خرید دوربین مداربسته وای فای چرخشی

خرید دوربین مداربسته وای فای چرخشی برای نظارت بهتر بر محیط را حق خود بدانید. دوربین های مداربسته 360 درجه از دسته دوربین های محبوب هستند، چه برسد به اینکه وایرلس وای فای دار هم باشند. این دوربین ها قادر به چرخش به راست و چپ بوده و به راحتی توسط اینترنت تمامی تصاویر را برای کاربر ارسال خواهد کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا با این دوربین مداربسته وای فای بیشتر آشنا شوید:

بهترین دوربین های مدار بسته برای امنیت خانه

هیچ چیز مهمتر از امنیت نیست. چه در خانه باشید، چه در محل کار یا در سفر، مهم است که مراقب خانه و وسایل گرانبهای خود باشید. گرفتن دوربین برای مراقبت از خانه شما یک امر گران قیمت نیست. با چند هزار تومان، می‌توانید دوربینی با وای‌فای و قابلیت ضبط، بلکه قابلیت چرخش 360 را نیز تهیه کنید. برخی از دوربین‌های امنیتی که امروز در مورد آنها صحبت خواهیم کرد، دوربین‌های 360 درجه هستند.

برخی از دوربین های 360 درجه فضای ذخیره‌سازی ابری را ارائه می‌دهند و برخی دارای یک اسلات کارت حافظه برای ذخیره فیلم هستند. لذا نوع دوربین مداربسته با توجه به نیاز شما کاملا متفاوت بوده و در قیمت نیز فرق دارند.

خرید دوربین مداربسته وای فای

آیا دوربین های بی سیم می توانند بدون اینترنت کار کنند؟

بسیاری از دوربین‌های بی‌سیم می‌توانند بدون اینترنت کار کنند، اما این به نحوه راه‌اندازی، نحوه ذخیره فیلم ضبط‌شده و عوامل دیگر بستگی دارد. بعلاوه، بدون اینترنت، محدودیت هایی برای انجام این دوربین ها وجود دارد. دوربین های امنیتی بی سیم بسیار راحت هستند. از آنجایی که آنها بی سیم هستند، می توان آنها را تقریباً در هر مکانی قرار داد و نصب آنها نسبتاً آسان است. با این حال، بسیاری از کسب و کارها نگران میزان پهنای باند اینترنت این دوربین ها هستند.

دوربین های بی سیم می توانند بدون اینترنت کار کنند، اما شما نمی توانید به همه ویژگی های آنها دسترسی داشته باشید. البته این که آیا دوربین بدون اینترنت کار می کند یا نه بستگی به نوع دوربین، نحوه تنظیم آن و نحوه ذخیره ویدئو دارد. اگر از دوربینی استفاده می‌کنید که در فضای ابری ضبط می‌کند، برای کار کردن به اینترنت نیاز دارد. با این حال، اگر دوربین‌های شما می‌توانند روی کارت SD، هارد دیسک یا فضای ذخیره‌سازی شبکه محلی ضبط کنند، حتی اگر به اینترنت متصل نباشند، باید بتوانند کار کنند.

دوربین مداربسته 360 درجه بیبیکم متصل به موبایل

محافظت از خانه و کسانی که در آنجا زندگی می کنند یکی از مهمترین چیزها برای شماست. این امر به ویژه زمانی مهم می شود که سالمندان، معلولان جسمی یا کودکانی در خانه زندگی می کنند. شما می خواهید خانواده خود را ایمن نگه دارید و از وقوع هر نوع دزدی جلوگیری کنید. دوربین های امنیتی داخلی به سرعت به یکی از محبوب ترین وسایل برای صاحبان خانه تبدیل می شوند تا آنچه را که در قسمت های مختلف خانه اتفاق می افتد زیر نظر داشته باشند. با یک نگاه سریع، می توانید مطمئن شوید که سالمند یا کودک تحت مراقبت شما خوب است یا نیاز به توجه دارد.

خوب، دوربین گردان کودک وسیله ای است که والدین برای تماشا و نظارت بر نوزادان و کودکان خردسال خود در حالی که در اتاق دیگری می خوابند استفاده می کنند. این مانیتورها می‌توانند صدای گریه نوزاد را دریافت کنند و برخی از مدل‌های پیشرفته‌تر در حال حاضر حتی توانایی نظارت بر تنفس کودک را دارند، بنابراین اگر ناگهان تنفس او متوقف شد (که یک نگرانی بسیار واقعی برای نوزادان است) هشدار داده می‌شود. دوربین بیبیکم در داخل خانه قادر به ضبط صدا ها، تشخیص حرکت، انتقال تصاویر و تصویر برداری در شب می باشد.

خرید دوربین مداربسته وای فای

دوربین متصل به اینترنت گردان فضای باز

تمام دوربین های IP دارای فرستنده وای فای داخلی هستند که می توانید به شبکه وای فای خود متصل شوید. برد وای فای این دوربین ها در هوای آزاد بسیار زیاد است. برای مثال در داخل خانه، با دیوارها و موانع، می توانید 4-5 اتاق یا 1 طبقه را پوشش دهید. دوربین های موجود در تکنودوربین از نوع مینی اسپید ، کاملاً موتوری هستند. آنها می توانند به صورت افقی (PAN) و عمودی (TILT) بچرخند.

این دوربین‌های وای‌فای دارای هوش مصنوعی و تشخیص انسانی هستند. تشخیص انسان بسیار بهتر از تشخیص حرکت معمولی است زیرا صرفاً بر اساس تغییر پیکسل فعال نمی شود، بلکه فقط زمانی که مزاحم یک شخص باشد. به لطف تشخیص انسان، این دوربین ها حیوانات یا اشیاء حرکت شده توسط باد را تشخیص نمی دهند، بلکه فقط افراد واقعی را تشخیص می دهند. تشخیص انسان قابل اعتماد است و می توانید حتی در حالی که دوربین در حال حرکت است از آن استفاده کنید. الگوریتم تشخیص انسان بر اساس شکل و حرکت بدن است، شما حتی می توانید یک صدای از پیش ضبط شده محلی را پخش کنید.

صدای 2 طرفه و صداهای هشدار

این دوربین ها مجهز به میکروفون و اسپیکر ضد آب داخلی هستند. شما می توانید به وضوح از رایانه شخصی، APP یا NVR گوش دهید و همچنین با افراد مقابل دوربین صحبت کنید. اگر از این دوربین ها برای نظارت بر دسترسی استفاده کنید، عملکرد بسیار مناسبی است. شما می توانید حضور یک فرد را تشخیص دهید، با تشخیص انسانی، هدف خود را با ردیابی خودکار دنبال کنید و با گفتگوی دو طرفه صحبت کنید. این اسپیکر قدرت صوتی بسیار خوبی دارد و حتی می توانید در صورت شناسایی از آن برای پخش پیام خودکار از پیش ضبط شده خود استفاده کنید. ارائه نشانه ها یا دلسرد کردن مزاحمان بسیار عالی است.

خرید دوربین مداربسته وای فای

خرید دوربین مداربسته وای فای

با خرید یک دوربین وای فای دیگر نیاز به نظارت مستقیم و حضور شما در مکان مد نظر نیست، شاید بپرسید چگونه اما دوربین های مداربسته وای فای این امکان را برای شما فراهم می کنند که مکان مد نظر را حتی در قاره ای دیگر به خوبی و با وضوح بالا ببینید. این دوربین ها انواع متفاوتی دارند که قیمت آنها بسته به نیاز کاربر متفاوت است. برای سفارش و خرید ارزان قیمت دوربین وای فای دار متصل به موبایل هم اکنون با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما