قیمت دزدگیر مدل M1 gmk890

قیمت دزدگیر M1 gmk890 را از نمایندگی های تکنو دریافت کنید. بهترین و پیشرفته ترین سیستم اعلام سرقت جی ام کا را می توانید با قیمتی ویژه از فروشگاه منصوری خریداری کنید. سیستم ضد سرقت gmk را هم می توانید با خط تلفن ثابت هم با سیم کارت ایرانسل و همراه اول نصب کنید. این دزدگیر اماکن تمامی آلارم ها را برای گوشی همراه شما در اسرع وقت ارسال خواهد کرد. در ادامه به شرح و بررسی یکی از محبوب ترین ها، دزدگیر اماکن مدل gmk890 M1 می پردازیم :

قیمت دزدگیر gmk890

دزدگیر اماکن جی ام کا مدل gmk890 M1

دزدگیر اماکن جی ام کا مدل gmk890 M1 یکی از مدل های پرفروش است که برای پیشگیری از سرقت، جلوگیری از آتش سوزی و کاهش احتمال تخلف و ورود غیر مجاز به حریم خصوصی در جاهای متعدد بهترین گزینه می باشد. این سیستم ضد سرقت منازل دارای دو عامل برای تماس با کاربران است. به این معنی که از قابلیت اتصال به خط تلفن ثابت و سازگاری با تمامی اپراتور های سیم کارت بهره می برد. از این رو اگر محیط شما فاقد خط تلفن است اصلا نگران نباشید چراکه از ویژگی سیم کارتی این دزدگیر می توانید استفاده کنید.

از سوی دیگر تنها کاری که باید انجام دهید این است که شماره تلفن های مد نظر را در مخاطبین این محصول ذخیره کنید. با این حال، دزدگیر جی ام کا در هنگام احساس تهدید با سرعت عملکرد بسیار بالا قادر به تماس با شماره های از پیش تعیین شده است یا اینکه پیام کوتاه هایی مبنی بر اخطار خطر برای این کاربران مجاز ارسال می کند. این سیستم‌ مرکزی GMK 890 M1 می تواند برای پوشش دهی امنیت بیشر در محیط با ۴ زون یا سنسور چشمی نیز سازگار شود. این محصول دارای یک صفحه نمایشگر باکیفیت است که قادر به ثبت ۶۰ واقعه در حافظه با ذکر ساعت و تاریخ شمسی می باشد.

قیمت دزدگیر gmk890

دزدگیر اماکن سیمکارتی gmk

این سیستم مرکزی جی ام کا را می توانید از راه دور به وسیله پیام کوتاه یا کی پد کنترل کنید. برای نمونه می توانید دزدگیر را فعال یا غیر فعال کنید. همچنین می توانید شماره تلفن های ذخیره شده را حذف، ویرایش و یا حتی اضافه کنید. از دیگر ویژگی های محبوب این محصول دارای تایمر ۲۴ ساعته است که به اهمیت های آن افزوده است. این ویژگی موجب می شود تا دزدگیر را ساعات و زمان های مشخص به صورت دلخواه تنظیم کنید. همچنین در صورت عدم روشن نمودن این دزدگیر سیمکارتی gmk به دلیل فراموشی، می توانید پیام یادآور مبنی بر این موضوع دریافت کنید.

گاهی سارقین برای دور زدن موانع این دزدگیر ها و نفوذ به خانه اقدام به قطع برق محیط یا قطع بلندگی آن می کنند. در این صورت اصلا نگرتن نباشید چراکه این مدل از سیستم ضد سرقت gmk دارای قابلیت اطلاع رسانی و‌هشدار جهت قطع و وصل برق محیط، قطع بلندگوی آژیر و یا حتی قطع خط تلفن می باشد. با این ویژگی می توانید امنیت محیط را افزایش داده و از این بابت هم خیالتان راحت باشد. گذشته از این ها در صورتی که سایر اعضای مجاز از طریق پیامک دزدگیر را خاموش کرده باشند، شماره فرد مربوطه برای مدیر ارسال می شود.

قیمت دزدگیر gmk890

دزدگیر سیم کارتی و تلفن کننده gmk 890 M1

با این دزدگیر سیم کارتی و تلفن کننده gmk 890 M1 توسط چهار رله مخصوص این امکان برای شما نیز فراهم است تا از راه دور ۴ وسیله برقی محیط مورد نظر خود را مدیریت و کنترل کنید. برای نمونه می توانید در هر کجای دنیا که باشید از طریق برنامه هوشمند مربوطه نسبت به روشن نمودن سیستم های روشنایی محیط یا باز و بسته کردن آیفون درب نیز اقدام کنید.

از طریق این سیستم ضد سرقت منازل سیم کارتی جی ام کا مدل ۸۹۰ می توانید استراق سمع قوی و حساسی در محیط مورد نظر خود داشته باشید. این محصول حتی در صورت اعتبار رو به اتمام شارژ سیم کارت در کمتر از ۱۰۰۰ تومان به شما هشدار می دهد. در این صورت می توانید سیم کارت مربوطه را شارژ کنید و حتی در هنگام ارسال رمز نادرست این سیمکارت مورد نظر غیر قابل مسدود شدن می باشد.

این دزدگیر‌ gmk890 M1 دارای قابلیت نصب و اجرای ساده است و بهترین گزینه برای مکان های متعدد اعم از منازل، اداره، فروشگاه، ویلا، بانک، حواهر فروشی و غیره است. از دیگر مزایای این محصول دارای قابلیت اطلاع رسانی ورود و خروج محرمانه دیگر اعضا است.

قیمت دزدگیر gmk890

قیمت دزدگیر gmk890

در عصر امروزی به دلیل اهمیت برقراری امنیت در جاهای مختلف ، دزدگیر های اماکن طرفداران زیادی به خود کسب کرده اند. زیرا عملکرد این محصولات بسیار قابل اطمینان تر از سایر راه حل های دیگر می باشد. به طور کلی این سیستم های ضد سرقت در صورت شناسایی عوامل ناشناخته و تردد های غیر مجاز ، سریعاً با مالکین ارتباط برقرار کرده و هشدار مربوطه را دریافت می کنند. وب سایت ما عرضه کننده انواع دزدگیر جی ام کا منازل در برند های مشهور و بااصالت است که در بهترین شیوه ممکن جوابگوی نیاز های امنیتی همگان می باشند.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما