خرید دوربین مداربسته گردان بیسیم ضدآب

خرید دوربین مداربسته گردان بیسیم ضدآب برای مکان های باز بهترین گزینه است. این دوربین ها قابلیت چرخش 360 درجه به اطراف خود را داشته و دارای بدنه ای کاملا ضد آب می باشد که مناسب فضاهای بیرونی می باشد. این دوربین های مداربسته وای فای ضد آب رم خور چرخشی را در ادامه به طور کامل معرفی خواهیم کرد پس همراه ما باشید:

دوربین مداربسته بیسیم چرخشی اوت دور

دوربین های اسپیدام چرخشی همان دوربین های مداربسته بیسیم چرخشی ضد آب هستند کهباه انها دوربین های پی تی زد نیزمی گویند و قابلیت چرخش آنها توسط کنترل کننده شخصی و یا به صورت خودکار از اره دور می باشد. استقاده از ازدوربین های اسپیدام چرخشی مناسب برای نظارت مکان های خیلی حساس بوده که کاربر میخواهد درهر زمانی هرمکانی را زوم  ومشاهده آنلاین کند این نوع دوربین ها به دلیل داشتن موتور جداگانه برای چرخش از قیمت بالایی برخودار می باشد.

دوربین های مداربسته  اسپیدام چرخشی  را میتوان با دستگاه دیوی آر یا کیبورد چرخاند و برای دوربین یک برنامه خاصی  با توجه به محل نصب تعریف کرد که بتوان هدف خاصی را دنبال کندو و درصورت لزوم روی نقطه تعریف شده زوم انجام دهد و زوم دوربینهای اسپیدام تا 33 برابر در حالت حداکثر خود می باشد. دوربین های اسپیدام چرخشی بی سیم و ضد آب بوده و مناسب برای فضاهای بیرونی با هر شرایط آب و هوایی هستند.

مشخصات دوربین های اسپیدام بیسیم چرخشی :

  • کیفیت تصاویر در آنها تا 2 مگاپیکسل با رزولویشن 1080 در 1920 و به صورت فول اچ دی  و با سرعت 30 فریم در ثانیه می باشد.
  • لنز آنها قابلیت چرخش به صورت 360 افقی و 120 درجه عمودی را دارند.
  • دوربین های اسپیدام دارای میکروفون و اسپکیر داخلی بوده وصداها را همزمان می توانند ضبط و پخش کنند و مکالمه دو طرفه ایجاد می کنند.
  • دوربین های اسپیدام ازکارت حافظه جانبی تا 128 گیگابایت پشتیبانی می کنند و همچنین قابلیت حذف خودکار تصاویر قدیمی را دارند.
  • این نوع دوربین های سنسور حساس به حرکت دارندکه در صورت تشخصی حرکت سوژه را تعقیب کرده و شروع به ضبط تصاویر و فیلم کرده واین قابلیت باعث صرفه جویی در میزان ظرفیت کارت حافظه آن می شود.
  • لنز  به کار رفته در دوربین های بیسیم اسپیدام از نوع تیره بوده و به راحتی قابل تشخیص نمی باشد. همچنین لنز انها توسط حبابی محافظت شده است و مانع هر گونه آسیب به آن می شود.

خرید دوربین مداربسته گردان

امکانات دوربین مداربسته چرخشی ip67

لنز دوربین های اسپیدام چرخشی دارای  چراغ های ال ای دی حاوی نور مادون قرمزبوده که دید درشب و تاریکی مطلق را به صورت رنگی انجام میدهند و دارای پروژکتورهای برای ایجاد نور درشرایط تاریکی مطلق هستندو وقتی که جسمی جلوی دوربین حرکت می کند این پروژکتورها نورسفید را به انها تاینده وجسم ها را واضح تر می کنند  دید درشب این نوع دوربین ها برد هوشمند آی آر می گویند که تا 200 متر در شب می باشد. تامین انرژی برق توسط آداپتورهای 12 ولتی با جریان خروجی 2 آمپر صورت می گیرد. دوربین های مداربسته  اسپیدام چرخشی و بیسیم را میتوان از طریق کیبورد از راه دور کنترل کرد و به زاوایای خاص مد نظر چرخاند و روی جزئیات لازم زوم کرد.

دوربین های اسپیدام چرخشی بیسیم دارای زوم دیجیتال و زوم اپتیکال هستند. کیبورد لازم برای چرخش دوربین های اسپیدام دارای جوی استیک بوده وبا حرکت دادن این جوی استیک می توان دوربین را به جهات د لخواه چرخاند وبر روی سوژه ی مدنظر زوم کرد و جزئیات را مشاهده کرد. با این کیبورد میتوان حرکت بین دو.نقطه را به صورت برنامه ریزی شده انجام داد. این قابلیت باعث می شود که دوربینهای مداربسته اسپیدام چرخشی مانند یک نگهبان 24 ساعته عمل کنند.

زوم و قابلیت تعقیب سوژه

همه دوربینهای اسپیدام چرخشی دارای قابلیت تعقیب سوژه تحت عنوان اوتو تیکینگ هستند که به صورتدستی و یا خودکاربا تعریف کردن نقطه مشخص به آن تنظیم می شوند. دوربین های اسپیدام بیسیم چرخشی از سیستم عامل اندورید و ای آو اس  و ویندوز پشتیبانی می کنند وتصاویروفیلم های ضبط شده را بااستفاده ازنرم افزار مخصوص برروی گوشی همراه و کامپیوتر انتقال می دهند. برنامه مخصوص اندورید دوربین های اسپیدام چرخشی وی 380 نام دارد میتوان چند دوربین را با این برنامه کنترل کرد.

دوربین های اسپیدام بیسیم چرخشی دارای زوم واقعی هستند اگر کیفیت دوربین 2 مگا پیکسل باشد در صورت زوم کردن در دورترین نقطه کیفیت تصاویر هم چنان به میزان 2 مگاپیکسل باقی می مانند و افت نخواهد کرد. نصب دوربین های بیسیم اسپیدام معمولا در ارتفاع بیشتر از 6 متر می باشد تا مانع آسیب سارقان به دوربین شود و دوربین های اسپیدام چرخشی به گونه ای طراحی شده اند که زاویه دید آنها در محل نصب قابل تشخیص نیستند.

خرید دوربین مداربسته گردان

خرید دوربین مداربسته گردان

با خرید دوربین مداربسته گردان مکان های بزرگ بیرونی را بهتر مدیریت کنید. این دوربین کاملا بیسیم بوده و گاها به آنها اوت دور نیز گفته می شود. این دوربین های مداربسته در انواع متفاوتی در فروشگاه دوربین مداربسته منصوری به فروش می رسد. لذا برای خرید ارزان قیمت این دوربین های مداربسته چرخشی وای فای وایرلس متصل به موبایل هم اکنون تماس بگیرید تا شامل تخفیف ویژه پایان سال شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما