مرکز خرید دزدگیر سیم کارتی جی ام کا 910

مرکز خرید دزدگیر جی ام کا 910 همینجاست. لازم نیست سیستم اعلام سرقت را برای برقراری امنیت خانه و محل کارتان، گران بخرید. تکنو دوربین انواع دزدگیر اماکن GMK را با قیمتی ارزان همراه را گارانتی معتبر عرضه بازار خواهد کرد. چراکه دارای نمایندگی فروش محصولات این برند امنیتی می باشد. جهت آشنایی با جزئیات و امکانات این دزدگیر اماکن بیسیم با ما همراه باشید:

مرکز خرید دزدگیر جی ام کا 910

سیستم های دزدگیر اعلان سرقت منازل GMK مدل 910

در دنیای فناوری های مدرن و حفاظتی اماکن، سیستم های دزدگیر اعلان سرقت منازل نوع GMK مدل 910، بیشترین محبوبیت و قابلیت اطمینان را دارند. از طریق این مدل سیستم های ضد سرقت معتبر، سیگنال مربوط به نفوذ غریبه ها به منطقه حفاظت شده به عنوان پیامی به تلفن همراه منتقل می شود. همچنین در لحظه ورود مجرم، دو عملکرد به طور خودکار ایجاد می شود. این عملکرد ها عبارتند از: اطلاع رسانی و هشدار.

عملکرد امنیتی هشدار یک آژیر بلند را روشن می کند که صدای دسی بل بالایی دارد و یک قابلیت بازدارندگی عالی دارد. همچنین همسایگان را از وجود یک خطر در محیط شما آگاه می کند. عملکرد اطلاع رسانی این دزدگیر جی ام کا بسیار مؤثر است. چراکه از سیمکارت داخلی پشتیبانی می کند. در صورت تشخیص هر نوع تهدیدی در محیط، این عملکرد سیگنالی را به مالک و سرویس امنیتی ارسال می کند. این سیگنال در آخر به صورت پیامک یا تماس صوتی برای کاربران در هر کجای دنیا که  ختم می شود.

مرکز خرید دزدگیر جی ام کا 910

سیستم ضد سرقت جی ام کا 910

سیستم مرکزی GMK بطور ویژه برای راحت تر، مدرنتر و ایمن تر کردن زندگی شما طراحی شده است. به طور خلاصه، عملکرد باکیفیت این دزدگیر، بر اساس اصل خواندن مداوم سیگنال از حسگرهای مختلف است. چراکه از زون های بیسیم و باسیم مختلفی هم پشتیبانی می کند. در صورت احساس فعالیت غیرطبیعی، بسته به نوع تجهیزات و زون ها، اطلاعات مربوطه از طریق سیگنال رادیویی یا سیم به صفحه مرکزی ارسال می شود. پس از پردازش سیگنال دریافتی، واحد اصلی به دستگاه های اجرایی فرمان می دهد.

در نهایت یک اعلان پیامکی ارسال می کند یا تمام شماره های تلفن ذخیره شده را شماره گیری می کند. لازم به ذکر است بدانید این دزذگیر قادر است که حتی با تمام شماره های مجاز به صورت همزمان در هنگام وقوع اتفاقات ناگوار ارتباط برقرار کند.

مرکز خرید دزدگیر جی ام کا 910

دزدگیر منازل جی ام کا مدل ۹۱۰

علاوه براینکه دزدگیر منازل جی ام کا مدل ۹۱۰، دارای قابلیت سازگاری با سیمکارت داخلی است، می تواند به خط تلفن ثابت شهری و یا حتی روستایی محیط مورد نظر متصل شود. از همین رو این سیستم یکی از مدل های دو منظوره به حساب می آید که در هر صورت اطلاع رسانی دقیق و در عین حال سریعی را برای کاربران فراهم می کند. همچنین شما می توانید برای این شماره های از پیش تعیین شده یک گزینه را به عنوان مدیر انتخاب کنید. در این صورت حتی ورود و خروج اشخاص دیگر به مدیر مربوطه اطلاع رسانی می گردد.

با پشتیبانی از سنسور آتش سوزی در این دزدگیر دوگانه منزل جی ام کا مدل ۹۱۰، می توانید حتی از امنیت جان و مالی لوازم و خود اماکن در هر کجا که باشید اطمینان حاصل کنید. بنابراین این دزدگیر محبوبیت روزافزونی در بین دیگر سیستم ها به خود اختصاص داده است. از همین رو گزینه مناسبی برای همه ی مناطق مسکونی، ویلاها، خانه باغ، شرکت، جواهر فروشی، بانک، پارکینگ و غیره است.

سایر امکانات سیستم اعلان سرقت جی ام کا سیمکارتی 910:

مجهز به صفحه نمایشگر ال سی دی با قالب زبان فارسی جهت تنظیمات آسان و اعمال رمز ها.

پشتیبانی از دو سیمکارت به صورت همزمان.

انتقال اتوماتیک به سیمکارت دیگر در صورت اختلال در شبکه و آنتن و حتی نبودن شارژ کافی.

خاموش و روشن نمودن سیستم از راه دور از طریق اس ام اس.

خاموش و روشن کردن آلارم و آژیر خطر سیستم در هرکجای دنیا از طریق پیامک یا اپلیکیشن هوشمند.

قابلیت هوشمند جلوگیری از مسدود شدن سیمکارت ها‌.

قابلیت شارژ از راه دور سیمکارت ها از طریق پیام کوتاه یا کی ‌پد.

ضبط پنج رویداد در حافظه دزدگیر اعلان سرقت به وسیله برنامه هوشمند.

بررسی شماره های ذخیره شده مانند اضافه کردن، حذف و ویرایش از راه دور.

مرکز خرید دزدگیر جی ام کا 910

مرکز خرید دزدگیر جی ام کا 910

سفرهای کاری مکرر و دوربین از خانه خود نگرانی های زیادی بابت امنیت این مکان ها برای مالکان ایجاد کرده است. در این راستا برای اطمینان آرامش بخش دوربین های مداربسته یا سیستم ضد سرقت منازل عرضه می گردد که بیشترین کاربرد ها را دارند. برای همین ما مدرن ترین و در عین حال قابل اعتماد ترین سیستم یعنی دزدگیر سیم کارتی جی ام کا 910 را پیشنهاد می کنیم که هم دارای ویژگی های بینظیر بوده و هم از قیمت مقرون به صرفه ای بهره می برد. مرکز خرید منصوری عرضه کننده انواع دزدگیر اماکن با ارزان ترین قیمت و با ضمانت نامه اصل بودن است.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما