مرکز خرید دزدگیر جی ام کا 890

برای سفارش سیستم اعلام سرقت به مرکز خرید دزدگیر جی ام کا 890 مراجعه کنید. فروشگاه امنتیتی منصوری انواع دزدگیر اماکن جی ام کا را با قیمتی ویژه همراه با گارانتی معتبر به فروش می رساند. این دزدگیر قابلیت پشتیبانی از خط تلفن ثابت و سیم کارت را داشته و مناسب هر مکانی می باشد. در ادامه همراه ما باشید تا با دزدگیر جی ام کا 890 بیشتر آشنا شوید :

مرکز خرید دزدگیر جی ام کا 890

دزدگیر اماکن جی ام کا 890

امروزه سیستم های دزدگیر در تمام زمینه های زندگی ما ارجحیت دارند. ما در اصل از آن در خانه و‌ محیط کار استفاده می کنیم. همچنین به طور گسترده ای در کارخانه ها، محیط های اداری، تجاری، شرکت ها، پارکینگ، انبارها و فروشگاه ها و غیره ترجیح داده می شود. در واقع هر جا که مردم هستند و نیاز به حفاظت دارند این محصولات کاربرد های فراوانی ایجاد می کنند.

دزدگیر سیمکارتی جی ام کا 890 یکی از مدل های مقرون به صرفه در عین حال کاربردی و قابل اطمینان است. با نصب این محصول قبل از هر چیز عاملی از ایمن بودن اماکن مختلف به صورت کامل ایجاد می کند. همچنین در صورت وقوع حوادث ناگهانی یا خطرناک مانند سرقت، ورود اجباری به خانه، آتش سوزی، و غیره با هشدار های متعددی در قالب آژیر خطر، ارسال پیامک و تماس صوتی سخنگو ایجاد می کند. این ویژگی های اعلام سرقت این دزدگیر دارای سرعت بسیار بالا و فوق العاده ای است که با مداخله فوری در این حوادث شما را از ضررهای مادی و معنوی محافظت می شوید.

سیستم مرکزی GMK مدل 890

سیستم مرکزی GMK مدل 890 تنها دزدگیر دارای بیمه نامه سرقت تا سقف ۲ میلیارد ریال است. این محصول دارای یک سیستم مرکزی تلفن کننده است که با تشخیص سریع عوامل تهدید کننده، با شماره های مخاطبین از قبل مشخص شده تماس می گیرد. این ویژگی تماس صوتی هم می تواند از طریق خط تلفن کننده ثابت و هم سیم کارت داخلی باشد. از این رو در صورتی که محیط مورد نظر شما فاقد خط تلفن ثابت باشد، اصلا نگران نباشید. چراکه می توانید از ویژگی سیم کارتی بودن این دزدگیر استفاده کنید‌.

مرکز خرید دزدگیر جی ام کا 890

دزدگیر منازل جی ام کا مدل ۸۹۰ سیم کارتی

در این دزدگیر منازل جی ام کا مدل ۸۹۰ سیم کارتی، حتی در هنگام ارسال رمز اشتباه سیم کارت ها مسدود نمی شوند. این محصول گزارش هایی مبتنی بر فعال یا غیر فعال شدن رله درب باز کن در قالب زبان فارسی ارائه می دهد. همچنین دارای قابلیت ست شدن با ۱۵ عدد ریموت کنترل از راه دور برد بالا می باشد که می توانند کد امنیتی و شناسایی ارائه دهند.

سیستم اعلام سرقت GMK 890 می تواند در دوره های مشخصی پیامک حاوی استعلام اعتبار شارژ سیم کارت را برای شما ارسال کند. همچنین می توانید از راه دور هم این دزدگیر فعال یا غیر فعال کنید و هم اینکه اعتبار شارژ سیم کارت داخلی آن را افزایش دهید. از ویژگی رایج این‌ دزدگیر سازگاری با انواع زون های سیمی و وایرلس است که هر کدام را می توانید به دلخواه در انواع حالت های گوناگون تنظیم کنید.

همچنین مشخص کردن هر کدام از زون ها به صورت جداگانه برای سرقت و حریق در این دزدگیر اماکن جی ام کا امکان پذیر می باشد. به علاوه اطلاع رسانی مبنی بر فعال یا غیر فعال شدن هر کدام از زون ها برای شما ارسال می گردد‌.

مرکز خرید دزدگیر جی ام کا 890

دزدگیر دو منظوره جی ام کا مدل ۸۹۰

دزدگیر دو منظوره جی ام کا مدل ۸۹۰ دارای قابلیت گزارش دهی قطع و وصل جریان برق محیط است تا متخلفین نتوانند از این راه موانع را دور بزنند. این سیستم دارای ابعاد استاندارد است که یک صفحه نمایشگر ال سی دی بر روی بدنه آن به چشم می خورد. این نمایشگر منوی زبان فارسی دارد و استفاده از آن ساده است. همچنین قابلیت ثبت ۳۰ وقایع در حافظه آن امکان‌پذیر است که همراه با ساعت و تاریخ دقیق آن می باشد.

کسی که از طریق پیامک این سیستم ضد سرقت منازل GMK مدل 890، را غیر فعال کند، مدیر مربوطه از شماره شخص مورد نظر مطلع می شود. از دیگر ویژگی های بی نظیر این دزدگیر شامل، تایمر ۲۴ ساعته، قابلیت پدال دو منظوره، ضبط دو پیام مجزا مخصوص اعلام حریق و سرقت و غیره. با این اوصاف این محصول مناسب تمام اماکن مختلف می باشد.

مرکز خرید دزدگیر جی ام کا 890

مرکز خرید دزدگیر جی ام کا 890

امروزه با افزایش نرخ جرم و جنایت، نیاز به امنیت مردم نیز به موازات آن افزایش یافته است. با پیشرفت تکنولوژی، انواع دزدگیر های اماکن طراحی و تولید شده اند. این سیستم ها که روز به روز در حال جذب طرفداران خاص به خود هستند، با اصل حفظ امنیت مکان های متعدد طراحی شده است. به عبارتی ساده تر، با سیستم های ضد سرقت که در منازل خود نصب کرده ایم به راحتی از خطرات احتمالی در امان خواهید بود.

حس محافظت نیز کیفیت خوبی از زندگی را به همراه دارد. این محصولات را می توانید در وب سایت ما در انواع مارک های مشهور خریداری کنید. مرکز خرید منصوری دارای نمایندگی فروش و نصب دزدگیر جی ام کا 890 با بهترین شرایط می باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما