فروش دوربین مداربسته بی سیم چرخشی 5X زوم

فروش دوربین مداربسته بی سیم چرخشی 5X زوم با قیمت بسیار ارزان توسط بازرگانی تکنودوربین آغاز شد. این دوربین از سری دسته های بدون سیم و تحت شبکه است که به دلیل پوشش دید کامل و همه جانبه ای که دارد بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. با ما باشید تا با این دوربین مداربسته وایرلس اسپید دام ۲ مگاپیکسلی چرخان زوم دار بیشتر آشنا شوید:

فروش دوربین مداربسته بی سیم

دوربین گردان زوم دار فضای باز

دوربین مداربسته بی سیم چرخشی 5X زوم نه تنها می تواند به صورت افقی و عمودی بچرخد، بلکه با بزرگ نمایی پنج برابری که دارد، کیفیت تصویر را از دست نمی دهد. به گونه ای که تمام جزئیات تصویر را به صورت کامل فراهم می کند. همچنین حرکت چرخشی این دوربین مداربسته زوم دار گردان فضای باز دارای یک موتور داخلی قابل اطمینان که می تواند توسط برنامه ها یا نرم افزار مخصوص تلفن های هوشمند کنترل شود.

این مدل دوربین speed dom دارای مزایای زیادی می باشد. به طور کلی مناطق زیادی را تحت پوشش دید خود قرار می دهد. این دید گسترده، دارای میزان ۳۵۵ درجه افقی و ۹۰ درجه عمودی است. درنتیجه موجب شده است تا از هزینه های اضافی جهت خرید دوربین های دیگر جلوگیری شود. گذشته از این ها دارای کیفیت تصویر فول اچ دی است که تمام حوادث و چهره های اشخاص در محیط مربوطه را خیلی واضح به نمایش می‌ گذارد.

فروش دوربین مداربسته بی سیم

دوربین مداربسته چرخان 360 درجه زوم کننده

از آنجا که این دوربین ۳۶۰ درجه اسپید دام از دسته دوربین های متصل به اینترنت است. می توانید محیط مورد نظر را مستقیماً از طریق تلفن هوشمند یا کامپیوتر خود ، تقریباً از هرجای دنیا که باشید مشاهده کنید! به گونه ای که برای این کار تمام آنچه شما نیاز دارید دسترسی بی سیم به اینترنت و این برنامه هوشمند رایگان است.

این دوربین مداربسته چرخان 360 درجه زوم کننده برای فضاهای بیرونی طراحی شده است. در نتیجه برای بیرون درب منزل یا خانه باغ ها، بانک ها، بیمارستان ها، کافه ها، رستوران، پارکینگ و غیره انتخاب فوق العاده ای می باشد. قابل ذکر است بدانید با این اوصاف باید این دوربین باید در برابر شرایط بد آب و هوایی مانند برف و باران مقاوم باشد. بنابراین ازهمین حیث هم دارای محفظه مرغوب کیس فایبر گلاس با استاندارد Ip66 است.

علاوه براینکه دوربین مداربسته بی سیم گردان، توصیف صحیح و جامعی از وقایع ارائه می دهد، دارای میکروفون داخلی و اسپیکر بیرونی است که گفتگوی دو نفره را از راه دور با اشخاص داخل محیط فراهم می کند. به علاوه به وسیله چراخ های LED مادون قرمزی که دارد، فیلم های باکیفیت و واضح را در شرایط نامساعد نوری و تاریکی مطلق تا فاصله ۵۰ متری را به اشتراک می گذارد.

فروش دوربین مداربسته بی سیم

ویژگی های دوربین مداربسته زوم دار ضد آب چرحشی

  • ساپورت misro SD تا 128gb
  • دید در شب رنگی و سیاه سفید حرفه ای
  • ابعاد کوچک، ضدآب و با کیفیت
  • دارای تکنولوژی تشخیص انسان
  • قابلیت چرخش در همه جهات
  • دارای آلارم و دزدگیر
  • دارای دو آنتن وای فای
  • قابل نصب در فضای باز
  • قابلیت اتصال مستقیم به گوشی
  • امکان اتصال به مودم جهت انتقال تصویر از راه دور
  • دارای زوم اپتیکال 5X
  • دارای مکالمه دوطرفه (میکروفون و بلندگو)
  • دارای سنسور حرکتی
  • کیفیت FullHD 2mp

دوربین مداربسته اسپید دام بیسیم 360 درجه

دوربین مداربسته اسپید دام بیسیم 360 درجه را می توان هم در فضا های داخلی و هم در مکان های خارجی نصب و راه اندازی کرد چراکه هیچ عوامل خارجی نمی تواند برروی عملکرد این دوربین تاثیر بگذارد. این دوربین چرخان از دوربین های وای فای می باشد به طوریکه به گوشی همراه کاربر از راه دور متصل شده و کاربر از تمامی نقاط مکان مد نظر مطلع خواهد بود. این دوربین چرخشی است بدین معنی که 360 به صورت افقی و 90 درجه به صورت عمودی، چرخیده و مکان را بدون نقطه کور نمایش خواهد داد.

کیفیتی که توسط این دوربین مداربسته مینی اسپید دام وایرلس ارائه می شود ۲ مگاپیکسل است. لنزی که برای طراحی این دوربین مداربسته گردان بکار رفته است از نوع وریفوکال یا متغیر است که فاصله کنونی آن از 2.8 میلی متر تا 14 میلی متر قابل تغییر است. این دوربین مداربسته بی سیم چرخشی دارای ظاهری بسیار جمع و جور بوده و از دوربین های اسپید دام بزرگ بسیار کوچکتر است.

از قابلیت های ویژه ای که این دوربین مداربسته چرخان دارد قابلیت ضبط صدا همراه با تصاویر و همچنین پشتیبانی از کارت حافظه تا 64 گیگ می باشد.

فروش دوربین مداربسته بی سیم

فروش دوربین مداربسته بی سیم

دوربین های مداربسته بیسیم دارای انواع متفاوتی هستند که هر کدام برای منظور و مکان خاصی طراحی شده اند. بازرگانی تکنو دوربین دارای نمایندگی فروش انواع دوربین های کوچک و کیس بزرگ بدون سیم با قیمتی استثنایی همراه با گارانتی معتبر دو ساله می باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما