فروشگاه دزدگیر جی ام کا 890

فروشگاه دزدگیر جی ام کا 890 آماده ارائه انواع سیستم اعلام سرقت خانگی با قیمتی فوق العاده می باشد. وقتی به نرخ جرم و جنایت و روشهای به سرعت در حال افزایش نگاه می کنیم، به این نتیجه می رسیم که باید تدابیری را برای جلوگیری از این رویدادهای ناخوشایند اتخاذ کنیم. گاهی حتی قفل درب و پنجره و ایجاد حسارهای مختلف هم در محیط نمی تواند عامل مؤثری برای بازدارنگی ورود افراد متخلف به محیط باشد. در این راستا دزدگیر جی ام کا 890 پیشنهاد قابل اطمینان و مقرون به صرفه ما است که به ویژگی های مفید و فوق العاده مجهز می باشد. از همین رو فروش بسیار بالایی در سراسر کشور به خود کسب کرده است. با این اوصاف شما با داشتن این سیستم در مکان مربوطه همیشه و هر مکان آسوده خاطر خواهید شد.

جهت آشنایی بیشتر با این سیستم اعلان سرقت سیمکارتی gmk مدل 890 همراه ما باشید:

فروشگاه دزدگیر جی ام کا 890

سیستم مرکزی اعلام سرقت دو منظوره جی ام کا مدل ۸۹۰

یکی از رایج ترین مشکلات امنیتی که مدیران و صاحبان فروشگاه با آن روبرو هستند سرقت است. سیستم های دزدگیر جی ام کا مدل ۸۹۰ برای محافظت از جان و مال یکی از راه حل های مهم در برابر این اتفاقات ناگوار است. علاوه بر این، در موارد خاص مانند آتش سوزی، نشت گاز، سنسور ضربه و غیره استفاده فوق العاده موثر را ارائه می دهد. سیستم هشدار با رمز عبور تعیین شده توسط شخص باز و بسته می شود. زیرا این دردگیر از ۸ زون سیمی و وایرلس با قابلیت تفکیک جداگانه برای چهار منطقه پشتیبانی می کند تا ایمنی همه جانبه ای را در محیط مربوطه برای کاربران خویش فراهم کند.

این سیستم اعلان سرقت متشکل از امکانات عالی است که می تواند با استفاده از قابلیت تلفن کننده یا سیمکارت داخلی خود در هنگام تشخیص علائم سرقت و نفوذ به محیط، به کاربران مجاز در قالب پیامک کوتاه یا تماس صوتی هشدارهای اضطراری را ارسال کند. در این راستا همه این هشدارهای فوری به شماره های از پیش تعیین شده کاربران از راه دور ارسال می گردد. علاوه براین مالک می تواند این اخطار ها را از طریق کی پد هم دریافت کند. در نتیجه با وجود یک سیستم مرکزی دو منظوره جی ام کا مدل ۸۹۰، می توانید هنگام دور بودن از کسب و کار و منزل خود احساس اطمینان و امنیت بیشتری را تجربه کنید.

فروشگاه دزدگیر جی ام کا 890

دزدگیر منازل جی ام کا مدل 890

این دزدگیر منازل جی ام کا دارای طراحی شیک است که از صفحه نمایشگر ال سی دی بهره می برد که نمایش اعداد بسیار واضحی دارد. همچنین در زیر این نمایشگر دکمه هایی جهت اعمال رمز و پسور تعبیه شده است. این سیستم از طریق تلفن دارای قابلیت شنود محیط می باشد.

دزدگیر سیمکارتی امکان ایجاد اعلان سرقت و آژیر خطر را در مواقع قطعی برق ناگهانی و عمدی فراهم می کند تا متخلفین نتوانند سیستم را از کار بیاندازند. همچنین برای کاربران این امکان فراهم است تا هرکجای دنیا که باشند، سیستم دزدگیر خود را فعال یا غیر فعال کنند. این ویژگی برای مواقعی بسیار ایده آل است که فراموش کرده اید دزدگیر خود را روشن کنید. لذا در این مواقع هم سیستم بلافاصله به شما یاد آوری می کند.

علاوه براین ها دزدگیر تلفن کننده gmk به ۱۰ عدد حافظه سخنگو مجهز است و همچنین دارای ضبط ۲ پیام جداگانه مخصوص اعلان سرقت و دزدی می باشد. کاربران قادر هستند ۱۰ عدد شماره تلفن مختلف را به مخاطبین این سیستم اضافه کنند تا در مواقع تهدید و سرقت با همه این شماره ها در تماس باشد. همچنین قادر خواهید بود تا یکی از این شماره ها را به عنوان مدیر انتخاب کرده تا در صورت ورود و خروج اشخاص دیگر، شماره تلفن آن ها را برای مدیر منتخب ارسال نماید.

فروشگاه دزدگیر جی ام کا 890

دزدگیر سیمکارتی و تلفن کننده جی ام کا مدل ۸۹۰

به طور کلی این سیستم ضد سرقت دوگانه جی ام کا مدل ۸۹۰ برای همه مکان ها اعم از خانه، دفتر کار، شرکت، انبار، بانک، کارخانه جات، پارکینگ، ویلا، خانه باغ، جواهر فروشی ها و غیره بسیار مناسب است. این محصول در مواقع سرقت بلندگوی خارجی یا حتی خراب شدن آن، کاربران خود را فوراً آگاه می کند. همچنین این دزدگیر قادر به روشن و خاموش کردن یک وسیله برقی از راه دور است. گذشته از این ها دارای قابلیت نمایش جزئیات وضعیت محل مربوطه با ذکر تاریخ و ساعت دقیق می باشد.

این دزدگیر سیمکارتی و تلفن کننده جی ام کا مدل ۸۹۰ از جمله قابل اطمینان ترین محصولات در زمینه حفظ امنیت است و از سری دسته های با دارا بودن بیمه نامه سرقت تا سقف ۲ میلیار ریال می باشد.

فروشگاه دزدگیر جی ام کا 890

فروشگاه دزدگیر جی ام کا 890

دزدگیر حی ام کا 890 یکی از پر فروش ترین سیستم های اعلام سرقت این برند است که هم از خط تلفن ثابت و هم از سیم کارت پشتیبانی می کند. فروشگاه منصوری در بانه دارای نمایندگی فروش انواع دزدگیر اماکن جی ام کا GMK همراه با گارانتی معتبر خود شرکت و ضمانت نامه کتبی. شما می توانید این محصول و سایر محصولات این برند معتبر را با قیمتی باور نکردنی خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما