مرکز خرید دزدگیر gmk

مرکز خرید دزدگیر gmk ، تمامی محصولات این برند را با قیمتی پایین همراه با گارانتی معتبر به فروش می رساند. دزدگیر های جی ام کا از سری دسته های تلفن کننده می باشند که آرامش‌ خاطر را برای کاربران خود در هرکجای دنیا که باشند فراهم می کنند. از این رو نیاز همگان را در مناطق مختلف به بهترین شیوه برآورده می کنند. این محصولات دارای طراحی منحصر بفردی هستند که از یکسری امکانات بی نظیر و ویژه بهره می برند. همچنین دارای کاربرد های فراوانی هستند که در تمام اماکن متعدد و حتی دور از دسترس تلفن ثابت قابل استفاده می باشند. چراکه برخی از مدل های سیستم ضد سرقت جی ام کا از مدل های سیمکارت دار می باشند.

جهت آشنایی بیشتر با آپشن های مختلف دزدگیر های منازل جی ام کا همراه ما باشید:

مرکز خرید دزدگیر gmk

سیستم های اعلان سرقت GMK

جی ام کا یکی از مطرح ترین برند های ساخت و طراحی سیستم های ضد سرقت و تجهیزات مربوطه می باشد که به خوبی پاسخگوی نیاز اقشار مختلف جامعه می باشد. همچنین به دلیل مجهز کردن محصولات خود به توابع بسیار پیشرفته طرفداران زیادی به خود جذب کرده و مورد پذیرش همگان قرار گرفته است. دزدگیر های gmk دارای انواع مختلفی هیاند که هدف اصلی همه ی این محصولات، جلوگیری از نفوذ اشخاص متخلف به محیط و حفظ امنیت و ارائه دهنده آرامش خاطر به مالک می باشد.

برای بالا بردن سطح امنیت شما، سیستم های اعلان سرقت GMK از ویژگی های قدرتمندی بهره می برد که به درستی عملکرد خود را در مواقع ناگوار ارائه می دهد.

مرکز خرید دزدگیر gmk

دزدگیر منازل جی ام کا

انتظار کاربران از سیستم های ضد سرقت این است که در صورت تخلف در مناطق توسط افراد مخرب، سیستم به تشخیص فوری بپردازد و صدای آژیر هشدار دهنده ای را ایجاد کند. با این حال دزدگیر منازل جی ام کا نه تنها این قابلیت را به خوبی ارائه می دهد، بلکه ویژگی های ابتکاری و مدرنی را برای ما به ارمغان آورده است که احساس حفظ امنیت را در خانه بسیار گسترش می دهد. یکی از اصلی ترین این ویژگی های عالی، قابلیت تماس صوتی و یا ارسال پیامک در هنگام تحریک و احساس نفوذ در محیط می باشد. این ویژگی با عکس العمل فوری سیستم همراه است که می تواند در کمترین زمان ممکن با مخاطبی خود از طریق شماره های از پیش تعیین شده تماس حاصل کند.

به عبارتی دیگر، سیستم های مرکزی GMK، به این صورت طراحی شده است تا به راحتی در استفاده و پاسخگویی سریع خود حداکثر راحتی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. در حالی که با سخت افزار و نرم افزار پیشرفته خود که متشکل از پیشرفته ترین قطعات است، کاملاً نیازهای امنیتی کاربران نهایی را برآورده می کند.

این دزدگیر های تلفن کننده جی ام کا نه تنها عملکردی قدرتمند دارند، بلکه از ساختار کاربر پسند بهره می برند و به صفحه نمایشگر ال سی دی بهره می برند. به وسیله این نمایشگر و کلید های تعبیه شده پایینی می توانید تمام پسورد ها و تنظیمات مربوطه را به راحتی اعمال کنید. قابل ذکر است این سیستم دارای قالب زبان فارسی است که از تاریخ و ساعات رسمی دقیق بهره می برد.

مرکز خرید دزدگیر gmk

سیستم های ضد سرقت gmk

کاربران می توانند این دزگیر های جی ام کا را از طریق گوشی های اندروید خود یا کی‌پد مربوطه از راه دور، خاموش و روشن کنند. همچنین در هنگام فراموشی فعال کردن، این سیستم می تواند اعلان های خود را برای مخاطبین خود در هرکجا که باشند ارسال کند. از دیگر ویژگی های این سیستم های ضد سرقت، پیام هشدار دهنده در هنگام قطع ناگهانی برق، اختلال در آنتن دهی و یا حتی اتمام شارژ سیمکارت داخلی‌ می باشد.

کاربران می توانند جهت ارتقاء سطح امنیت در‌ اطراف و گوشه های محیط خود، این دزدگیر های جی ام کا را به زون های سیمی یا بی سیم مجهز کنند. همچنین شما می توانید در‌هر کجا که هستید از طریق پیام کوتاه به تنظیمات سیستم خود دسترسی پیدا کنید و گزارشات را با تلفن هوشمند خود از هرجایی کنترل کنید. قابل ذکر است بدانید این گزارشات در قالب زبان فارسی است. ‌از دیگر امکانات پیشرفته این مدل از دزدگیر های سیمکارتی عبارتند از: قابلیت ثبت وقایع در سیستم با ذکر تاریخ و ساعات، ارسال شماره شخصی که اقدام به غیر فعال کردن دستگاه نموده است، دارا بودن تایمر ۲۴ ساعته و غیره.

این سیستم های ضد سرقت gmk برای همه اماکن اعم از منازل، ویلا، خانه باغ، شرکت، پارکینگ، فروشگاه، جواهر فروشی، بانک و غیره مناسب است.

لیست انواع دزدگیرهای منازل جی ام کا

  • دزدگیر جی ام کا مدل ۹۱۰
  • دزدگیر جی ام کا مدل ۸۹۰
  • دزدگیر اماکن جی ام کا مدل ۹۳۰
  • دزدگیر gmk مدل ۶۵۰
  • دزدگیر gmk مدل ۶۷۰
  • دزدگیر gmk مدل ۷۱۰
  • دزدگیر gmk مدل ۸۹۵

مرکز خرید دزدگیر gmk

مرکز خرید دزدگیر gmk

تکنو دارای نمایندگی فروش و پخش انواع دزدگیر اماکن جی ام کا gmk با بهترین قیمت در سطح کشور می باشد. شما می توانید جدیدترین و پیشرفته ترین سیستم های ضد سرقت جی ام کا را با بهترین شرایط به صورت عمده و خرده از این مرکز خرید تهیه کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما