فروشگاه پکیج دوربین مداربسته بیسیم 2 مگاپیکسل

آیا می خواهید از فروشگاه پکیج دوربین مداربسته در بانه خرید کنید؟ آیا قصد دارید پک دوربین مداربسته بیسیم 2 مگاپیکسل را با ارازن ترین قیمت تهیه و نصب کنید؟ مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری بهترین محصولات با معتبر ترین برند ها را در اختیار شما قرار خواهد داد. شما می توانید هر مدل دوربین بسته به نیاز و کاربرد خود را انتخاب کنید. همه ی لوازم جانبی داخلی پک با دوربین ها دارای کیفیت ساخت عالی و درجه یک هستند و از برترین برند ها می باشند‌. گفتنی است این پک ها کامل و بی نقص هستند که در انواع مدل های ۲ عددی، ۴ عددی، ۸ عددی و ۱۶ و ۳۲ کاناله موجود می باشند.

کاربران می توانند متناسب با نیاز خود و متراژ محل مورد نظر هر کدام از این پکیج ها را در وب سایت ما با قیمت ارزان انتخاب و سفارش دهند.

فروشگاه پکیج دوربین مداربسته

مزیت نصب پکیج دوربین مداربسته وایرلس

پک دوربین مداربسته به عنوان یکی از ساده ترین سیستم های راه اندازی و یکی از مقرون به صرفه ترین سیستم های امنیتی، تقریباً در هر مشاغل برای محافظت از دارایی ها استفاده می شود و امروزه نیز در خانه ها نیز به یک انتخاب بینظیر و پر طرفدار تبدیل شده اند. این دوربین ها از مدل های فاقد سیم است که برای نصب آن ها دیگر نیازی به سوراخ کاری محیط ندارید بلکه تنها چیزی که لازم دارید آداپتور ها یا منبع تغذیه برای تأمین انرژی دوربین ها است. از این لحاظ هم نگران نباشید چراکه در این پکیج دوربین مداربسته فول اچ دی وایرلس به اندازه تعداد دوربین ها و دستگاه رکوردر آداپتور 12 ولت وجود دارد.

این دوربین های مداربسته می تواند امنیت ملک شما را به طرز چشمگیری افزایش دهند و خانواده شما را محافظت کنند. چراکه ا زمدل های متصل به اینترت اند و می توانند تمام فیلم های محیط مربوطه را به صورت آنلاین برای کاربران به نمایش بگذارد.

فروشگاه پکیج دوربین مداربسته

پک دوربین مداربسته بیسیم

شاید برای شما سوال باشد که تصاویری که توسط دوربین های مداربسته بیسیم داخل پک وایرلس گرفته می شود، در کجا ذخیره خواهد شد؟

اگر بدترین اتفاق رخ دهد و اموال شما مورد سرقت، تخریب یا خرابکاری قرار گیرد، یا اگر یک رویداد جنایی دیگر در مجاورت دوربین های شما رخ داده باشد. می توانید تصاویر دوربین مداربسته خود را در اختیار پلیس قرار دهید تا در یافتن و شناسایی مجرمان کمک کند. لازم به ذکر است بدانید همه ی این گزینه ها با هارد دیسک داخل این پکیج دوربین مداربسته بیسیم 2 مگاپیکسل امکان پذیر است. چراکه با متصل شدن به دستگاه ضبط کننده ان وی آر تمام ویدیو ها و گرفته شده ها در داخل آن ذخیره می گردند‌.

از دیگر قابلیت های ویژه دوربین های مداربسته داخل این پک های کامل و بی نقص، قابلیت دید در شب تا فواصل ۳۰ متری، قابلیت ضبط و شنود صدا تا متراژ بالا به صورت واضح و در نهایت استاندارد IP67 جهت حفاظت در مقابل گرد و غبار و برف و باران می باشد.

دستگاه ان و ی آر داخل پکیج دارای بالاترین سطح عملکرد برای ذخیره و ضبط تصاویر را داشته و همچنین قادر به انتقال تصاویر از راه دور را نیز دارد.

فروشگاه پکیج دوربین مداربسته

مزایای پک کامل دوربین مداربسته بی سیم

سازگاری تضمینی لوازم جانبی با دوربین ها: پکیج های کامل ما دارای معتبر ترین برند ها هستند که در انتخاب لوازم جانبی بسیار دقت شده است. درنتیجه کاربران با مشکل ناسازگاری بین دوربین فیلمبرداری و تجهیزات ضبط مواجه نخواهند شد. لوازم و تجهیزات داخل پکیج از قبل تست شده اند.

صرفه جویی در هزینه: معمولاً اگر هزینه خرده فروشی یا تکی اجزای سازنده یک پکیج بی سیم آماده را محاسبه کنید، مقدار آن کمی بیشتر از قیمت پکیج خواهد بود.

صرفه جویی در وقت : پکیج های دوربسن مداربسته از فروشگاه از قبل آماده نصب است. اگر کاربر سیستم ها را به تنهایی انتخاب کند، ممکن است اجزای مهم را فراموش کند. اما در این پک های دوریین مداربسته تمام موارد لازم موجود هستند.

 نظارت همزمان خارجی و داخلی مکان مد نظر: کاربران این حق انتخاب را دارند تا دوربین های مداربسته داخل پیج را هم از بولت و هم دام به صورت مختلط انتخاب کنند. درنتیجه می توانند به صورت همزمان داخل و خارج محیط مورد نظر خود را کنترل کنند‌.

فروشگاه پکیج دوربین مداربسته

فروشگاه پکیج دوربین مداربسته

اگر به دنبال پکیج دوربین مداربسته مناسب برای نصب و راه اندازی در خانه و یا محل کار خود هستید، از پیشنهادات گروه مهندسی تکنو دوربین غافل نمانید. فروشگاه پکیج دوربین مداربسته منصوری عرضه کننده انواع پک دوربین مداربسته وایرلس و ahd با قیمتی ویژه همراه با گارانتی 24 ماهه می باشد. پکیج های موجود عبارتند از:

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما