خرید بهترین دوربین دنده عقب خودرو قیمت مناسب

خرید بهترین دوربین دنده عقب خودرو با قیمت مناسب را تنها از ما بخواهید. بهترین و با کیفیت ترین دوربین ثبت وقایع ماشین را می توانید با قیمتی باور نکردنی از فروشگاه آنلاین تکنو دوربین خریداری کنید. دوربین اتومبیل، بهترین همراه شما در سفر های طولانی، مسافت های خاطره انگیر و یا حوادث ناگهانی می باشند. در ادامه به معرفی یکی از پر فروش ترین دوربین های دنده عقب خواهیم پرداخت:

خرید بهترین دوربین دنده عقب خودرو

دوربین دنده عقب مناسب ماشین

دوربین دنده عقب خودرو به دلیل تولید مواد با کیفیت بالا، تکنولوژی پیشرفته در طراحی و کار دقیق آن، در میان دوربین های خودرویی مورد نظر بیشتر محبوب است. این دستگاه دارای دو لنز جلو و عقب ماشین است که بهترین دوست شما در طول سفر است و تمام جزئیات سفر را ثبت می کند. شما از این ثبت شده ها می توانید به عنوان یادگاری نگه دارید و در صورت مواجه شدن با موقعیت ناخوشایند از آنها به عنوان مدرک استفاده کنید. این مانیتور آینه ای دو لنز با طراحی جمع و جور و ویژگی های ارزشمند مدل مناسبی برای انواع وسایل نقلیه و ماشین ها است.

قابل ذکر است به محض شروع استارت اتومبیل، شروع به ضبط خودکار می کند و از کارت حافظه میکرو اس دی تا سقف ظرفیت ۳۲ گیگابایت پشتیبانی می کند تا بعد ها به فیلم های گرفته شده دسترسی پیدا کنید. همچنین می توانید بلافاصله تصاویر گرفته شده را در صفحه ۴ اینچی مانیتوری مشاهده کنید. با ضبط ویدئو با وضوح بالا تا رزولوشن Full HD می توانید لحظات مهم را ضبط کرده و با یک کلیک عکس بگیرید. همچنین درصورت عدم وجود فضای کارت حافظه، بسته به انتخاب شما امکان بازنویسی تصاویر قدیمی وجود دارد. تا که ضبط شده های جدید را ذخیره کند.

به عبارتی دیگر این سیستم که آینه های خارجی عقب و جلو را با مانیتور جایگزین می کند و باعث افزایش ایمنی می شود زیرا راننده می تواند با سرعت و دقت بیشتری آنچه در اطراف خود اتفاق می افتد را ببیند.

خرید بهترین دوربین دنده عقب خودرو

مشخصات فنی دوربین دنده عقب آینه ای

  • کیفیت تصویر فول اچ دی
  • زاویه دید 170 درجه
  • دارای دوربین جلو و دنده عقب
  • پخش بروی خود آینه
  • دارای مانیتور 4 اینچ
  • ساپورت رم تا 32گیگ
  • ضبط به محض استارت زدن
  • قابلیت دید در شب

خرید بهترین دوربین دنده عقب خودرو

خرید بهترین دوربین دنده عقب خودرو

دوربین دنده عقب خودرو آینه ای ماشین با کیفیت عالی به صورت بسیار راحتی رانندگان را در سفرهای طولانی همراهی می کند. لازم به ذکر است از لنزهای قدرتمند بهره می برد تا دید در شب را برای کاربر فراهم کند. بنابراین می توانید این دوربین آینه ای خودرو را به صورت عمده و خرده در کمترین قیمت از طریق نمایندگی های منصوری بانه خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما