خرید دوربین مداربسته وای فای با کمترین قیمت

خرید دوربین مداربسته وای فای با کمترین قیمت را حق خود بدانید. دوربین های مداربسته متصل به اینترنت از دسته دوربین های پر طرفدار پیشرفته می باشد که قابلیت انتقال تصاویر به کاربر از راه دور را دارند. این دوربین ها در انواع مدل های متفاوت موجود بوده که هر کدام بسته به نیاز کاربر دارای امکاناتی پیشرفته می باشند. در ادامه همراه ما باشید تا با چند نمونه از معروف ترین آن ها آشنا شوید :

خرید دوربین مداربسته وای فای

 دوربین مداربسته خورشیدی متصل به اینترنت

آیا می خواهید خانه یا ویلای خود را در حومه شهر یا در کوهستان از طریق تلفن هوشمند خود کنترل کنید، اما در آن محل اینترنت یا برق ندارید؟ با این وجود راه حلی وجود دارد و آن را مداربسته خورشیدی وایرلس ۲ مگاپیکسل می نامند. این محصول از جدیدترین نسل های دوربین مداربسته است که با ویژگی های بروز امکان مدیریت منطقه مربوطه را بدون نیاز داشتن به برق مستقیم فراهم می کند. چراکه از طریق پنل بیرونی خود نور خورشید را به انرژی مورد نیاز دوربین تبدیل می کند. این دوربین پنل دار بی سیم به طور ویژه برای استفاده در فضای باز طبق محافظ استاندارد IP66 طراحی شده اند.

به این معنی با مقاومت عالی، ضد آب و هوا و به درستی مهر و موم شده است. بنابراین طوری طراحی شده است که در برابر برف و باران مقاوم است. داشتن چنین دوربینی به شما این امکان را می دهد که همیشه کنترل کاملی بر خانه خود داشته باشید و در مواقع لزوم مداخله کنید. چراکه از مدل های وا فای دار است که با اتصال به اینترنت به اشتراک گذاری فیلم و تصاویر محیط همراه صدای واضح بر روی گوشی های هوشمند شما می پردازد. دوربین مداربسته خورشیدی وای فای دارای قابلیت دید در شب، سازگاری با کارت حافظه و غیره می باشد.

خرید دوربین مداربسته وای فای

دوربین مداربسته لامپی رم خور وایرلس

دوربین مداربسته لامپی رم خور از سری دوربین های خانگی است که می تواند به صورت ۲۴ ساعته شبانه روز فعال بماند و قادر است تا تصاویری با کیفیت عالی، شفاف و با وضوح بسیار بالا ثبت کند.‌ این دوربین مداربسته دارای لنز پانورامیک است که دید بسیار وسیعی به میزان ۳۶۰ درجه داخل محیط پوشش می دهد. همچنین حتی در محیط‌ های کم نور، با استفاده از حسگرهای LED به شما این امکان را می‌دهد تا هر اتفاقی را که در محیط کار یا خانه رخ می‌دهد را به دقت شناسایی کنید.

این دوربین مداربسته خانگی وای فای، داده‌ها را در زمان واقعی به دستگاه ‌های راه دور منتقل می‌کند. به این ترتیب، نظارت بر خانه خود با گوشی هوشمند خود امری ساده است. به عبارتی دیگر از طریق این دوربین شکل لامپ وایرلس در واقع می توان تمام اطلاعات مربوط به مدیریت خانه را در زمانی که خالی از سکنه است و بنابراین در برابر حملات مجرمان آسیب پذیرتر است، بر روی تلفن هوشمند دریافت کرد. از دیگر ویژگی های کاربردی این دوربین وای فای دار، ساپورت رم تا ظرفیت ۶۴ گیگ، قابلیت تشخیص حرکت، دید در شب، قابلیت مکالمه دو طرفه و غیره می باشد.

خرید دوربین مداربسته وای فای

دوربین مداربسته اسپید دام بی سیم ۳۶۰ درجه

دوربین مداربسته اسپید دام بی سیم ۳۶۰ درجه از مدل های چرخان است که برای مناطق گسترده پیشنهاد می شود. این محصول به شما امکان ضبط، مشاهده و ذخیره فیلم های ویدئویی را همراه صدا می دهد. برای انجام کامل وظایف خود، باید از طریق کابل شبکه به یک شبکه اینترنت متصل شود. سپس می توان آن را از طریق نرم افزار هوشمند از راه دور مدیریت کرد. برای مثال می توان از آن برای شروع و توقف ضبط، گرفتن عکس، گوش دادن به اتفاقات یا بزرگنمایی به صورت آنلاین استفاده کرد.

به علاوه می توانید این اطلاعات را در کارت حافظه ذخیره کنید. این دوربین مداربسته 360 درجه زوم دار وای فای دارای کیفیت ۲ مگاپیکسل است که تصاویر واضح و باکیفیتی را ضبط می کند. علاوه براین دارای ال ای دی های مادون قرمز است که قابلیت نمایش تصاویر قابل مشخص را در تاریکی و عدم نور کافی را فراهم می کند. این دوربین مداربسته چرخان speed dom از مدل های ضد آب است که متناسب ویلا، منازل، خانه باغ، انبار و غیره است.

خرید دوربین مداربسته وای فای

خرید دوربین مداربسته وای فای

نصب دوربین مداربسته در محیط می تواند بهترین تصمیم برای افزایش استانداردهای ایمنی و امنیتی هر خانه و مکان دیگر باشد. در واقع با چنین دستگاه هایی امکان ضبط، ذخیره و مشاهده بی درنگ هر اتفاقی که در داخل یا خارج از یک خانه رخ می دهد، در شب و روز وجود دارد و همچنین امکان ارسال فیلم از راه دور وجود دارد. این عملکردهای انتقال تصاویر به لطف فناوری WiFi امکان پذیر است که بدون کابل کار می کنند و حتی از راه دور نیز می توانند ارتباط برقرار کنند. برای همین این دوربین های مداربسته وای فای با این امکانات عالی و کاربردی محبوبیت فراوانی دارند. برای سفارش و خرید انواع دوربین های مداربسته متصل به موبایل می توانید با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما