قیمت کوچکترین دوربین مداربسته بدون سیم

جهت خرید و استعلام قیمت کوچکترین دوربین مداربسته بدون سیم ما را در جریان قرار دهید تا بهترین و با کیفیت ترین ها را به شما معرفی کنیم. کوچکترین دوربین مداربسته بدون سیم از مدل های میکروفون دار با کیفیت تصویر فوق العاده بالا است که در اکثریت موقعیت های زندگی به کمک همگان می آید. این محصول را می توانید به راحتی با لوازم شخصی یا لوازم خانگی ادغام و یا قائم کنید. در نتیجه با این حال قادر به ضبط و فیلمیرداری های مخفیانه در مکان های مختلف خواهید شد. علاوه براین ها دارای کلی ویژگی های منحصر بفرد و ارزشمند است که موجب شده است متقاضیان پرطرفداری در سراسر جهان به خود جذب کرده است.

با ما باشید تا با جزئیات بیشتر این دوربین مداربسته مخفی وایرلس فلتی شارژی بیشتر آشنایی پیدا کنید:

قیمت کوچکترین دوربین مداربسته بدون سیم

ریز ترین دوربین مداربسته وایرلس شارژی مدل فلتی

گاهی ممکن است در لحظات وقوع رویداد ها در محیط خود نباشید. در نتیجه نمی توانید دائماً از آنچه در خانه یا محل کارتان اتفاق می افتد مطلع شوید. از همین رو یکی از راه حل ها خرید ریز ترین دوربین مخفی بیسیم فلتی شارژی است که از مدل های آی پی یا تحت شبکه است. چراکه با ویژگی محبوب  یعنی انتقال تصاویر این دوربین می تواند برای رفع این دشواری ها متناسب باشد. به گونه ای‌که با متصل شدن به شبکه وای فای می تواند تمام رویداد ها را به طور مستقیم بر روی گوشی های هوشمند یا کامپیوتر ها به اشتراک بگذارد.

همچنین وقتی با خانواده به تعطیلات می روید و یا هنگامی که محل کارتان تعطیل است. یا به عبارتی وقتی نمی توانید آنجا باشید و در موقعیت های مشابه می توانید دوربین مداربسته کوچک تهیه کرده و به راحتی از آن استفاده کنید تا بتوانید فوراً از وقایع ناخواسته مطلع شوید. از این دوربین بخصوص در مواقع ارائه شواهد و مدارک استفاده می شود. چراکه دارای ابعاد خیلی ریز است و کسی به دوربین بودن آن شک نمی کند. به علاوه، این دوربین فلتی جاسوسی خیلی کوچک از مدل های قابل حمل است.

چراکه با ویژگی وایرلس بودن خود برای ضبط و فیلمبرداری هیچ گونه نیازی به دستگاه های ضبط و کابل های اضافی ندارد. در نتیجه به راحتی داخل جیب اشخاص حمل و جای می گیرد. بنابراین می توانید با خیال راحت خانه و سایر مکان های زندگی خود را با ایمنی کامل حفظ کنید. همه ی این آپشن های ویژه و خاص منجر شده است تا اشخاصی که دارای شغل های حساس و مهم مانند قضات، پلیس، وکلا، بازرس و غیره هستند، از این دوربین مخفی فاقد سیم نهایت استفاده و کاربرد را کسب کنند.

قیمت کوچکترین دوربین مداربسته بدون سیم

دوربین بسیار کوچک فلتی وای فای دار s06

با مجهز بودن به رزولوشن کیفیت ۱۰ مگاپیکسل این دوربین بسیار کوچک فلتی s06، می توانید مستقیماً چهره کسانی را که مرتکب جرم شده اند در مواردی مانند کلاه برداری، سرقت و غیره شناسایی کنید. همچنین تمام نوشته پلاک ها و نوشته های متنی را به سرعت برای کاربران خود به نمایش می گذارد. همچنین در مواقعی که فکر می کنید برای درک مواقع تنها تصویر کافی نیست با میکروفون داخلی این دوربین مدار بسته بدون سیم فلتی، می توانید دوربین خود را قادر به ضبط صدا همزمان با فیلم کرده و امنیت خود را به سطح بالاتری برسانید. همچنین می توانید تمام این فایل های صوتی و تصویری گرفته شده را در کارت حافظه میکرو sd این دوربین تا سقف ۱۲۸ گیگابایت ذخیره کنید. در نتیجه بعد ها به بازیابی این ضبط شده ها بپردازید.

قابل ذکر است در هنگام تماشای آنلاین، ویدیو ها، به لطف نرخ فریم بالا، به شما امکان می دهد ثانیه به ثانیه رویداد را تماشا کنید، بنابراین لحظه ای را از دست نمی دهید. باید توجه داشته باشید، سیستم عامل هایی که از این دوربین مداربسته ریز جاسوسی وای فای فلتی رم خور پشتیبانی می کند عبارتند از: اندروید، IOS و ویندوز. همچنین مدل مناسبی برای سه کاربذد اصلی عکسبرداری، فیلمبرداری و شنود محیط است.

قیمت کوچکترین دوربین مداربسته بدون سیم

سایر ویژگی های دوربین ریز رم خور فلتی

این دوربین فاقد سیم فلتی دارای باتری قدرتمند لیتیون یونی ۲۵۰۰ میلی آمپر است که بعد از شارژ کامل می تواند دو ساعت بدون وقفه فیلمبرداری کند. همچنین به وسیله پورت USB روی بدنه دوربین می تواند شارژ شود. به علاوه جهت نیاز به صبط مداوم می تواند به شارژ متصل شود و همزمان فیلمبرداری کند‌.

شما می توانید این دوربین مداربسته ریز رم خور فلتی s06 باتری دار را در حالت استند بای تنظیم کنید. با این ویژگی می توانید هم فصای کارت حافظه و هم فضای باتری داخلی آن را ارتقاء دهید. چراکه تنها در هنگام تشخیص حرکت از جلوی محوطه دید خود فیلمبرداری می کند. از این ویژگی تشخیص حرکت می توانید به عنوان دزدگیر استفاده کنید. به این معنی با تشخیص حرکت می تواند آلارم و هشدار های خود را به گوشی کاربران خود از راه دور ارسال کند.

قیمت کوچکترین دوربین مداربسته بدون سیم

قیمت کوچکترین دوربین مداربسته بدون سیم

آیا قصد خرید کوچکترین دوربین مداربسته بدون سیم را دارید؟ آیا می خواهید ریز ترین دوربین مداربسته را با ارزان ترین قیمت خریداری کنید؟ شرکت بازرگانی تکنو دوربین وارد کننده انواع دوربین های مداربسته جاسوسی با ارزان ترین قیمت به صورت مستقیم می باشد. جدا از دوربین کوچک شارژی ذکر شده در بالا شما می توانید انواع دوربین های مخفی بی سیم را با قیمتی شگفت انگیز از این مرکز فروش خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما