قیمت کابل دوربین مدار بسته 500 متری RG59

قیمت کابل دوربین مدار بسته 500 متری RG59 را همین حالا همراه با تخفیف ویژه دریافت کنید. کابل کواکسیال از دسته لوازم جانبی جهت نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته آنالوگ، AHD، HDCVI و توربو اچ دی است که قابلیت ویژه ای دارد. از جمله مشخصات این کابل مداربسته عبارتند از روکش از pvc مرغوب، پشتیبانی از امپدانس ۷۵ اهم، سازگاری با ۲ فویل و غیره. با ما باشید تا بیشتر با این نوع کابل دوربین مدار بسته کواکسیال آشنا شوید:

قیمت کابل دوربین مدار بسته

کابل کواکسیال دوربین مداربسته

کابل دوربین مدار بسته RG59، از لوازم بسیار مورد نیاز دوربین های مدار بسته آنالوگ و توربو اچ دی است تا بدون‌ هیچگونه مشکلی به انتقال تصاویر به بهترین شیوه ممکن بپردازد. عایق بندی این کابل از نوع پی وی سی می باشد که بسیار مستحکم و مرغوب می باشد تا در مقابل حرارت و یا حتی سرما و رطوبت ایمن و مقاوم واقع شود. شایان ذکر است باید به صورت دقیق این کابل را متصل کنید در غیر این صورت تصاویر با افت کیفیت به ثبت می رسد. این کابل دوربین مدار بسته RG59، از امپدانس ۷۵ اهم پشتیبانی می کند تا تصاویر دقیق بدون خش و نویز را همانطور که در محیط رخ می دهد به آسانی ضبط کند.

قابل ذکر است با ۲ فویل هم سازگار است تا همگی برای ارائه تصاویر باکیفیت و واضح همکاری داشته باشند. این کابل دوربین مدار بسته RG59، که برای دوربین های مداربسته آنالوگ و سایر دوربین های سیمی ایده آل است، از رنگ مشکی با جنس بدنه مقاوم بهره می برد و این برای استفاده و نصب در معرض آب، باد و باران می تواند ایده آل باشد.

جدا از کابل دوربین مداربسته کواکسیال انواع کابل دوربین مداربسته با بهترین کیفیت را می توانید از طریق این وبسایت سفارش دهید.

قیمت کابل دوربین مدار بسته

مشخصات فنی کابل دوربین مدار بسته RG59

  • متناسب دوربین های آنالوگ و AHD
  •  نوع عایق بندی بدنه از pvc مرغوب
  • پشتیبانی از امپدانس ۷۵ اهم
  •  سازگاری با ۲ فویل
  •  رنگ سیاه

قیمت کابل دوربین مدار بسته

قیمت کابل دوربین مدار بسته

بازرگانی تکنو دوربین بانه دارای نمایندگی فروش و پخش انواع دوربین های مداربسته آنالوگ، بیسیم، مخفی و پک کامل دوربین مداربسته ahd همراه با تمامی لوازم و تجهیزات جانبی لازم همراه با گارانتی معتبر دو ساله می باشد. لازم به ذکر است که بهترین و با کیفیت ترین کابل های دوربین مداربسته را می توانید با قیمتی باور نکردنی در این مرکز فروش تهیه کنید که عبارتند از کابل کواکسیال، کابل cat5 و cat6 و غیره….

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما