خرید دزدگیر اماکن سیم کارتی – خط ثابت gmk910

خرید دزدگیر gmk910 سیم کارتی – خط ثابت را با تخفیف ویژه از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری بانه انجام دهید. با نصب و راه اندازی دزدگیر اماکن جی ام کا 910 سطح امنیت محل سکونت خود را افزایش داده و احتمال سرقت املاک خود را نیز کاهش دهید. این مدل سیستم ضد سرقت به تلفن کننده از طریق خط ثابت، تلفن کننده خط سیمکارت و پنل مرکزی مجهز است. از همین رو نصب دزدگیر جی ام کا در منزل اولین قدم برای برقراری ایمنی است.

این محصول همچنین دارای طراحی بینظیر است که بر روی بدنه آن یک صفحه نمایشگر ال سی دی است. این نمایشگر تمام جزئیات و اطلاعات واضح محل حادثه را به نمایش می گذارد. همچنین دارای منوی فارسی است تا کاربرد بسیار آسانی داشته باشد. در ادامه با این دزدگیر اعلام سرق بیشتر آشنا می شوید:

خرید دزدگیر gmk910

دزدگیر اماکن جی ام کا 910

بالا رفتن سطح بی وقفه جرم و جنایت، از جمله سرقت ها و سود جویی ها، کاربران و مالکان را به خرید و نصب سیستم های ضد سرقت برای آپارتمان ها و دفاتر کار خود ترغیب می کند. یکی از محصولات امیدوار کننده در این زمینه دزدگیر اماکن جی ام کا 910 می باشد که دارای امکانات فوق العاده امنیتی جهت محافظت از خانه و محل کار کاربران است. سیستم اعلام سرقت جی ام کا قادر به برقراری تماس تلفنی با کاربران خود از طریق سیم کارت تعبیه شده است و همین قابلیت از مزیت های اصلی این دزدگیر است. سیستم مرکزی gmk برای نصب در همه اماکن مانند شرکت، ویلا، خانه، جواهر فروشی و غیره ایده آل می باشد.

این دزدگیر به دلیل کم هزینه بودن، قابلیت انعطاف پذیری و قابلیت اطمینان بالا قابل توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. طیف گسترده ای از ویژگی ها و پشتیبانی از انواع سنسور های بی سیم و باسیم در این سیستم مرکزی جی ام کا به شما امکان می دهد که از هر بابتی خیالتان راحت باشد.

خرید دزدگیر gmk910

عملکرد سیستم اعلام سرقت وایرلس gmk910

نصب دزدگیر منازل GMK مدل سیمکارتی ۹۱۰ مطمئن ترین و مؤثرترین راه حل برای ایمن سازی اماکن متفاوت است. وظیفه اصلی این سیستم ضد سرقت جلوگیری از ورود احتمالی به خانه و مطلع کردن مالک از خطرات احتمالی در کمترین زمان ممکن است. در زیر به بیان عملکرد سیستم اعلام سرقت وایرلس gmk910 می پردازیم:

دزدگیر اماکن سیم کارتی خط ثابت gmk910 مجهز به سیم کارت است که از قابلیت تماس گرفتن و پیامک فرستادن بهره می برد. از همین رو برای محیط هایی که از خط تلفن ثابت محروم هستند این یک گزینه مناسب می باشد. همچنین این دستگاه هشت عدد زون های وایرلس و سیمی مختلف خارجی به آن متصل می شود. به این صورت که با فعال شدن هر یک از سنسورها، واحد مرکزی اصلی سیستم یک اعلان پیامکی را به شماره تلفن همراه برنامه ریزی شده ارسال می کند. این می تواند یک پیام صوتی ، SMS یا از طریق کی پد باشد. قابل ذکر است شما می توانید چندین شماره را در دستگاه ذخیره کرد. این شماره ها می توانند به عنوان مثال، متعلق به اعضای خانواده ساکن یک خانه، یا صاحب دفتر، رئیس حراست شرکت و غیره باشد.

بنابراین این سیستم ضد سرقت می تواند اعلان ها و سیگنال های مربوط به ورود غیرمجاز به یک خانه یا آتش سوزی را نه تنها برای صاحبان آپارتمان، بلکه همچنین به سایر شماره های ذخیره شده ارسال نماید.

خرید دزدگیر gmk910

ویژگی های مهم سیستم ضد سرقت جی ام کا 910

سنسور های قابل ست کردن با دزدگیر اماکن جی ام کا 910 می توانند مربوط به آتش سوزی، نشت گاز، زون پدال سرقت، زون رله درب و غیره باشند. با این حال در صورت نفوذ شخص غیر مجاز به منطقه کنترل شده، یکی از حسگرها فعال می شود. به نوبه خود، کانال رادیویی این اطلاعات را به پنل مرکری منتقل می کند. در نتیجه که پیام های زنگ خطر یا تماس را به تلفن همراه مالک منتقل می کند.

این دزدگیر دارای توانایی خاموش و روشن شدن از طریق پیامک کوتاه توسط خود مالک است. همچنین دارای هشدار خاموش بودن دستگاه می باشد. به علاوه دارای تایمر ۲۴ ساعته است تا زمان خاموش بودن و روشن کردن درزدکیر را به صورت خودکار و دلخواه برنامه ریزی کنید.

به این ترتیب دزدگیر اماکن سیم کارتی – خط ثابت gmk910‌ مدرن به طور شایسته ای یکی از مطمئن ترین راه ها برای محافظت از آپارتمان ها، خانه ها و املاک در برابر تهدیدات محسوب می شوند. این سیستم بسته به زون های متصل شده نفوذ افراد غیر مجاز به داخل قلمرو یا ساختمان، سرقت اموال، نشت گاز، فشار دادن پدال تعبیه شده، آتش سوزی و غیره را در اسرع وقت تشخیص و سپس گزارش می دهد.

خرید دزدگیر gmk910

خرید دزدگیر gmk910

اگر در منطقه ای محروم زندگی می کنید، اگر کارحانه یا کارگاه شما در منطقه ای دور افتاده است، اگر محل کار شما خارج از شهر بوده و به خط تلفن ثابت دسترسی ندارد، دزدگیر اماکن جی ام کا gmk910 می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. چراکه سیم کارتی بوده و از سیم کارت های ایرانسل، رایتل، همراه اول و غیره پشتیبانی می کند. شما می توانید انواع دزدگیر اماکن جی ام کا را همراه با گارانتی معتبر نمایندگی های تکنو دوربین در سراسر کشور خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما