خرید دوربین مداربسته چرخشی سیمکارت خور 4G

خرید دوربین مداربسته چرخشی سیمکارت خور 4G برای نصب در مکان های پر اهیمت را حق خود بدانید. دوربین مداربسته گردان سیمکارتی نسل جدید دوربین های مداربسته است که برای عملکرد درست به اینترنتی قوی نیاز دارد. این دوربین مداربسته چرخان به راحتی و بدون نیاز به سیم کشی نصب و راه اندازی خواهد شد. این دوربین مداربسته با اتصال به اینترنت تمامی صداها و تصاویر موجود در مکان مد نظر را به گوشی مدیر ارسال خواهد کرد. با ما همراه باشید تا با این دوربین وایرلس فورجی بیشتر آشنا شوید:

خرید دوربین مداربسته چرخشی سیمکارت خور

دوربین مداربسته PTZ سیمکارتی

دوربین ip بی سیم WiFi فضای باز 2MP، با سنسور CMOS 1/2.8 اینچی، پشتیبانی از شبکه وای فای، می تواند از راه دور حتی بدون پهنای باند نظارت کند، بدون نیاز به سیم کشی، کارکرد و نصب آسان، دارای اسلات رم و سیم کارت، می باشد و تصاویر را با استاندارد H.264،فشرده‌سازی می کند.

دوربین IP PTZ با زوم اپتیکال مجهز به لنز موتوری جهت بزرگنمایی تصاویر تا چندین برابر است. زوم اپتیکال 5 برابری به شما امکان می‌دهد تا جزئیات بیشتری از اشیاء دور را بدون کاهش کیفیت تصویر بزرگ‌نمایی کنید، یا برای به دست آوردن یک تصویر کوچک‌نمایی کنید. نمای وسیع تر و بزرگتری از مکان مد نظر را می‌توانید پانل افقی 300 درجه و عمودی 60 درجه را کنترل کنید و از راه دور از طریق تلفن/تبلت/کامپیوتر بچرخانید. این دوربین وای فای در فضای باز با وضوح تصویر 1920*1080P کیفیت تصویر شفاف را به شما ارائه می دهد.

دید در شب پیشرفته با لامپ های LED مادون قرمز ، فاصله دید را تا 165 فوت افزایش می دهد. تمام ویدیوهای گرفته شده توسط این دوربین از طریق فیلم های خیره کننده به شما ارائه می شود. طراحی ضد آب و هوا با استاندارد IP66 شما را از نگرانی در مورد باران یا گرد و غبار در شرایط بیرونی رها می کند.

 تشخیص حرکت دوربین گردان

اعلان فشار واقعی به برنامه تلفن یا ارسال ایمیل با عکس یا آپلود عکس/فیلم به سرور FTP در صورت تشخیص حرکت، همچنین از ضبط ویدیوی زنگ هشدار در کارت میکرو SD محلی شتیبانی می‌کند. دوربین امنیتی بی سیم از دسترسی از راه دور از طریق برنامه موبایل در هر مکان و هر زمان پشتیبانی می کند. این دوربین امنیتی با اسلات کارت Micro SD ، ویدیوها را می‌توان در ویندوز و برنامه بدون خارج کردن از دوربین ذخیره و پخش کرد. پشتیبانی از ضبط ویدیویی ویندوز 7/24 کمک می کند که، اگر دوربین به سرقت رفت، رایانه محلی خود را بررسی کنید تا ببینید چه اتفاقی افتاده است.

به سرعت و به راحتی اتصال بی سیم را تنظیم کنید. این یک دوربین وای فای است که برای روشن کردن آن به آداپتور نیاز دارد، آداپتور برق در بسته گنجانده شده است. این دوربین بسیار آسان نصب راه اندازی می شود.

خرید دوربین مداربسته چرخشی سیمکارت خور

دوربین های امنیتی 4G چیست؟

دوربین‌های امنیتی 4G که دوربین‌های امنیتی 4G LTE نیز نامیده می‌شوند، دوربین‌های مانیتورینگ موبایلی هستند که از شبکه 4G LTE برای نمایش زنده و ارسال هشدارهای فوری استفاده می‌کنند.  همانطور که تعریف بالا نشان می‌دهد، دوربین‌های مداربسته مبتنی بر تلفن همراه 4G برای کار کردن نیاز به یک برنامه خدمات تلفن همراه جداگانه دارند. و مصرف داده سلولی دوربین‌های IP 4G بسته به تعداد دفعات تماشای پخش زنده، دریافت آلارم‌های تشخیص حرکت و غیره متفاوت است.

اگرچه بازار نوظهور دوربین‌های نظارتی 4G اکنون گزینه‌های کاملاً محدودی را به شما ارائه می‌دهد، برخی از برندهای معتبر که تقاضای زیاد و پتانسیل فوق‌العاده را دیدند، دوربین‌های امنیتی 4G خود را راه‌اندازی کرده‌اند تا ابتدا سهم بازار را تصاحب کنند. از جمله این برند ها می توان به مارک هایک ویژن اشاره کرد.

چرا باید دوربین های امنیتی بی سیم 4G را انتخاب کنید؟

دوربین های امنیتی 4G نظارت بر مناطق محدود شده به دلیل کمبود زیرساخت اینترنت را به واقعیت تبدیل کرده است. و همچنین مزایای بیشتری از دوربین های امنیتی 4G در فضای باز و داخلی وجود دارد:

100% بدون سیم دوربین های امنیتی 4G با باتری یا خورشیدی شما را ازدست کابل های نامرتب راحت می کند و در هزینه سیم کشی و حفظ دکوراسیون اصلی ملک شما صرفه جویی می کند.
نصب و جابجایی آسان. سیستم‌های دوربین مداربسته 4G دیگر نیازی به بالا رفتن از اتاق زیر شیروانی یا سیم‌های ماهیگیری از سقف و دیوار ندارند. همچنین می‌توانید دوربین‌های امنیتی 4G LTE را به دلخواه بگیرید و جای آن را تغییر دهید.

دوربین‌های ویدیویی 4G تقریباً در هر نقطه از شبکه تلفن همراه 4G می‌توانند کار کنند. و حتی در صورت قطع برق می توانند به صورت عادی کار کنند.

خرید دوربین مداربسته چرخشی سیمکارت خور

خرید دوربین مداربسته چرخشی سیمکارت خور

با خرید دوربین مداربسته چرخشی سیمکارت خور، خیال خود را برای همیشه راحت کنید. این دوربین سیمکارتی اسپید دام در دو مدل خورشیدی و باتری خور عادی تولید و قابل فروش است. این دوربین مداربسته را می توان در معرض آب و باران در فضای باز نصب و راه اندازی کرده و خود از راه دور توسط گوشی همراه آن را مدیریت و بر آن نظارت کرد. برای سفارش و خرید این دوربین پیشرفته با کیفیت می توانید هم اکنون با شماره تماس های موجود در این وبسایت تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما