قیمت دوربین مداربسته شکل لامپ

قیمت دوربین مداربسته شکل لامپ را می خواهید استعلام کنید؟ آیا قصد دارید دوربین مداربسته لامپی بیسیم را در داخل خانه خود نصب کنید و کنترل را از راه دور در دست بگیرید؟ دوربین مداربسته طرح لامپ از دسته دوربین های وایرلس مخفی محسوب می شود که بدون نیاز به لوازم جانبی نصب و راه اندازی خواهد شد این دوربین مداربسته به موبایل وصل می شود و تصاویر و ویدئو ها را بر روی رم میکرو ذخیره خواهد کرد.  با ما همراه باشید تا شما را با محبوب ترین دوربین مداربسته مخفی رم خور وای فای دار آشنا کنیم:

دوربین مداربسته لامپی V380

برای راه اندازی سریع و آسان این دوربین مداربسته، برنامه “V380” را نصب کنید ، حساب خود را ثبت کنید، وارد برنامه V380 شوید،پس از اینکه افزودن دستگاه انجام شد. از راه اندازی نظارت 24 ساعته برای خانه، فروشگاه، دفتر و موارد دیگر لذت ببرید. این دوربین مداربسه دارای قابلیت تشخیص حرکت و صدای دو طرفه است که اگر حرکتی تشخیص داده شد از طریق اعلان فشار تلفن مطلع شوید یا تصاویر هشدار را در Micro SD ذخیره کنید. حسگرهای تشخیص حرکت وقتی شخصی در اتاق حرکت می کند آن را “احساس” می کنند و بلافاصله به شما اطلاع می دهند. صوتی دو طرفه به شما اجازه می دهد با عزیزان خود صحبت کنید.
دوربین پانورامیک 360 درجه با نمای HD یکی از بهترین دوربین جاسوسی و مخفی به شکل لامپ است. لامپ LED مدرن و زیبا یا دوربین پانوراما 360 درجه یکپارچه، نظارت 360 درجه ثابت هر لحظه و گوشه را بدون نیاز به چرخش دستی ثبت می کند. با نظارت 360 درجه دوربین پانوراما لامپی، به هر زاویه یا خانه شما قابل دسترسی است و کاملاً تحت کنترل شما است. تجربه دید سه بعدی همه چیز را در خانه شما واقعی و قابل دسترس می کند.

در ادامه با این دوربین بیشتر آشنا خواهیم شد:

نظارت از راه دور توسط لامپ دوربیندار

بدون توجه به جایی که هستید، می توانید از راه دور وضعیت خانه خود را از طریق تلفن هوشمند یا رایانه لوحی بررسی کنید اگر فقط اتصال اینترنتی وجود داشته باشد. بلندگو و میکروفون داخلی، از مکالمه فوری بین APP و انتهای دوربین پشتیبانی می کند. شما می توانید از راه دور ویدیوی زنده را فقط از طریق تلفن های هوشمند مشاهده کنید. اگر حرکتی شناسایی شود، از طریق اعلان‌های فشاری برنامه (Ios و Android) هشدار می‌دهد تا شما را مطلع کند. استفاده از فناوری پیشرفته H.264 از حداقل پهنای باند و نیازهای ذخیره‌سازی با پخش مستقیم ویدیو و صدا در زمان واقعی استفاده می‌کند.

نمایش زاویه باز 360 درجه با لنز چشم ماهی به شما امکان می دهد کل خانه خود را با ویدیوی HD واضح نظارت کنید. تنظیمات سریع و آسان به سادگی اسکن کنید، متصل شوید و آنچه را که می خواهید ببینید! دوربین خود را به صورت آنلاین در عرض چند دقیقه مشاهده کنید. با فناوری سرور P2P، نیازی به تنظیمات Ddns نیست. این بسیار ساده و روان است.

قیمت دوربین مداربسته شکل لامپ

امکانات و ویژگی های مهم دوربین لامپی

  • لنز چشم ماهی 360 درجه، دید پانوراما، بدون زاویه کور
  • وضوح بالا HD 1080P برای کوچکترین جزئیات!
  • نمایش سه بعدی و پشتیبانی از ۷ حالت VR برای تماشای ویدیو
  • Plug & Play واقعی، دوربین را حتی در 1 دقیقه مشاهده کنید
  • مشاهده از راه دور در برنامه روی تلفن هوشمند شما
  • صدای دو طرفه، هر زمان و هر کجا از طریق برنامه صحبت کنید و گوش دهید
  • اگر هر حرکتی شناسایی شود، هشدار به گوشی شما راه اندازی می شود
  • دید در شب شگفت‌انگیز، می‌توانید بین حالت B/W و رنگی حتی در شب تغییر دهید!

جمع بندی دوربین لامپ

در نهایت می توان گفت که برای دوربین مداربسته لامپی با زاویه دید کامل 360 درجه، منطقه کور وجود ندارد. شما می توانید کل اتاق را در طول روز یا در شب ببینید. دوربین یک صحنه را پوشش کامل می دهد. هیچ اتفاقی را که در خانه شما رخ داده را از دست نخواهید داد.
دوربین دید در شب عالی را ارائه می دهد، می توانید حتی در محیط تاریک نیز نظارت داشته باشید، مشاهده و ضبط زنده در کارت Micro SD کار را برای شما آسان کرده است. این دوربین مداربسته برای راه اندازی نیازی به وسایل جانبی ندارد لذا در عرض 5 دقیقه نصب و راه اندازی خواهد شد.

قیمت دوربین مداربسته شکل لامپ

قیمت دوربین مداربسته شکل لامپ

انواع دوربین های لامپی و چرخشی در مدل ها و با کیفیت های متفاوت در تکنو دوربین موجود است. لذا اگر می خواهید بهترین و با کیفیت ترین دوربین لامپ یا لامپ دوربین دار را خریداری کنید، هم اکنون تلفن را بردارید و با ما در تماس باشید. تکنو دوربین یکی از اراده دهنده های دوربین های مداربسته با کیفیت در کشور است که تمامی لوازم و دوربین های امنیتی را با قیمتی منصفانه ارائه بازار خواهد کرد. لذا برای خرید مطمئن دوربین مداربسته به ما اعتماد کنید و همین حالا تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما