مرکز فروش دوربین مداربسته بیسیم مخفی مدل کله شارژر

مرکز فروش دوربین مداربسته بیسیم مخفی، دوربین کوچک جاسوسی مدل کله شارژر را با قیمتی ویژه به فروش می رساند. شما می توانید جدا از این مدل دوربین مخفی، انواع دوربین های کوچک وایرلس برای جاسوسی و داخل اتومبیل را به صورت عمده و خرده خریداری کنید. در میان انواع مدل های دوربین مدار بسته مخفی می خواهیم به دوربینی اشاره بکنیم که ظاهری همانند شارژر معمولی موبایل ها دارد. همراه ما باشید تا با این دوربین وایرلس مخفی بیشتر آشنا شوید.

نمونه تصویر این دوربین مخفی را در زیر ببینید:

دوربین کوچک وایرلس مدل شارژر

دوربین طرح شارژر بین مدار بسته است که شبیه شارژر می باشد. این شارژر دوربین دار از نوع دوربین مداربسته مخفی می باشد و لنز دوربین و حتی کوچک می باشد، که اصلا قابل رویت نمی باشد و همچنین شما از این دوربین می توانید به عنوان شارژر استفاده کنید در این صورت هیچ کس شک نخواهد کرد. این دوربین مداربسته در دسته دوربین های مداربسته بی سیم می باشد زیرا از طریق وای فای به صورت آنلاین به موبایل، تبلت یا لپ تاپ شما متصل می‌شود و شما می‌توانید تصاویر را واضح و شفاف در فضای مورد نظر خود تماشا کنید.

دوربین وایرلس بیسیم مخفی مدل کله شارژر یک دوربین بند انگشتی در یک شارژ گوشی با لنز بسیار کوچک داخلی می باشد که به راحتی با اتصال مستقیم به یک پریز برق به صورت دو کاره به شما خدمت می کند.

دوربین وایرلس بیسیم مخفی مدل کله شارژر یک دوربین بند انگشتی در یک شارژ گوشی با لنز بسیار کوچک داخلی می باشد که به راحتی با اتصال مستقیم به یک پریز برق به صورت دو کاره به شما خدمت می کند.

دوربین جاسوسی طرح شارژر

از قابلیت های این دوربین مخفی مدل شارژر موبایل می توان به داشتن یک میکروفون با کیفیت و صدای عالی اشاره کرد که به دیگران اجازه می دهد صدای مکان ضبط شده توسط دستگاه شنیده شود و همچنین شنود دستگاه قابلیت بالایی دارد همچنین به صورت آنلاین صدا را در موبایلتان بشنوید و تماشا کنید یکی از مزایای این دوربین مداربسته وایرلس نیاز نداشتن به سیم کشی و همچنین اتصال و استفاده از دستگاه دی وی آر می باشد که باتری داخلی ندارد و تنها با اتصال به پریز برق شروع به فیلمبرداری می کند.

از دیگر قابلیت های این دوربین مداربسته میتوان به کیفیت تصویر Full HD ، امکان اتصال مستقیم گوشی موبایل، ضبط تصاویر بر روی کارت حافظه میکرو SD، ضبط تصاویر بصورت 25 فریم در ثانیه ، دارای سنسور تشخیص حرکت با امکان ارسال آلارم، امکان دریافت هشدارها به محض تشخیص صدا یا حرکت و همچنین دارای اپلیکیشن های اختصاصی اندروید، ios، ویندوز و تحت وب اشاره کرد.

مرکز فروش دوربین مداربسته بیسیم مخفی

نصب آسان دوربین طرح شارژر

نصب شارژر دوربین دار نیاز به هیچ تخصصی ندارد چون که نه دستگاه دی وی آر و نصب سیم کشی خاصی نیاز دارد این دوربین باتری داخلی ندارد و برای روشن کردن آن و شروع به فیلمبرداری فقط کافی است دوربین را به پریز برق متصل کنید از شما در این وسط تنها به یک فیروز برق احتیاج دارید.

قابلیت تشخیص حرکت

شارژر دوربین دار از تکنولوژی سنسور تشخیص حرکت بهره می برد و در این قابلیت هر موقع جلوی دوربین حرکت انجام شود که مشکوک باشد، دوربین به موبایل شما هشدار می فرستد و برای شما عکس ارسال می کند. این ویژگی بسیار کارآمد، شما را از خطرات آگاه می کند تا جلوی آن را بگیرید.

دید در شب شارژر دوربین دار

دوربین شارژری قابلیت فیلمبرداری در شب را هم دارد و این دوربین در شب می تواند تا فاصله ۵ متر را برای شما فیلم برداری و عکس برداری بکند همچنین قابلیت ضبط صدا در هنگام فیلمبرداری را هم داراست.

کیفیت تصویر شفاف و واضح

شارژر دوربین دار، کیفیت تصویر ۱۰ مگاپیکسلی را دارد که تصاویر واضح را به شما تحویل می‌دهد. این دوربین تصاویر را به صورت HD برای شما ارسال می کند.

کارت حافظه

دوربین طرح شارژر از کارت حافظه-داخلی پشتیبانی می کند که این دوربین قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا ۶۴ گیگابایت را دارد.

زاویه دید

این دوربین جاسوسی بیسیم با داشتن وضوح بالای تصویر همچنین دارای زاویه های ۹۰ درجه و ۱۲۰ درجه می باشد.

مرکز فروش دوربین مداربسته بیسیم مخفی

کارت حافظه‌ی Micro-SD چیست؟

در ادامه به توضیح و پاسخ به سوال کارت حافظه‌ی میکرو-اس-دی چیست باید بگوییم که کارت حافظه میکرو اس دی بر حسب سرعت انتقال اطلاعات و همچنین ظرفیت فاکتور بندی میشود کارت های موسوم به اس-دی یا Secure Digital به کارت حافظه های با ظرفیت ۱۲۸ مگابایت تا ۲ گیگ اطلاق می شود. کارت حافظه های SDXH یا SECURE-DIGITAL با کارت حافظه های تا ۲ ترابایت گفته می شود. لازم به ذکر است که گفته شود کلاس بندی کارت های حافظه به سرعت آنها نیز بستگی دارد، کلاس های کارت حافظه با نام‌های4,2,6,ush1,ush3 نامگذاری می شوند.

مرکز فروش دوربین مداربسته بیسیم مخفی

مرکز فروش دوربین مداربسته بیسیم مخفی انواع دوربین های ریز جاسوسی را با قیمتی مناسب همراه با گارانتی جهت استفاده در خودرو، خانه و محل کار را به صورت عمده و خرده ارائه خواهد داد. لذا هر مدل دوربین مخفی که بخواهید در این فروشگاه موجود می باشد. به دلیل نوسانات ارز و قیمت از گذاشتن قیمت ها معذوریم اما شما می توانید با تماس با کارشناسان و مشاوران کار آمد از آخرین قیمت این دوربین ها با خبر شوید و بهترین دوربین مورد نظر خود را خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما