قیمت پک کامل دوربین مداربسته بیسیم 8 کانال

قیمت پک کامل دوربین مداربسته بیسیم 8 کانال در تکنو دوربین بانه ارزان تر از همه جاست. پکیج دوربین مداربسته بی سیم قابل ارائه به صورت کامل و بی نقص بوده و شامل ۸ دوربین مداربسته وایرلس به همراه تمامی لوازم و تجهیزات جانبی درجه یک برای نصب می باشد. با ما همراه باشید تا با این پک دوربین مداربسته وایرلس 8 تایی بیشتر آشنا شوید.

قیمت پک کامل دوربین مداربسته بیسیم

کامل ترین پک دوربین مداربسته وایرلس 8 عددی

آیا می خواهید اماکن خصوصی یا تجاری خود را به ۸ عدد دوربین مداربسته بدون سیم مجهز کنید؟ باید توجه داشته باشید برای تحقق این هدف باید علاوه بر دوربین های مداربسته، از داشتن همه ی تجهیزات و موارد لازم هم بهره مند شوید. از همین رو انتخاب  پک کامل دوربین مداربسته بیسیم 8 کانال راه حل ایده آل می باشد. این پک از  ۸ دوربین مداربسته بیسیم در هر نوعی که نیاز دارید (بولت، دام و اسپید دام)، ۱ عدد دستگاه ضبط کننده دیجیتال NVR هشت کاناله جهت انتقال تصاویر و متصل شدن به وای فای، ۸ عدد آداپتور، موس، هارد، کابل HDMI و غیره تشکیل شده است.

این دوربین های مداربسته از مدل های بی سیم است که با متصل شدن به شبکه وای فای به راحتی می توانید از طریق گوشی های اندرویدی یا IOS از هرکجای که جهان باشید به تماشای زنده و مستقیم محیط مورد نظر خود بپردازید. به علاوه از رزولوشن های تصویر 1080p بهره می برند که تصاویر بسیار شفاف و رنگی را ثبت و ضبط می کند. همچنین از طریق دستگاه ضبط کننده دیجیتال ان وی آر ۸ کاناله، به این دوربین های مداربسته wireless متصل می شود. قابل ذکر است نوع این دوربین های مداربسته ۲ مگاپیکسل به صورت بی سیم می باشد که نصب آسان و راحتی دارد.

به علاوه از محافظ استاندارد IP66 بهره می برد تا در مقابل گرد و غبار و همچنین برف و باران هم ماندگار می باشد و به کار خود ادامه می دهد. دوربین های مداربسته فاقد سیم داخل پک کامل دوربین مداربسته بیسیم 8 کانال، به ال ای دی های مادون قرمز مجهز است که حتی در شرایط کمبود نور و شب هم قادر به فیلمبرداری های مشخص و بدون نویز محیط می باشد.

قیمت پک کامل دوربین مداربسته بیسیم

مشخصات فنی پک دوربین مداربسته بیسیم 8 عددی

  • شامل هشت عدد دوربین مداربسته بدون سیم
  • وضوح تصویر دوربین ها فول اچ دی
  • قابلیت دید در شب
  • قابلیت متصل شدن به اینترنت
  • قابلیت شنود صدای محیط
  • مقاوم در برابر گرد و غبار
  • اقلام دیگر:
  • ۱ عدد دستگاه ضبط کننده دیجیتال NVR هشت کاناله
  • ۸ عدد آداپتور
  • موس
  • هارد 2 ترابایت بنفش
  • کابل HDMI

قیمت پک کامل دوربین مداربسته بیسیم

قیمت پک کامل دوربین مداربسته بیسیم

به جای خرید تکی هشت عدد دوربین مداربسته وایرلس Full HD همراه با موارد لازم آن ها می توانید این پکیج بی نقص و کامل دوربین مداربسته بیسیم 8 کانال را از نمایندگی های تکنو دوربین در سراسر کشور خریداری کنید و از قیمت بسیار ارزان آن نسبت به خرید دانه ای آن ها بهره مند شوید. لازم به ذکر اس که جدا از پک نامبرده، پک 4 عددی دوربین مداربسته وایرلس و پک 16 عددی نیز با قیمتی ویژه به فروش می رسند.

با نصب پک کامل دوربین مداربسته مداربسته وایرلس بر مکان مد نظر خود احاطه کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن قیمت پک کامل دوربین مداربسته بیسیم خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما