فروش انواع کابل دوربین مدار بسته با قیمت ویژه

فروش انواع کابل دوربین مدار بسته با قیمت ویژه آغاز شد. دوربین های مداربسته تصویری برای برق و انتقال سیگنال ویدئویی از دوربین به واحد ذخیره سازی به اتصالات سیمی نیاز دارند. انواع اصلی کابلهایی که می توانند برای انتقال سیگنال در CCTV آنالوگ استفاده شوند عبارتند از: کابل RG59، کابل RG58 و کابل کواکسیال RG6. همچنین کابل هایی که برای دوربین های مداربسته تحت شبکه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از CAT6 و CAT5. در ادامه با این کابل های پر کاربرد بیشتر آشنا خواهیم شد.

فروش انواع کابل دوربین مدار بسته

کابل دوربین مداربسته کواکسیال

کابل های دوربین مداربسته RG59 و RG58 بسیار انعطاف پذیرتر و نصب آن آسان تر از انواع دیگر کابل های کواکسیال می باشد. این کابل ها از مزایای قیمت پایین و افت سیگنال کم برخوردار اند. ضخامت کواکسیال RG6، بسیار بیشتر از RG 58/59 است و می تواند سیگنال ویدئویی را در فواصل بسیار طولانی تا ۵۰۰ متر و بدون اتلاف سیگنال به دستگاه DVR منتقل کند. همچنین سنگین تر است و دارای عایق و محافظ تنظیم شده برای پهنای فضای ذخیره شده بالا و متناسب با برنامه های با فرکانس بالا مانند کیفیت زیاد، تلویزیون کابلی و سیگنال های دوربین مداربسته است.

کابل دوربین مداربسته RG59 مدت هاست که وجود دارد. این کابل قبلاً همان چیزی بود که اکثر مردم برای اتصال تلویزیون کابلی خود استفاده می کردند و معمولاً در خانه های قدیمی و ساختمانهای تجاری نصب می شد. با این حال، بسیاری از الزامات مدرن سیگنال باعث شده این کابل در چند سال گذشته کمتر مورد توجه قرار گیرد. RG59 رسانای کوچکتری نسبت به RG6 دارد، به این معنی که نمی تواند کیفیت سیگنال مشابه RG6 را بدست آورد. نحوه طراحی محافظ آن نیز به این معنی است که سیگنالهای سطح گیگا هرتز را به خوبی در داخل هادی نگه نمی دارد.

لازم به ذکر است که کابل های کواکسیال برای دوربین های مداربسته AHD و آنالوگ مورد استفاده قرار می گیرند.

فروش انواع کابل دوربین مدار بسته

کابل شبکه دوربین آی پی

کابل های CAT6 و CAT5 برای دوربین های مداربسته تحت شبکه ایده آل است. Cat5e نوع مدل بالای کابل CAT5، معروف به کابل اینترنت / اترنت، با طول 10 متر، برای سرعت ایده آل و اتصال از مودم به cctv استفاده می شود. همچنین هادی داخلی مس آن، انتقال عملکرد بالا را تضمین می کند. کابل cat6 هم از مواد با کیفیت بالا، با استانداردهای بالا و کنترل کیفیت در چندین مرحله، محصولی با دوام و مقاوم برای استفاده مکرر است. با دارا بودن پهنای باند ۲۵۰ مگاهرتز سیگنالی پایدار، سریع و بدون وقفه را ارائه می دهد که برای مسافت های طولانی طراحی شده است.

فروش انواع کابل دوربین مدار بسته

معرفی کابل شبکه cat6 دوربین مداربسته:

کابل شبکه کت 6 دوربین مداربسته همانطور که از تامش پیداست برای دوربین های با تکنولوژی آی پی یا تحت شبکه مناسب است که دارای طراحی یک جفت سیم پیچیده که یکی از آن ها مخصوص اترنت و دیگری برای لایه های فیزیکی شبکه می باشد. این ساختار کاملا مطابق با استاندارد ها تولید شده است. این مورد از کابل شبکه نسبت به دیگر کابل ها، دارای عملکرد دقیق تر در انتقال صدا و تصاویر می باشد برای همین محبوبیت فراوانی دارد. همچنین سیگنال های شبکه را به مقدار یک گیگابایت در ثانیه فراهم می کند.

به طور کلی کابل شبکه cat6 دوربین مداربسته، از میزان متراژ ارتباطی تا ۵۰ متر با مقدار سرعت ۱۰ گیگابایت اترنت بهره می برد. کیفیت عملکرد این محصول به حدی بالا است که به کاهش نویز های متعدد در تصاویر می پردازد. به علاوه این مدل از کابل شبکه دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه می باشد که در بهترین شیوه به تأمین نیازهای همگان کمک می کند.

معرفی کابل ترکیبی دوربین مداربسته:

کابل ترکیبی دوربین مداربسته یکی از اجزای اصلی و در عین حال کاربردی انواع دوربین های مداربسته است. این مدل از کابل ها هنگامی مورد استفاده قرار می گیرد که در سیستم خود از دستگاه برق اضطراری یا یو پی اس استفاده کنید. به این معنی وظیفه اصلی کابل های ترکیبی، تأمین برق و انتقال تصویر است. به عبارتی دیگر سیم تصویر و برق در کنار هم طراحی شده اند با این تفاوت که با فویل و پلاستیک از هم مجزا شده اند. فاصله پشتیبانی برای این کابل های ترکیبی به میزان صد متر می باشد. این محصول مانع از افت کیفیت تصویر می شود و در بهترین شیوه به انتقال داده ها کمک می کند. گفتنی است بدانید که نصب و راه اندازی این کابل ها باید اصولی باشد تا هیچگونه نویز و اختلالی در انتقال سیگنال ها صورت نگیرد.

فروش انواع کابل دوربین مدار بسته

هر کابل دوربین مداربسته با هر متراژی که می خواهید را با ما در جریان بگذارید. شما می توانید انواع کابل های کواکسیال دوربین های مداربسته آنالوگ و کابل دوربین مداربسته تحت شبکه را با قیمتی ارزان و گارانتی معتبر از طریق شماره های درج شده نمایندگی های تکنو دوربین به صورت حضوری و غیر حضوری خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما