فروش اینترنتی دوربین رم خور کوچک

فروش دوربین رم خور کوچک به صورت اینترنتی در مرکز فروش منصوری امکان پذیر است. انواع دوربین های مموری خور ریز جاسوسی را می توانید به صورت آنلاین از این فروشگاه خریداری کنید. دوربین های حافظه دار مخفی دارای مدل های متفاوتی هستند که در ادامه همراه ما باشید تا با دو نمونه از این مدل ها بیشتر آشنا شوید :

فروش دوربین رم خور کوچک

معرفی دوربین خیلی کوچک شارژی SQ9 :

دوربین مداربسته شارژی بیسیم SQ9 از سری دوربین های مخفی است که برای اهداف متعددی می تواند کاربرد داشته باشد. این دوربین دارای ابعاد کوچکی است که نه تنها می توانید با خود به همه جا حمل کنید، بلکه با تعبیه در محیط می توانید آن را در تمامی جهات مورد نظر تنظیم کنید. از سودمندی های این دوربین جاسوسی رم خور قابلیت کارکرد بدون نیاز به برق مستقیم به مدت زمان محدود ۱۰۰ دقیقه است. این ویژگی از طریق تأمین انرژی باتری قابل شارژ است.

اگر می خواهید بیشتر از این زمان در محیط ضبط داشته باشید، می توانید این دوربین ریز را به شارژر یا پاور بانک متصل کنید. این محصول گزینه ای مناسب برای منازل، دفاتر کار، اتاق کودک جهت نظارت امور مراقبتی یا جهت ارائه شواهد می باشد. کیفیت تصویر این دوربین ریز قابل حمل ۲ مگاپیکسل است که قادر به سرعت فیلم برداری ۳۰ فریم بر ثانیه است. از این رو می تواند تصاویر واضح و بدون افت کیفیت حتی در حالت حرکت هم ضبط کند. همچنین دارای ال ای دی های مادون قرمز است که دید واضحی را در شب تضمین می کند.

این محصول دارای یک میکروفون داخلی است که به اهمیت آن افزوده است. برای مثال اگر در یک جلسه کاری حضور دارید می توانید از طریق این دوربین مخفی تمامی صحبت ها را ضبط کنید. سازگاری با کارت حافظه تا سقف ظرفیت ۳۲ گیگ از ویژگی های برتر این دوربین است که فایل های صوتی و تصویری را با اطمینان کامل برای بازیابی های بعدی نگه می دارد. لازم به ذکر است بدانید این دوربین باتری خور SQ9 دارای یک پایه گردان ۳۶۰ درجه است که از طریق آن می تواند از تمامی زاویه های محیط فیلم برداری کند.

فروش دوربین رم خور کوچک

معرفی دوربین مخفی کوچک حافظه دار q7 :

دوربین مخفی کوچک حافظه دار q7 از دیگر مدل های پرطرفدار است که سایز آن به اندازه دو بند انگشت می باشد. این ویژگی به دوربین اجازه می دهد به راحتی داخل اجسام محیط اعم از جعبه دستمال کاغذی، دتکتور دود، درون کراوات، داخل کوسن مبل، قفسه کتاب ها، داخل کیف پول، درون کمربرند و غیره جاسازی کنید. این دوربین ریز جیبی بدون نیاز به دستگاه ضبط کننده می تواند تمامی تصاویر را در مموری رم خود ذخیره کند. درنتیجه با نصب این محصول در منزل می توانید بعد ها از تمامی وقایع محیط در غیاب خود مطلع شوید و اقدام های لازم را انجام دهید.

دوربین مخفی جیبی

دوربین مداربسته ریز شارژی جیبی کیو هفت دارای قابلیت اتصال به وای فای است. به لطف این ویژگی دوربین به سادگی به گوشی های هوشمند کاربران متصل شده و می تواند کلیه ویدیو های زنده محیط را در اختیار آنان قرار دهد. این قابلیت مشاهده از راه دور از طریق این محصول بخصوص برای نظارت کودک والدین شاغلی مفید است که اکثر مواقع روز را با پرستار خود سپری می کند. این دوربین رم خور کوچک را می توانید در مکان های پر تردد محیط اعم از راه پله، جلوی درب ورودی و خروج، پارکینگ، آسانسور و غیره تعبیه کنید.

دوربین مموری خور منزل کوچک حافظه دار q7 دارای باتری قدرتمند لیتیوم یونی است که از قابلیت شارژ بهره می برد. این باتری می تواند دوام بالایی تا مدت زمان ۹۰ دقیقه فراهم کند. همچنین دارای قابلیت اتصال به شارژر و فیلم برداری همزمان برای مدت زمان طولانی تر و مداوم تر می باشد. از دیگر کاربرد های ویژه این دوربین جاسوسی وای فای شارژی کیوهفت، می تواند به عنوان یک دوربین فیلم برداری باکیفیت با شما در تمام ورزش های گوناگون اعم از کوهنوردی، دوچرخه سواری، اسکی، چتر بازی و غیره همراه باشد و از مناظر بکر فیلم برداری کند.

فروش دوربین رم خور کوچک

فروش دوربین رم خور کوچک

انتخاب یک دوربین مداربسته مناسب منوط به کاربرد و یا شرایط و موقعیت محیطی می باشد. این محصولات امروزه استفاده های فراوانی دارند و از تدابیر مهم امنیتی می باشند. این دوربین های مداربسته انواع مختلفی دارند که هرکدام دارای تکنولوژی ها و ویژگی های متعدد در عین حال شکل های گوناگونی هستند. از سوی دیگر هدف هرکدام از آن ها حفظ امنیت و ارائه آسایش و آرامش خاطر برای مالکین می باشد. در این میان دوربین های رم خور کوچک یکی از محبوب ترین ها می باشند که می توانند در مقایسه با مدل های دیگر برای اکثر کاربرد های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. برای خرید و فروش انواع دوربین ریز جاسوسی رم خور کوچک مخفی با ما در تماس باشید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما