فروشگاه انواع پکیج دوربین مدار بسته

فروشگاه انواع پکیج دوربین مدار بسته آماده ارائه بهترین پک دوربین های امنیتی وایرلس، آنالوگ و ahd با ارزانترین قیمت می باشد. پک دوربین مداربسته تمام تجهیزات جانبی و مهم را برای نصب دوربین امنیتی در خود دارد. می توان گفت که این پک تمام تجهیزات لازم و موردنیاز را برای نصب و راه اندازی دوربین مداربسته در خود جای می‌دهد. شما با خرید یک پکیج کامل از دوربین مداربسته می توانید دوربین مد نظر خود را نصب و راه اندازی کنید.

انواع گوناگونی از پک دوربین مداربسته در بازار موجود است که شما بسته به نیاز، پک مدنظر را خریداری می کنید. هر کدام از آنها دارای ویژگی های حائز اهمیتی هستند که بسته به نیاز مصرف کننده تهیه و توزیع می‌شود. این پک ها معمولا در پکیج های دو دوربینه، چهار دوربینه، هشت دوربینه، شانزده دوربینه و نهایت سی و دو دوربینه در بازار موجود می باشند. مثلا شما می توانید یک پک دو دوربینه را سفارش دهید‌.

انواع پکیج دوربین مداربسته

گروه مختلفی از پکیج دوربین مداربسته در بازار موجود است، که هر کدام از آنها دارای قیمت مختلف بوده و همچنین دارای تجهیزات مختلفی می باشد. اگر شما نیز نیازمند یک پک کامل می باشید ابتدا باید نیاز های خود را شناسایی کنید و سپس اقدام به خرید پک دوربین مداربسته کنید، از مهمترین پک دوربین که در بازار رایج می باشد می توان به:

  • پکیج دوربین مداربسته ahd
  • پکیج دوربین مداربسته بیسیم
  • پکیج دوربین مداربسته تحت شبکه سیمی
  • پکیج دوربین مداربسته هایک ویژن
  • پکیج دوربین مداربسته آنالوگ

فروشگاه پکیج دوربین مدار بسته

یک پکیج دوربین مداربسته شامل چه تجهیزاتی می باشد؟

  • یک دستگاه ضبط کننده DVR یا NVR
  • تعداد دوربین مداربسته
  • کابل
  • فیش برای اتصال دوربین به دستگاه ضبط تصویر
  • منبع تغذیه
  • هارد دوربین مداربسته

بهترین پکیج دوربین مداربسته

بهترین پک دوربین امنیتی همانطور که گفته شد، به موارد مختلفی بستگی دارد، البته اگه قرار باشد که به دنبال بهترین باشد باید با توجه به بودجه خود مشخص کنید که چرا دوربین مداربسته را احتیاج دارید، چونکه تهیه ی دوربین مداربسته نیازمند هزینه بالایی می باشد. در صورتی که مشکل مالی نداشته باشید به راحتی می توانید پک مد نظر را خریداری کنید.

در ابتدا برای خرید بهترین پکیج سعی کنید از دوربین های برند استفاده نمایید مثلا پکیج  دوربین مداربسته تکنو دوربین را انتخاب نمایید ارائه دهنده یک برند دوربین مطرح در بازار می باشد که علاوه بر کیفیت دارای طول عمر بالایی است. در مرحله دوم باید ببیند شما برای چه مکانی دوربین می خواهید و چه انتظارانی از دوربین دارید برای مثال می توانید از خود نیازهای مدنظر را بخواهید و با چک لیست کردن نیازمندی‌ها، به فروشنده ی دروبین سوالات خود را ارجاع دهید و فروشنده نیز شما را راهنمایی خواهد کرد‌.

فروشگاه پکیج دوربین مدار بسته

از یکی از انواع مدل های دوربین مداربسته می توان به دوربین مداربسته زیر اشاره کرد:

دوربین‌ های مداربسته بولت داخل پک ۸ کاناله بی سیم

دوربین‌ های مداربسته بولت داخل پک ۸ کاناله بی سیم، محصولات مقاوم در برابر آب و گرد و غبار هستند.  علاوه بر این، انتخاب یک پک می تواند از لحاظ تعداد مجموعه دوربین ها به انتخاب مشتری باشد. بنابراین این امکان برای کاربران وجود دارد که مطابق با خواسته های خود به محصول مورد نظر خود برسند. به گونه ای که می توانید از بین انواع مختلف ۴ کاناله، ۸ کاناله، ۱۶ کاناله، ۳۲ کاناله و ۶۴ کاناله را انتخاب کنید. اگر منطقه استفاده بسیار گسترده است، می توان از مجموعه های ۳۲ کاناله و ۶۴ تایی استفاده کرد.

به این ترتیب امکان مشاهده راحت مکان های مورد نظر فراهم می شود. در مناطق متوسط و کوچکتر می توان از مجموعه های 2، و 4 و 8 تایی استفاده کرد. به طور خلاصه، خرید مجموعه هایی با امکانات و تعداد دوربین مناسب برای خواسته های کاربران مفید است. لازم به ذکر است که پکیج های دوربین مداربسته بیسیم را می توان با خیال راحت در مکان مد نظر نصب و راه اندازی کرد و از راه دور توسط گوشی همراه آن را کنترل کرد. این پکیج های دوربین مداربسته بسته به توع دوربین مداربسته داخل آن می توانند برای مکان های متفاوت مورد استفاده قرار بگیرند.

فروشگاه پکیج دوربین مدار بسته

فروشگاه پکیج دوربین مدار بسته

انواع پکیج دوربین مداربسته بیسیم در برندها و کیفیت ها مطلوب و قیمت مناسب‌ را به همراه تخفیف و گارانتی از ما بخواهید. فروشگاه دوربین مداربسته منصوری بهترین دوربین های مداربسته بیسیم و با سیم را به بازار عرضه می کند. همراه تمام تجهیزات جانبی و لوازم ضروری. برای سفارش و خرید پکیج دوربین های مداربسته می توانید با شماره های موجود در وبسایت تماس بگیرید. همکاران و کاربران گرامی می توانند برای خرید و سفارش انواع پکیج دوربین مداربسته بیسیم و سیم دار در انواع مدل ها و برند های متفاوت با ما در تماس باشند.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما