خرید انواع دوربین مداربسته وایرلس

خرید دوربین مداربسته وایرلس را حق خود بدانید. دوربین های مداربسته بیسیم هم به راحتی و بدون نیاز به لوازم جانبی نصب می شوند و هم اینکه دارای تکنولوژی های روز از جمله تشخیص حرکت، ضبط صدا، اتصال به اینترنت و غیره می باشند. این دوربین ها بسته به نیاز مشتری دارای مدل های متفاوتی از مخفی گرفته تا دوربین های ضد آب خورشیدی. با ما باشید تا با این دوربین ها بیشتر آشنا شوید:

دوربین های امنیتی بی سیم

سیستم‌های دوربین امنیتی بی‌سیم (یا بدون سیم) فیلم‌هایی را از اطراف خانه به وای‌فای خانه به صورت کاملا بیسیم ارسال می‌کنند. هنگامی که Wi-Fi سیگنال را دریافت کرد، به یک سرور ابری فرستاده می‌شود، جایی که می‌توان فیلم را در زمان واقعی مشاهده کرد یا برای مشاهده بعدی بایگانی کرد. برخی از دوربین‌ها دارای کارت‌های micro SD هستند که مقدار محدودی فیلم را ذخیره می‌کنند. ویژگی‌های استانداردی که در سیستم‌های دوربین امنیتی بی‌سیم و بدون سیم انتظار می‌رود شامل دید در شب، صدای دو طرفه، ویدیوی ۲K HD و کنترل صوتی از طریق انتخاب دستیار دیجیتالی شما است.

تمایز بین دوربین وایرلس و کاملا بیسیم مهم است. سیگنال‌های ویدئویی دوربین‌های بی‌سیم به‌صورت بی‌سیم به مرکز ارسال می‌شوند، اما دوربین‌ها برق را از طریق سیم دریافت می‌کنند. دوربین های بدون سیم با باتری کار می کنند. به دلیل قدرت محدود دوربین‌های بدون سیم، تنها زمانی که سیگنالی را تشخیص می‌دهند، با ضبط در مصرف برق صرفه‌جویی می‌کنند. در مقابل، سیستم های بی سیم برق ثابتی را از خانه دریافت می کنند و قادر به ضبط مداوم هستند. همچنین می‌توان آن‌ها را طوری تنظیم کرد که تنها زمانی ضبط شوند که حرکت تشخیص داده شود.

خرید دوربین مداربسته وایرلس

دید مثبت به دوربین های بیسیم

  1. نصب تمیز
  2. سیستم انعطاف پذیر، متحرک است
  3. بزرگ کردن و اضافه کردن دوربین های بیشتر آسان است
  4. مزاحمان نمی توانند سیم را قطع کنند زیرا سیم وجود ندارد

دید منفی به دوربین های بیسیم

  1. محدوده سیگنال محدود
  2. دیوارها، کف و سایر عناصر ساختمانی می توانند سیگنال را مختل کنند
  3. تداخل با سایر سیستم های وابسته به Wi-Fi امکان پذیر است
  4. مستعد جاسوسی دیجیتال
  5. باتری ها برای سیستم های بدون سیم نیاز به تغییر دارند

خرید دوربین مداربسته وایرلس

مزایای دوربین های امنیتی بی سیم

دوربین‌های امنیتی بی‌سیم نسبت به دوربین‌های سیمی کمتر تهاجمی به خانه شما وارد می‌کنند، بنابراین آسان‌تر و سریع‌تر نصب می‌شوند. نیازی به سوراخ کردن دیوار یا سقف نیست. دوربین‌های بی‌سیم نیز نسبت به سیستم‌های سیمی انعطاف‌پذیرتر هستند، زیرا با سیم به هم متصل نیستند. دوربین ها به راحتی قابل تنظیم مجدد هستند. کل سیستم حتی می تواند به مکان جدیدی منتقل شود – مناسب برای اجاره کنندگان. هیچ سیمی وجود ندارد که مزاحمان یا دزد بتوانند آن را قطع کنند. دوربین های امنیتی بی سیم در فضای باز ممکن است تا 500 فوت برد داشته باشند لذا اگر خط دید واضحی وجود داشته باشد، مانند بین ساختمان و خانه اصلی این دوربین ها مناسبند.

معایب دوربین های امنیتی بی سیم

تا زمانی که سیگنال دوربین ها به مرکز واضح و بدون وقفه باشد، سیستم های دوربین های امنیتی بی سیم به خوبی کار می کنند. در داخل خانه، سیستم های بی سیم معمولا بردی در حدود 150 فوت یا کمتر دارند. سیگنال بی سیم از دیوارهای ساخته شده از دیوار خشک و ناودانی های چوبی عبور می کند. اما مصالح ساختمانی متراکم تر مانند آجر یا بلوک های بتنی می توانند سیگنال را مختل کنند.

دوربین های امنیتی بی سیم شما را در معرض جاسوسی دیجیتال قرار می دهند. برای محافظت از خود، FTC توصیه می کند که دوربینی که خریداری می کنید باید داده های آن را رمزگذاری کند و سیستم بی سیم خانه شما باید از WPA2 یا سایر پروتکل های امنیتی بی سیم پشتیبانی کند. برق می تواند برای دوربین های امنیتی بی سیم نیز مشکل ساز باشد. برخی از دوربین‌های بی‌سیم با باتری کار می‌کنند، بنابراین باتری هر واحد دوربین باید تازه بماند. حتی دوربین‌های بی‌سیمی که به پریزهای دیواری وصل می‌شوند نیز می‌توانند مشکل ایجاد کنند، زیرا هر دوربین باید در نزدیکی یک پریز قرار گیرد.

خرید دوربین مداربسته وایرلس

دوربین های سیمی در مقابل دوربین های بی سیم: کدام را بخریم؟

با ادامه پیشرفت فناوری، دوربین‌های امنیتی خانه با سیم و بی‌سیم بهتر از همیشه هستند. سپس تصمیم این است که کدام سیستم با شما و خانه شما ادغام می شود. اگر می‌خواهید سیستم را سریع راه‌اندازی کنید و به‌علاوه انعطاف‌پذیری داشته باشید، دوربین‌های امنیتی بی‌سیم یا بدون سیم ممکن است بهترین کارایی را برای شما داشته باشند. تغییرات در خانه شما ممکن است نگران کننده باشد، چه به عنوان یک اجاره کننده یا یک مالک. یا به سادگی علاقه ای به انجام کارهای زیادی به تنهایی ندارید.

اگر اجاره می کنید، به خصوص یک سیستم بی سیم یا بدون سیم می خواهید زیرا می تواند با شما به خانه بعدی شما نقل مکان کند.

خرید دوربین مداربسته وایرلس

با خرید دوربین های مداربسته وایرلس دیگر نگران هیچ چیز نباشید. دوربین های مداربسته بیسیم را نصب کنید، و از راه دور مکان مد نظر را کنترل کنید. این دوربین ها بسیار آسان نصب و راه اندازی می شوند به طوریکه هر کسی قادر است تا با دو پیچ و روپلاک آن را نصب کند. ما انواع دوربین های بدون سیم را با قیمتی ویژه در مدل ها و برند های متفاوت برای شما به نمایش گذاشته ایم لذا برای خرید هم اکنون تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما