قیمت دوربین مداربسته وایرلس چرخشی

قیمت دوربین مداربسته وایرلس چرخشی را اگر می خواهید همین حالا از تکنو دوربین دریافت کنید. انواع دوربین های مداربسته 360 درجه گردان بی سیم در فروشگاه دوربین مداربسته منصوری موجود و با قیمتی ویژه به فروش می رسند. در ادامه می خواهیم بیشتر به معرفی این دوربین های 360 درجه بدون سیم متصل به موبایل بپردازیم:

دوربین های مداربسته وایرلس چرخشی

به طور کلی دوربین های مداربسته با توجه به نحوه ی انتقال تصاویر و فیلم ها به دو دسته دوربین های مداربسته تحت شبکه ای یا وایرلس و دوربین های آنالوگ تقسیم بندی شده اند. دوربین های مداربسته تحت شبکه ای یا وایرلس در واقع همان دوربین های مداربسته بیسیم هستند که برای محیط های باز و محیط هاس سربسته بسیار کاربرد دارند.

دوربین های وایرلس چرخشی بر اساس مکان مورد استفاده به دو نوع این دو ، اوت دور دسته بندی شده اند. دوربین های این دور دارای بدنه پلاستیکی غیر مقاوم در برابر نور خورشید و برف و باران هستند از این رو از این نوع دوربین ها برای محیط های بسته مانند داخل منازل ادارت آسانسور ها و غیره استفاده می شود.

اما دوربین های مداربسته وایرلس اوت دور دارای بدنه فلزی مقاوم و ضد ضربه هستند و برای محیط های بیرونی با هر نوع شرایط آب وهوایی مانندآفتابی، ابری، برفی و بارنی و غیره کاربرد دارند.

قیمت دوربین مداربسته وایرلس چرخشی

دوربین مداربسته 360 درجه

منظور از دوربین مداربسته 360 درجه وایرلس چرخشی در واقع دوربین مداربسته بیسیم  و تحت شبکه ای بوده که قابلیت چرخش لنز آنها تا 360 درجه می باشد و میتوان دوربین را در تمام جهات بالا و پایین و چپ و راست وبا زوم بسیار قوی و یا دیدن جزئیات شفاف از محل  تحت پوشش ان چرخاند. از ویژگی های خاص دوربین های وایرلس گردان داشتن قابلیت پریست تصویر برداری می باشد با استفاده از این قابلیت می توان زمان های خاص تعریف شده ای را برای محل مورد نظر تنظیم کرد و آن را به صورت برنامه ریزی شده به کاربر ارائه بدهد.

بسته به نوع و مدل دوربین های وایرلس چرخش ها آنها متفاوت بوده در بعضی از مدل ها به صورت دستی با استفاده از جوی استیک و در برخی از مدل ها از راه دور با استفاده از نرم افزار مخصوص توسط کاربر یا به صورت خودکار انجام می شود. لنز دوربین های وایرلس بیسیم دارای قابلیت چرخش تا 360 درجه با برد مفید 300 متر هستند. لنز انها دارای ماسک حریم شخصی بوده که نوعی محافظ  می باشد ومانع دیدن جهات حرکت لنز در حنی فیلم برداری می شود و به طوری که معلوم نبادش دوربین در کدام جهت در حال ضبط  است.

دوربین های بیسیم گردان وایرلس

دوربین های بیسیم گردان وایرلس دارای  ال ای دی های حاوی نور مادون قرمز هستند که توانیی دید ردُب به صورت رنگی به آنها می دهد اگر موانع مختلف درشب برای ضبط و فیلم برداری آنها نباشد برد مفید آنها درشب تا 150 متر خواهد بود. دوربین های گردشی وایرلس دارای زوم دیجیتال هستند و فوکوس آنها با توجه به نوع زاویه چرخش آنها نیز متفاوت می باشد. زوم دیجیتال این دوربین ها باعث می شود که در هنگام زوم کردن و یا جابه جا کردن نقاط تصاویر تار و محو شدن آنها به صورت خودکار از بین برود.

دوربین های وایرلس بیسم گزدان دارای میکروفون واسپیکر داخلی هستند و می توانند صداها را همزمان پخش و ضبط کنند و ماکلمه دو طرف ایجاد کنند. دوربین های وایرلس از رم اس دی تا ظزفیت 128 گیگابایت پشتیبانی می کنند  و تصاویر و فیلم های قدیمی را در هر 25 تا 30 روز یکبار به صورت خودکار حذف می کنند.

دوربین های بیسیم وایرلس چرخان

دوربین های بیسیم وایرلس چرخان نیازی به دستگاه دی وی آر برای ضبط تصاویر ندارند کاملا بیسیم بوده و بدون کابل کشی و سیم کشی می توان به آسانی آن را نصب کرد.  این دوربین ها زا راه دور با استفاده از اتصال به وای فای میتوان از طریق گوشی همراه یا لپ تاپ های شخصی به وصورت آنلاین نظارت و کنترل کرد.

انرژی برق دوربین های وایرلس چرخشی با استفاده از اداپتر 12 ولت 2 آمپری و یا وصل شدن به برق شهری تامین  می شود. دوربین های مداربسته وایرلس چرخشی دارای یک نوع به نام دوربین مداربسته مینی  اسپیدام تحت شبکه ای هستند. دوربین مداربسته مینی اسپیدام قابلت چرخش 360 درجه را داشته و لنز آن فاصله کانونی 3.6 میلی متر را دارد. دوربین های اسپیدام بیسیم قدرت دید در شب آنها به واسطه چراغ های ال ای دی مادون قرمز آن تا 50 متر به وصرت رنگی می باشد. کیفیت لنز آنها تا 2 مگاپیکسل و تصاویر در آنها به صورت فول اچی دی با رزولوشن 1080 در 1920  مگاپیکسل است.

قیمت دوربین مداربسته وایرلس چرخشی

قیمت دوربین مداربسته وایرلس چرخشی

با خرید یک دوربین گردان، تمام مکان مد نظر را کنترل کنید. این دوربین مداربسته قابلیت چرخش به چپ و راست، بالا و پایین را دارد. تکنو دوربین انواع دوربین های مداربسته گردان بیسیم را در مدل های متفاوت دوربین گردان ضد آب بیسیم، دوربین چرخشی عروسکی، دوربین حساس به حرکت اتوترک و غیره همراه با گارانتی و قیمتی منصفانه به فروش می رساند پس هم اکنون تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما