قیمت دوربین مداربسته طرح پیچ

قیمت دوربین مداربسته طرح پیچ را می خواهید استعلام کنید؟ آیا می خواهید دوربینی مخفی را برای خانه خود نصب کنید که به شکل پیچ باشد؟ نگران نباشید تکنو دوربین انواع دوربین های مداربسته ریز جاسوسی را به صورت عمده و خرده به فروش می رساند. شما می توانید انواع دوربین مداربسته مخفی مد نظر خود را به قیمتی ویژه از ما بخواهید. تا آخر این مطلب همراه ما باشید تا با پیچ دوربین دار بیشتر آشنا شوید:

پیچ دوربین دار مخفی

این دوربین مخفی کاملاً عجیب و غریب دقیقاً مانند یک پیچ به نظر می رسد دوربین های مخفی به تازگی عجیب تر شده اند، این پیچ کاملاً بی ضرر به نظر می رسد، اما در واقع مخفی ترین دوربین جاسوسی موجود در بازار است. دوربین‌های پرستاری معمولی و سیستم‌های نظارت خانگی حجیم و آشکار هستند، اما این دوربین جاسوسی کوچک دقیقاً مانند یک پیچ معمولی به نظر می‌رسد و به شما امکان می‌دهد این دستگاه را در دید ساده پنهان کنید (و هیچ کس تفاوت را متوجه نمی‌شود). اگر به دنبال امنیت با احتیاط در خانه یا محل کار هستید، این دوربین پیچ مخفی کوچک و در عین حال با کیفیت بالا بهترین گزینه است. در ادامه با این دوربین بیشتر آشنا خواهید شد.

قیمت دوربین مداربسته طرح پیچ

مزایای نصب دوربین جاسوسی

یکی از بزرگترین مزایای استفاده از این دوربین جاسوسی سبک و جمع و جور نسبت به دوربین های مشابه موجود در بازار این است که پوشش منحصر به فرد “پیچ” آن پنهان کردن آن را آسان تر می کند. آن را روی دیوارها یا سایر اشیاء خانه نصب کنید تا به راحتی با دکوراسیون منزل یا محل کار ترکیب شود. و در حالی که این دوربین بسیار کوچک است، اما عملکرد خوبی نیز دارد: دوربین دارای وضوح تصویر 800TVL، با عملکردهای تصویر و فیلم HD در زمان واقعی است. با استفاده از این ابزار کوچک، می‌توانید خانه، کودکان یا حیوانات خانگی خود را بدون به خطر انداختن ثبات دستگاه یا کیفیت تصویر زیر نظر داشته باشید.

به عنوان یک امتیاز اضافه، این دوربین یک دستگاه کم مصرف است که در مصرف انرژی صرفه جویی می کند و در عین حال گزینه ایمن تری نسبت به وسایل الکترونیکی پرقدرت ارائه می دهد. برای نصب آسان، دوربین دارای یک آداپتور منبع تغذیه، یک مبدل RCA به BNC و یک دفترچه راهنمای کاربر است تا بتوانید آن را به سرعت راه اندازی کنید.

  • ویژگی های دوربین مخفی پیچ
  • وضوح بالا و پایداری عالی
  • قادر به ضبط ویدیوهای HD واضح
  • شکل پیچ
  • منحصر به فرد و فشرده
  • اندازه بسیار کوچک
  • وزن سبک
  • پنهان کاری خوب

سایر امکانات دوربین مینی کوچک

با مصرف کم دوربین کوچک، جدای از صرفه جویی در انرژی، بسیار ایمن تر از سایر لوازم برقی پرمصرف در هنگام استفاده است. (لطفاً در صورت بروز مشکل گرمای بیش از حد، برای ورودی برق دوربین مینی 5 ولت DC را اعمال کنید.) با عملکرد ویدئویی، ارائه صحنه ها و تصاویر بصری در زمان واقعی. به عنوان یک دوربین گسسته کوچک، می توان آن را در داخل دیوارها یا اشیاء برای نظارت بر محیط اطراف قرار داد. مناسب برای نظارت بر خانه و اداره، مناسب است. این دوربین مدار بسته امنیتی مینی در پیچ شده است. هنگامی که دوربین را به DVR یا مانیتور تلویزیون خود متصل می کنید، می توانید صدا و تصویر را از دوربین دریافت کنید.

می‌توان آن را به طور گسترده در خانه، فروشگاه، اداره، مدرسه، کارخانه و هر مکان نصب کرد. از خانواده، والدین، نوزاد، اموال و همه چیز محافظت کنید.

قیمت دوربین مداربسته طرح پیچ

قیمت دوربین مداربسته طرح پیچ

انواع دوربین مداربسته مخفی جاسوسی در مدل ها و طرح های متفاوت را می توانید با قیمتی ویژه از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری به صورت عمده و خرده خریداری کنید. از جمله ای دوربین های ریز جاسوسی می توان به دوربین عینک، پیچ، دکمه، لامپ و غیره اشاره کرد. ما بهترین و با کیفیت ترین دوربین های مخفی بیسیم و سیم دار را به شما معرفی خواهیم کرد. دوربین های مداربسته مخفی که به شکل های متفاوت ارائه می شوند، می توانند بهترین ایده برای جاسازی در مکان های حساس باشند. چراکه اینطوری افراد به دوربین بودن آنها شک نخواهند کرد.

هر مدل دوربین کوچک جاسوسی را که می خواهید هم اکنون باشماره تماس های موجود در این وبسایت تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما