قیمت دوربین مداربسته پیچی ارزان

قیمت دوربین مداربسته پیچی ارزان را از ما دریافت کنید و آن را با سایر قیمت های موجود در بازار مقایسه کنید. دوربین مداربسته طرح پیچ، دقیقا شبیه پیچ است با این تفاوت که اینبار از محیط فیلم برداری می کند. این پیچ دوربین دار بسیار ریز بوده و به راحتی قابل تشخیص نیست. در ادامه با این دوربین مخفی جاسوسی بیشتر آشنا خواهیم شد.

دوربین مداربسته پیچی

یکی از انواع دوربین های مداربسته مخفی دوربین های پیچی یا طرح پیچ می باشند . این نوع دوربین ها کاملا به شکل پیچ بوده و لنز کوچک آن در وسط این پیچ قرار گرفته شده است و کاملا مخفی بوده و غیر قابل تشخیص هستند. دوربین های ریز پیچی شکل در دو نوع بی سیم و سیم دار ساخته شده اند که نوع بی سیم آن کمتر رایج می باشد.

دوربین های طرح پیچی مخفی به دلیل سایز کوچک و شکل پیچی که دارند در انواع محیط های کاری و منازل و غیره می توان نصب کرد. استفاده از این دور بین های پیچی در منزل در درب ها و یا پریز برق در هر وسیله ای که پیچ به آن می خورد و در ادارات نیز به همین صورت در درب آسانسور ها  و یا درب مغازه ها و غیره می توان نصب کرد. در و اقع دوربین های پیچی را در منازل برای نظارت رفتار پرستاران یا کودکان و سالمندان  و یا نظارت بر حیوانات خانگی وقتی که در خانه تنها هستند می باشد. اگر از این دوربین ها برای کسب مدارک لازم برای مراکز قانونی استفاده شود باید قبل از نصب آن حتما مجوز های قانونی مرتبط با حفظ قانون حریم شخصی و حقوق شهروندی را اخذ کرد.

قیمت دوربین مداربسته پیچی

مزیت های دوربین های مخفی پیچی

از مزیت های دوربین های مخفی پیچی این است که به دلیل سایز کوچک و ریزی که دارند می توان آنها را بدون جلب توجه افراد در محل مورد نظر نصب کرد و از دیگر مزیت های این دوربین ها ی پیچی مقاومت آنها در هر نوع شرایط آب و هوایی و تاثیر نداشتن گرما تابستان و یا برف و باران و سرمای زمستان بر آن می باشد.

دوربین های طرح پیچی که با آنها دوربین های پیچی آ اچ دی نیز می گویند دارای لنز بسیار ریزی بوده که از نوع ثایت با تغییر زاویه تا 70 درجه  می باشند این نوع دوربین های مخفی پیچی دارای رزولویشن 1080 در 1920 مگاپیکسلی  با کیفیت 2 پیکسل وده که کیفیت تصاویر در آنها به صورت  یا فول اچ دی می باشد. این نوع دوبین ها می توانند تا 800 تی وی را فیلم برداری کنند و اندازه تصاویر گرفته شده دوربین های طرح پیچ 510 در 492 پیکسل است. در این نوع دوربین ها نرخ اسکن تصاویر و فیلم ها تا 60 هرتز می باشد.

دوربین پیچی سیم دار برای ضبط تصاویر و فیلم های خود به دستگاه دی وی آر نیاز دارد و  دوربین از طریق فیش بی ان سی به دی وی آر متصل می شود. دستگاه دی وی آر دوربین های پیچی اگر هزار فوت دورتر از دوربین باشند تاثیری بر کیفیت تصاویر و فیلم های گرفته شده نخواهند داشت. با استفاده از کابل های سی ای تی 5 ای و بالن کالگتری عملکرد دوربین را تا 7000 فوت برای مدت طولانی افزایش داد و همچینین سیگنال های ویدئویی  دوربین ها تا 300 فوت ارتقا پیدا می کند.

پیچ دوربین دار

لنز پیچ دوربین دار دارای ال ای دی های حاوی نور مادون قرمز  و نور سفید می باشد که از  ال ای دی های نور مادون قرمز برای گرفتن تصاویر به صورت رنگی و از ال ای دی حاوی نور سفید برای گرفتن تصاویر به صورت سیاه وسفید در شب استفاده می شود. میکروفون و اسپیکر داخلی نصب شده در دوربین های طرح پیچ سیم دار قابلیت ضبط صداهای محیط اطراف را داشته و فیلم هایی همراه با صدا را ضبط می کنند.

دوربین های جاسوسی پیچی دارای شیارهایی برای پشتیبانی از کارت حافظه تا ظرفیت 32 گیگابایت را دارند. همچین این دوربین های ریز دارای سنسور حساس به حرکت وصدا هستند و با فعال کردن آن با کوچکترین حرکت و صدا در محل نصب شروع به ضبط صدا و فیلمبرداری می کنند. دوربین های ریز پیچی شکل تصاویر و فیلم های قدیمی ضبط شده را در هر 30 روز یکبار به صورت خودکار حذف می کنند.

دوربین های ریز طرح پیچی را می توان با استفاده از برنامه وی ال سی به گوشی همراه اندورید از طریق اینترنت وصل کرد واز راه دور به صورت آنلاین محل نصب دوربین را مشاهده کرد. انرژی برق دردوربین های پیجی به صورت اتصال مستقیم با آداپتورهای مخصوص به برق شهری تامین می شود میزان ولتاژ مصرفی دوربین پیچی 12 ولت با جریان خروجی 2 آمپر است. آداپتور مخصوص این نوع دوربین ها شامال کابل های مسی با طول 20 متر است.

قیمت دوربین مداربسته پیچی

قیمت دوربین مداربسته پیچی

با خرید دوربین مداربسته شکل پیچ، همه جا را زیر نظر بگیرید بدون اینکه احدی از وجود آن مطلع شود. فروشگاه دوربین مداربسته منصوری عرضه کننده قانونی انواع دوربین های ریز جاسوسی در شکل ها و طرح های متفاوت با قیمتی باور نکردنی می باشد. که محبوب ترین آن ها عبارتند از دوربین مداربسته طرح لامپ، دوربین مداربسته طرح ساعت، دوربین طرح دکمه و غیره . برای سفارش و خرید این دسته از دوربین های مداربسته مخفی جاسوسی هم اکنون تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما