قیمت همکاری دوربین مداربسته AHD در بانه

دوربین مداربسته AHD در شهر تجاری بانه به سادگی یافت می شود. اما پیدا کردن قیمت همکاری مناسب در درجه اول اهمیت قرار دارد. ما در شهر مرزی بانه امکانی را فراهم کرده ایم که بتوانید انواع دوربین مداربسته AHD را به راحتی پیدا کنید.
شهری مرزی بانه سال های زیادی است که به یکی از قطب های اقتصادی استان کردستان تبدیل شده است. تنوع محصولات و کیفیت خوب آن اعتماد مشکل پسند ترین مشتری ها را نیز جلب کرده است.
در کنار این چیز ها اهمیت دوربین مداربسته به خصوص در اماکن برای همه روشن و واضح است. دوربین مداربسته AHD گزینه محبوب امروزه بازار است که می خواهیم به شما معرفی کنیم.

دوربین مداربسته AHD در بانه

دوربین مداربسته ای اچ دی یا AHD چیست؟

دوربین مداربسته ای اچ دی (AHD) دوربین مداربسته آنالوگ است که تصاویر ضبط شده توسط دوربین را با کیفیت اچ دی (HD) با یک کابل کواکسیال به دستگاه دی وی آر (DVR) منتقل می کند.
کیفیت تصاویر دوربین های AHD می تواند از اچ دی تا فول اچ دی متغیر باشد.

ویژگی های دوربین مداربسته AHD

دوربین های مداربسته ای اچ دی نسبت به دوربین های دیگر به صرفه تر هستند. این نوع از دوربین ها هم تمامی قابلیت ها و امکانات دوربین های مداربسته دیگر را نیز دارند.
بسته به هزینه ای که پرداخت می کنید امکانات متفاوت است اما بیشتر آن ها این ویژگی ها را دارند:

  • قابلیت دید در شب
  • قابلیت چرخشی
  • زوم در نقطه مشخص
  • پشتیبانی از رم
  • پشتیبانی از باطری
  • سیمکارت خور

دوربین مداربسته AHD در بانه

 مزیت های خرید آنلاین دوربین مداربسته از بانه

تا چند سال پیش لازم بود که برای خرید از بانه و مشاهده تنوع محصولات حتما به آن جا سفر کرده و از بین اجناس انتخاب کنیم. اما ما برای رفع این مشکل چاره ای پیدا کرده ایم. اکنون می توانید همین طور که در خانه نشسته اید و چای می خورید با استفاده از سایت ما محصولات امنیتی و نظارتی را ببنید، کیفیت آن ها را بررسی کنید و تنها با یک تماس بعد از چند ساعت در هر جای دنیا که هستید محصول خود را جلوی درب تحویل بگیرید.

دوربین مداربسته AHD در بانه

قیمت همکار دوربین مداربسته

مژده برای صاحبان مشاغل مشابه!

اگر می خواهید همکار ما باشید یا می خواهید به صورت عمده خرید دوربین مداربسته کنید، با کارشناسان ما تماس بگیرید. ما برای صاحبان مشاغل مشابه سورپرایز ویژه ای در نظر گرفته ایم. خرید به صورت عمده مساوی است با گرفتن تخفیف ویژه از ما. اما دقت کنید این تخفیف تنها به مدت محدودی ارائه می شود همین حالا تماس بگیرید و جزو افراد خوش شانس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما