فروش دزدگیر سیمکارتی جی ام کا 890

خرید و فروش دزدگیر جی ام کا 890 سیمکارتی و سایر مدل های دزدگیر اماکن GMK با کمترین قیمت و گارانتی معتبر توسط نمایندگی های تکنو دوربین در سراسر کشور آغاز شد. دزدگیر بیسیم GMK890 امنیت همه جانبه اماکن مختلف را با استفاده از امکاناتی که دارد تضمین می کند. در ادامه به معرفی بیشتر این سیستم مرکزی gmk مدل ۸۹۰ بیشتر آشنا می شوید:

فروش دزدگیر جی ام کا 890

دزدگیر امنیتی چیست؟

دزدگیر امنیتی سیستمی است که برای تشخیص نفوذ ، مانند ورود غیرمجاز ، به یک ساختمان یا مناطق دیگری مانند خانه یا مدرسه طراحی شده است. هشدارهای امنیتی مورد استفاده در املاک مسکونی ، تجاری ، صنعتی و نظامی در برابر سرقت یا خسارت املاک و همچنین حمایت شخصی در برابر متجاوزان محافظت می کند. هشدارهای امنیتی در محله ها ارتباط با سرقت کمبود را نشان می دهد.

سیستم های هشدار خودرو نیز به محافظت از وسایل نقلیه و محتوای آنها کمک می کند. زندان ها همچنین از سیستم های امنیتی برای کنترل زندانیان استفاده می کنند. برخی از سیستم های هشدار یک هدف واحد از حفاظت از سرقت را ارائه می دهند. سیستم های ترکیبی محافظت از آتش و نفوذ را فراهم می کنند.

دزدگیر های اماکن با سیستم های نظارت تلویزیونی مدار بسته (CCTV) برای ثبت فعالیت های متجاوزان و رابط کاربری برای دسترسی به سیستم های کنترل برای درهای قفل شده برقی ترکیب شده اند. انواع مختلفی از سیستم های امنیتی وجود دارد. این دستگاه ها همچنین می توانند سیستم های چند منظوره با نظارت و کنترل رایانه پیچیده باشند. حتی ممکن است شامل یک صدای دو طرفه باشد که امکان برقراری ارتباط بین پانل و ایستگاه نظارت را فراهم می کند.

دزدگیر سیم کارت خور جی ام کا 890

همه ما دارای دارایی های ارزشمند، اسناد و داده های مهم هستیم. لذا برای آسودگی خاطرمان در مکان هایی که در آنها زندگی یا کار می کنیم باید دزدگیر اماکنی مناسب با موقعیت خود نصب و راه اندازی کنیم. ما در اینجا می خواهیم دزدگیر سیم کارت خور جی ام کا مدل 890 را به شما معرفی کنیم.

سیستم ضد سرقت GMK890 بسیار مدرن و مجهز به قابلیت های متصل به خط تلفن و سازگاری با سیمکارت است. در نتیجه تمام تلاش این محصول جی ام کا این است که از خانه ها، محل کار ما و دیگر اماکن مختلف مانند شرکت ها، انبارها، پارکینگ ها، بانک ها و غیره در برابر هرگونه حادثه ناگواری مانند سرقت و دزدی محافظت کند.

شما می توانید سیستم مرکزی جی ام کا ۸۹۰ خود را به راحتی در هرکجا که باشید کنترل و مدیریت کنید! به گونه ای که از طریق تلفن هوشمند خود وارد برنامه یا اپلیکیشن مخصوص شوید. سیستم دزدگیر خود را از راه دور فعال کرده و یا غیر فعال کنید. قابل ذکر است این دزدگیر اماکن که با ۸ زون سازگار است و قابلیت ضبط صدا به مدت ۳۰ ثانیه دارد، امروزه این یک نیاز ضروری برای مکان های متفاوت است.

فروش دزدگیر جی ام کا 890

قابلیت های دزدگیر اماکن GMK890

دزدگیر سیمکارتی جی ام کا 890 شما می تواند اعلان های فوری از هر موقعیتی را برای شما ارسال کند. لازم به ذکر است بدانید این هشدار ها شامل مواقع زیادی مانند نصب اشتباه، از کارافتادگی، قطعی برق، وضعیت شارژ سیمکارت و ازهمه مهمتر احساس هرگونه تهدید و خطری از جانب آن می باشد.

وقتی تنظیم زنگ هشدار این دزدگیر اماکن جی ام کا 890 را فراموش کردید، اصلا نگران نباشید چراکه می توانید زنگ هشدار خود را با لمس یک دکمه از راه دور از طریق پیامک فعال کنید. با استفاده از این قابلیت می توانید از هرجای دیگر در سیستم ضد سرقت خود مداخله کنید.

سیستم مرکزی gmk مدل 890 که می تواند با بسیاری از پروتکل های امنیتی سازگار باشد، از نظر ارتباطی حاوی بهترین پروتکل های پیام و درنهایت فرستادن اعلان می باشد. این به شما امکان می دهد در صورت اقدام به سرقت با مکانیزم هشدار سریع به شما اطلاع داده شود تا خیلی زودتر اقدام کنید.

فروش دزدگیر جی ام کا 890

مشخصات سیستم اعلام سرقت 890 جی ام کا

  • مطلع کردن فعال شدن رله در بازکن در قالب پیامک فارسی
  • گزارش فعال و غیر فعال شدن رله خروجی در قالب پیامک فارسی
  • دارای 4 زون بی سیم, 8 زون باسیم
  • دارای 2 عدد ریموت
  • هشدار به مدیر در صورت عدم فعال کردن دستگاه
  • گزارش 30 اتفاق اخیر با تاریخ و ساعت
  • گزارش ورود و خروج محرمانه به مدیر
  • تلفن کننده سیم کارت
  • دارای نمایشگر
  • ابعاد 30mmx24mmx10mm
  • وزن 1600 گرم

فروش دزدگیر جی ام کا 890

جهت سفارش ارزان قیمت دزدگیر سیمکارتی جی ام کا 890 و همچنین سایر محصولات این برند از جمله دزدگیر جی ام کا 910، دزدگیر جی ام کا 930، دزدگیر جی ام کا 670 و غیره هم اکنون با شماره های درج شده در تماس باشید. ما بهترین دزدگیر اماکن را متناسب با مکان مد نظر شما ارائه خواهیم داد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما