فروش مستقیم دوربین مداربسته خانگی وایرلس

فروش دوربین مداربسته خانگی وایرلس به صورت عمده و خرده توسط فروشگاه دوربین مداربسته منصوری در بانه. دوربین های مداربسته خانگی وایرلس که برای محافظت برتر در محل کار شما طراحی شده اند، به شما کمک می کنند تا رویدادهای اطراف محل کار خود یا منزل را به دلخواه در هر زمان و هر مکانی دنبال کنید. به عبارتی دیگر این دوربین ها برای اطمینان از امنیت در محل کار شما تولید شده اند. این محصولات که امنیت فوق العاده ای را فراهم می کنند، دارای مزایای مختلف و فناوری بالایی هستند.

دلایل زیادی برای نصب دوربین در محل کار شما وجود دارد. یکی از آنها این است که شما می توانید به لطف این دوربین ها، نفوذهای وارد شده به محل کار خود را کنترل کنید. این سیستم که تهدیدهای ناگوار را را شناسایی می کند، یک محیط امن و آرام را ارائه می دهد.

جهت آشنایی بیشتر با انواع مختلف دوربین های مداربسته خانگی همراه ما باشید:

فروش دوربین مداربسته خانگی

دوربین مداربسته لامپی

دوربین مداربسته لامپی بی سیم امنیت کامل را در اماکن شخصی شما را فراهم می کند و به خاطر ویژگی های فنی خود بسیار محبوب است. شما می توانید تمام ویژگی های مورد نظر خود را در این سیستم دوربین ها پیدا کنید. این دوربین محصولی است که می توانید از طریق دستگاه های تلفن همراه هوشمند خود بصورت 24 ساعته در محیط نظارت داشته باشید. در نتیجه از وقایع محیط نمای زنده ای را به شما ارائه می دهد.

سیستم های دوربین لامپی V380 که محل کار شما را ایمن می کنند به شما در ضبط تصاویر باکیفیت و واضح تا رزولوشن ۲ مگاپیکسل نیز کمک می کنند. به لطف این ویژگی های عالی این دوربین، مانند سازگاری با کارت حافظه شما می توانید فرصتی برای تماشای تصاویری که نمی توانید در همان لحظه تماشا کنید یا بعداً می خواهید دوباره تماشا کنید، داشته باشید. زیرا این کارت حافظه قادر به ذخیره و نگهداری حجم وسیعی از ویدیو ها تا سقف ظرفیت ۶۴ گیگابایت می باشد.

این دوربین ها همانند دوربین های مخفی عمل می کنند. زیرا بسیار مشابه لامپ های معمولی و رشته ای قدیمی می باشد و کمتر کسی را متوجه دوربین بودن خود می کند. لنز پانورامیک این دوربین بی سیم وای فای دار نمایی کلی و همه جانبه به میزان ۳۶۰ درجه را ایجاد می کند. ال ای دی های مجهز شده در دوبین مداربسته چشم ماهی ۳۶۰ درجه، قابلیت نمایش فیلم های واضح را حتی در تاریکی نور و شب را فراهم می کند. قابلیت تشخیص حرکت و انتقال صدای دو طرفه از دیگر امکانات عالی این دوربین می باشد.

فروش دوربین مداربسته خانگی

دوربین مداربسته چرخان عروسکی

دوربین مداربسته چرخان عروسکی خانگی یک سیستم تصویربرداری واضح است که برای تأمین امنیت و احتیاط مکان های داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این دوربین مداربسته بیسیم رم خور می توان عملیات نظارت، مشاهده و ضبط را در مواقع نبودن در خانه انجام داد. از طریق این محصول، می توان امنیت کودک را که به مراقب سپرده شده، نظارت بر مناطق حیاتی دفاتر کار، پیگیری بیمار و سرقت احتمالی تأمین کرد.

این دوربین مداربسته خانگی گردان امکان کنترل از راه‌ دور‌‌ را فراهم می کند. از این‌ رو برای انتقال تصویر زنده و بدون وقفه به اتصال اینترنت پهن باند نیاز می باشد. به گونه ای که تصاویر زنده یا ضبط شده در خانه را می توان از طریق برنامه هوشمند مخصوص کامپیوتر شخصی، لپ تاپ یا برنامه های تلفن همراه هوشمند مشاهده کرد تا این اپلیکیشن در دستگاه های هوشمند مانند IOS ، Android ، Windows Phone ، از طریق مرورگر، در هر کجا که اتصال اینترنت وجود دارد، نصب شود. همچنین کاربران می توانند از راه دور با اشخاص داخل محیط به گفتگوهای دو طرفه بپردازند. زیرا این دوربین بی بی کم وایرلس چرخشی از میکروفون داخلی و اسپیکر بهره می برد.

فروش دوربین مداربسته خانگی

دوربین مداربسته وای فای گردان اتوترک

دوربین مداربسته وای فای گردان اتوترک از مدل های پرطرفدار است. زیرا دارای آپشن های پیشرفته ای است. به گونه ای که نه تنها  به ضبط چهار طرف گوشه اطراف می پردازد، بلکه قادر به تعقیب سوژه مورد نظر می باشد. زیرا از قابلیت ردیابی بهره می برد که به کوچکترین حرکت در محیط حساس می باشد. این دوربین چرخشی از قابلیت انتقال تصاویر تو پی تو بهره می برد و در هرکجا که باشید می توانید اطلاعات و فیلم های گرفته شده را به صورت مستقیم دریافت کنید.

از دیگر ویژگی های منحصر بفرد این دوربین بی سیم اتوترک عبارتند از: قابلیت چرخشی افقی و عمودی، ساپورت کارت حافظه ۱۲۸ گیگابایتی، انتقال صدای دو طرفه، مجهز به سنسور حرکت و صدا و غیره.

فروش دوربین مداربسته خانگی

فروش دوربین مداربسته خانگی

اگر می خواهید داخل خونه خود را به بهترین نحو امن نگه دارید. حتما دوربین مداربسته مموری خور منزل مناسب را برای آن برگزینید. تکنو دوربین بانه عرضه کننده دنیایی از دوربین های مداربسته منزل بیسیم، سیم دار و همچنین پکیج های دوربین مداربسته می باشد. شما می توانید این دوربین ها را همراه با گارانتی و با قیمتی ارزان از این مرکز فروش خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما