فروش دوربین مداربسته و دزدگیر برای همکار

فروش دوربین مداربسته و دزدگیر برای همکار توسط شرکت بازارگانی تکنو دوربین ارائه می شود. همکاران محترم می توانند جهت دریافت لیست قیمت با فروشگاه مرکزی ما در تماس باشند. فروشگاه منصوری وارد کننده، مونتاژ کننده و عرضه کننده انواع دوربین های مداربسته با برند های معتبر چینی و ایرانی و همچنین انواع سیستم های اعلام سرقت خانگی با قیمتی مناسب می باشد.

دوربین مداربسته و دزدگیر

دوربین مداربسته و دزدگیر از جمله مهمترین موارد امنیتی هستند که همه روزه به آن ها نیاز داریم. همه ماشین ها دزدگیر دارند، تمامی اماکن خصوصی و دولتی به دوربین مداربسته نیاز دارند. تمام این موارد در کنار یک دیگر اهمیت دوربین مداربسته و دزدگیر را در زندگی روزمره ما نشان می دهد.

این محصولات از تنوع بسیار بالایی برخوردار اند. در کنار تنوع محصول تنوع قیمت و کیفیت، دست مشتریان را برای انتخاب باز گذاشته است. در ادامه به محصولاتی که لیست قیمت آن ها توسط شرکت ما به روز رسانی شده اند قرار دارد.

دوربین مداربسته و دزدگیر

دزدگیر های اماکن

جدا از دوربین ها یکی دیگر از محصولاتی که به جلوگیری از افزایش میزان جرم و جنایت کمک بسزایی می کنند، دزدگیر های اماکن می باشند. این سیستم های ضد سرقت در انواع مدل ها و مارک های مطرح و مشهور در فروشگاه تکنودوربین به فروش می رسند. دزدگیر های سیم کارتی و تلفن کننده جزء پرفروش ترین ها هستند. چراکه با تشخیص ورود اشخاص غیر مجاز در محیط سریعا در کمترین زمان ممکن با شماره های مخاطبین و مالکین مربوطه از طریق پیام کوتاه یا تماس صوتی اطلاع رسانی می کند. به علاوه برای اینکه امنیت همه جانبه ای در محیط پابرجا باشد، از انواع زون های سیمی و بی سیم پشتیبانی می کنند.

علاوه براین ها بسته به مدل انتخابی دارای انواع امکانات پیشرفته و قابل اطمینانی هستند که برای همه ی مکان های مختلف و حساس قابل استفاده می باشد.

دزدگیر خودرو

در کنار دزدگیر های منازل، دزدگیر های ماشین به فروش می رسند که از انواع برند های زبانزد تشکیل شده اند. این دزدگیر های خودرو در دو نوع تصویری و ساده ارائه می گردند که با هرنوع وسایل نقلیه داحلی و خارجی سازگار می باشند. امکانات عالی که در این دزدگیر های اتومبیل به کار رفته شده است به صورت جدی از سرقت و یا حتی ضربه زدن به ماشین شما جلوگیری می کند.

دوربین مداربسته و دزدگیر

انواع دوربین های مداربسته

نصب یک سیستم دوربین مداربسته راهکار بسیار مفید و مؤثری در جلوگیری و پیشگیری از تخلفات و وقایع ناخوشایند در محیط ها می باشند. دوربین های مداربسته دارای تنوع بسیار بالایی هستند که باید متناسب با موقعیت محیط و شرایط مختلف انتخاب شوند. این دوربین ها نسبت به هم دارای تفاوت های متعددی از جمله شکل ظاهری، نوع تکنولوژی، میزان رزولوشن تصویر، لنز دوربین و غیره هستند. همچنین دارای انواع مارک های متعددی می باشند که در نمایندگی های آنلاین منصوری بانه با قیمتی رقابتی عرضه می گردند.

دوربین های مداربسته از نظر شکل و طراحی ظاهری به انواع دوربین ها دام، بولت، اسپید دام، چشم ماهی، مخفی و کوچک تقسیم می شوند. برای مثال دوربین های دام به دلیل قابلیت نصب بر روی سقف اماکن برای فضاهای داخلی طراحی شده است. دوربین های بولت به دلیل اندازه بزرگ و لوله ای که دارد می تواند عامل مؤثری در بازدارندگی باشد و برای فضای بیرونی توصیه می شود.

دوربین های مداربسته مخفی

دوربین های مداربسته مخفی در انواع مدل های باتری دار و ahd ارائه می شود. این دوربین ها به دلیل سایز کوچکی که دارند به راحتی در اجزای محیط جاسازی و سپس عکس و ویدیو های پنهان را ضبط می کند. از این دوربین ها برای کاربرد های فراوانی مدل عالی است و اینکه نوع شارژی آن به راحتی قابل حمل است.

دوربین مداربسته چشم ماهی یا فیش آی یکی از گزینه های پرفروش است که در مدل های مختلف لامپی، سقفی و حتی بولت موجود است. این دوربین ها دارای لنز ۳۶۰ درجه ای هستند که پوشش عالی و گسترده ای در محیط ثبت می کنند.

دوربین های آنالوگ

دوربین های مداربسته از لحاظ نوع تکنولوژی به دو دسته اصلی آنالوگ و تحت شبکه تقسیم می شوند. دوربین های آنالوگ دارای قیمت مقرون به صرفه تری هستند که نوع عملکرد ضبط آن ها محدود به سیم کشی و دستگاه های ضبط کننده دی وی آر است. همچنین از تنوع مدل های متعددی بهره می برد. در مقابل دوربین های مداربسته تحت شبکه یا آی پی قرار دارد که از امکانات بیشتر و درعین حال کاربردی و قابل اطمینان بهره می برد. این دوربین ها دارای رزولوشن تصویر بسیار بالاتری از دوربین های آنالوگ یا اچ دی هستند و از قابلیت های متعددی از جمله انتقال تصاویر بدون سیم کشی به صورت زنده، ضبط صدا، سازگاری با کارت حافظه، دید در شب و غیره بهره می برند.

دوربین های مداربسته تحت شبکه

دوربین های مداربسته تحت شبکه در انواع رزولوشن های از ۲ مگاپیکسل تا ۱۲ مگاپیکسل موجود هستند که از تکنولوژی های پیشرفته ای بهره می برند. همچنین امکان تشخیص چهره سوژه مورد نظر، خواندن پلاک وسایل نقلیه و یا حتی دید در شب رنگی بسته به مدل انتخابی را فراهم می کند.

یکی از پرطرفدارترین دوربین های بدون سیم مدل های چرخان هستند. این دوربین ها دارای انواع مدل های اسپید دام، عروسکی و اتوترک هستند که هرکدام به نوبه خود از آپشن های متخصر به فردی بهره می برند. این دوربین ها نیاز شما را به خرید سه دوربین مداربسته معمولی کاهش می دهد. زیرا دید ۳۶۰ درجه ای را از اطراف محیط مربوطه فراهم می کند.

دوربین مداربسته و دزدگیر

فروشگاه مرکزی سیستم های نظارتی با لیست قیمت همکار

فروشگاه مرکزی سیستم های نظارتی شرکت بازارگانی تکنو دوربین انواع دوربین مداربسته و دزدگیرهای خارجی اصل را با لیست قیمت همکار به خریداران عزیز عرضه می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران متخصص ما در تماس باشید. بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما