قیمت دوربین مداربسته بیسیم خانگی

قیمت دوربین مداربسته بیسیم خانگی در تکنو دوربین ارزان تر از همه جاست. در مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری چندین مدل دوربین بیسیم چرخشی موجود است. اما اینکه شما به دنبال کدام مدل برای چه مکانی هستید را باید با ما در میان بگذارید تا مناسب ترین و بهترین انتخاب را داشته باشید. این دوربین های مداربسته وایرلس برای نصب و راه اندازی نیازی به سیم کشی های طویل ندارند .با ما همراهی کنید تا با این دوربین های بدون سیم بیشتر آشنا شوید:

دوربین مداربسته بیسیم خانگی :

در گشته مکان هاییملانند بانکها ادرات و کارخانجات نیاز به دوربین های مداربسته داشتتند اما امروزه منازل ها مسکونی و آپارتمان ها نیز از دوربین های مداربسته برای امنیت خود استفاده می کنند. دوربین های مداربسته بیسیم نسل جدیدی از دوربین های مداربسته هستند که نیازی به سیم کشی و کابل های بلند نداشته و نصب آن راحت تر می باشد. دوربین های مداربسته بیسیم در واقع نوعی دوربین وایرلیس یا تحت شبکه ای هستند که برای ضبط تصاویر و ذخیره آنها به دستگاه ضبط کنند ه دی و یآر یا ان وی آر نیاز ندارند .

از طریق اتصال به اینترنت داخلی یا مودم تصاویر و فیلم های گرفته شده را به گوشیهمراه یا لپ تاپ کارب انتقال می دهند و هم چنین می توان تصاویر و فیلم های گرفته شده ی  دوربین های مداربسته  در گوشی همراه خود از راه دور به صورت آنلاین مشاهده و ذخیره کرد. دوربین های مداربسته خانگی بیسیم دارای شیار هایی برای سیمکارت و کار حافظه هستند و از اپراتور های ایرانسل همراه اول و رایتل پشتیبانی می کنند.

قیمت دوربین مداربسته بیسیم خانگی

دوربین های خانگی بیسیم

کارت حافظه دوربین های خانگی بیسیم دارای ظرفیت های متفاوتی از 8 گیگابایت تا 128 گیگ می باشد که این دوربین ها قابلیت حذف خودکار تصاویر و فیلم های قدیمی را بسته نوع ظرفیت کارت حافظه ی خود دارند. اگرکارت حافظه دوربین مداربسته دارای ظرفیت 8 گیگابایت باشد تعداد روز های ذخیره سازی آن 1 تا 2 روز می باشد اگر 16 گیگابایت باشد2 تا 4 روز . ارگ 32 گیگابایت باشد 4 تا 10 روز ، 64 گیگابایت 10 تا 15 روز و 128 گیگابایت 15 تا 25 روز می باشد.

دوربین های مداربسته خانگی دارای سنسور های حساس به حرکت و صدا هستند و به محض تشخیص حرکت و صدا شروع به ضبط فیلم وصدا می کنند و در این حالت باعث صرفه جویی در ظرفیت کارت حافظه ان می شوند. لنز دوربین های مداربسته خانگی بیسیم بسته به نوع و مدل آن داای کیفیتی از 2 مگاپیکسل تا 8 مگاپیکسل بوده و رزولویشن های 1080 در 1920 داشته و تصاویر ر به صورت اچ دی و فول اچ دی ضبط می کنند.

دوربین منزل بی سیم

لنز این نوع دوربین ها دارای ال ای دی های حاوی نور مادون قرمز هستند و می توانند در تاریکی مطلق شب تصاویر را به صورت رنگی ضبط کنند باتوجه به نوع مدل دوربین مداربسته خانگی برد دیدی در شب آنها متفاوت بوده و معمولا تا 20 یا 30 متر می باشد.در برخی از مدل های دوربین های مداربسته خانگی بیسیم  لنز آنها دارای ال ای دی های حاوی نور سفید هستند که تصاویر را در تاریکی شب به صورت سیاه و سفید ذخیره می کنند.

دوربین های  مداربسته خانگی دارای میکروفون و اسپیکر داخلی هستند و می توانند صداهای اطراف را ضبط و پخش کنند و مکالمه دو طرفه را در محیط ایجاد کنند. برخی ازمدل های دوربین های بیسیم خانگی دارای لنز متحرک با زاویه چرخش به صورت 360 درجه می باشند این نوع دوربین ها دارای موتوری جداگانه برای چرخش به اطراف هستند که از راه دور با ریموت آن قابل تنظیم می باشد.

قیمت دوربین مداربسته بیسیم خانگی

 دوربین های مداربسته خانگی بیسیم چرخشی

دوربین های مداربسته خانگی بیسیم چرخشی برای اینکه پوشش دهی همه جانبه بر محیط داشته باشند و موانعی بر سر راه آنها نباشد باید در وسط سقف ها یا دیوارها نصب شوند. تا بتوانند راحت تر بچرخند. دوربین های مدابسته خانگی سیم کارت خور برخی  از مدل های آنان دارای سایز بسیار کوچک وریزی می باشند که به آنها دوربین های مخفی ای جاسوسی و یا د وربین های فلتی یا بند انگشتی نیز می گویند.

این نوع دوربین های مداربسته خانگی مخفی در اشکال مختلفی از جمله دوربین های لامپی، خودکاری، ساعت دیواری و غیره وجود دارند که به راحتی می توانند در وسایل خانگی و دکوراسیون داخلی منزل حتی لای کتاب ها یا دکمه لباس ها و گلدان ها و اسباب بازی های کودکان جا گذاری کرد بدون اینکه کسی متوجه آنها شود.

باتوجه به اینکه دربین هایمداربسته خانگی در فضای داخلی مورد استفاده قرار می گیرد جنس بدنه آن از پلاستیک فشرده مقاوم ساخته شده است.

 انواع دوربین های مداربسته خانگی بیسیم :

دوربین های مداربسته دام چرخشی بیسیم خانگی، دوربین های لامپی چرخشی ویا گردان نو نیم ، دوربین مداربسته خانگی پانوراما چرخشی 360 درجه ، دوربین مداربسته گوشواره اسپیدام

قیمت دوربین مداربسته بیسیم خانگی

خرید دوربین مداربسته بیسیم حافظه دار خانگی با ارزان ترین قیمت امکان پذیر است. بهترین دوربین های منزل بی سیم رم خور برای فضا های منزل، فضاهای باز، جاسوسی و غیره را می توانید از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری با قیمت منصفانه خریداری کنید. برای سفارش و خرید بهترین دوربین مداربسته وایرلس مخصوص خانه همین حالا با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما