو

با خرید دوربین مداربسته خودرو، همیشه خودرو خود را امن نگه دارید. دوربین مداربسته ماشین قابل ارائه در تکنو دوربین مدل های متفاوتی دارد، که کاربران با توجه به سلیقه و نیاز خود انتخاب خواهند کرد. برای سفارش و خرید بهترین دوربین ماشین می توانید هم اکنون با شماره تماس های موجود در این وبسایت تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما