قیمت پک کامل دوربین مداربسته بیسیم در سال 1400

قیمت پک کامل دوربین مداربسته بیسیم در سال 1400 کاهش یافت. در نمایندگی های فروش دوربین مداربسته منصوری بانه انواع پکیج دوربین مداربسته بی سیم در مدل های مختلف به فروش می رسد که از مزایای فوق العاده ای بهره می برند. این محصولات عبارتند از پک کامل و بی نقص دوربین مداربسته بدون سیم ۴ کانال، ۸ کانال، ۱۶ کانال و ۳۲ کانال که علاوه بر دوربین ها همراه یک عدد دستگاه ان وی آر، آنتن و آداپتور ( باتوجه به تعداد دوربین ها ) و یک عدد موس می باشند. همچنین شما می توانید مدل مورد نیاز را باتوجه به محل نصب محیط مربوطه خود دام یا بولت به طور دلخواه انتخاب کنید.

در ادامه به مزایای استفاده از پکیج دوربین مداربسته وایرلس می پردازیم:

قیمت پک کامل دوربین مداربسته بیسیم

کاربرد پک کامل دوربین مداربسته بیسیم

پکیچ دوربین های مداربسته فاقد سیم آماده، برای اهداف مختلف خریداری می شوند. شخصی که از آنها برای اهداف امنیتی استفاده می کند. از خانه، انبار یا فروشگاه خود در برابر ورود غیرقانونی افراد محافظت می کند. برخی دیگر از آنها برای نظارت بر کارهای زیر دستان خود در دفتر و برخی دیگر برای نظارت بر خدمتکار یا پرستار بچه استفاده می کنند. وقتی صحبت از مشاهده جزئیات همه جانبه یک مکان می شود، یک دوربین کافی نیست. برای به دست آوردن اطلاعات کامل و با کیفیت، باید از چند زاویه به محیط مورد نظر خود نگاه کرد. بنابراین، برای اینکه لحظه ای را از دست ندهید، بهتر است از چندین دوربین مداربسته با کیفیت استفاده کنید.

پک کامل دوربین مداربسته بیسیم، از یک مجموعه دوربین مداربسته و لوازم جانبی مخصوص به این دوربین ها تشکیل شده است که تعداد آنها به دلخواه مشتری از 2 تا 32 عدد متغیر است. علاوه بر این برای نظارت تصویری در فضای باز، از دوربین های خاصی استفاده می شود که سطح محافظت آنها در برابر شرایط آب و هوایی و سایر عوامل خارجی افزایش یافته است.

قیمت پک کامل دوربین مداربسته بیسیم

اقلام داخل پکیج بی سیم دوربین مداربسته

دوربین های مداربسته داخل پکیج به تنهایی از عهده ضبط و فیلم برداری از مکان مد نظر را نداشته و قادر به برقراری امنیت نخواهند بود تا زمانی که این پکیج ها به طور کامل نصب و راه اندازی نشده باشند. قبل از هر چیزی شما باید دستگاه ضبط کننده ای جهت ذخیره تصاویر داشته باشید، پس از آن حافظه یا هارد داخلی قابل اطمینان جهت نگه داری تصاویر. همه اینها زمانی اتفاق می افتد که دوربین ها به خوبی به دستگاه متصل شده باشند و این تنها از طریق کابل و آداپتور و برقراری شبکه امکان پذیرند!

به همین دلیل پکیج دوربین مداربسته وایرلس کامل، باید شامل همه این اقلام باشد.

دوربین های مداربسته وایرلس

مجرمان می توانند با قطع کابل ها حتی پیشرفته ترین دوربین های مداربسته سیمی را غیرفعال کنند. از همین رو بارزترین مزیت این دوربین های مداربسته بی سیم این است که این فناوری نیازی به استفاده از کابل کشی ندارد. به عبارتی دیگر دوربین های وایرلس داخل پک سیم ندارند. بنابراین، دیگر نگران از کار افتادگی ناگهانی آن ها توسط متخلفین نباشید.

هنگام نصب دوربین های امنیتی سیمی ممکن است لازم باشد دیوارها یا سقف را سوراخ کنید. این برای خرید کابل و پرداخت هزینه برای نصب وقت گیر و گران است. اما نصب دوربین های بی سیم فوق العاده آسان است و زمان بسیار کمی را می گیرد. دوربین های مداربسته بی سیم، باعث می شود آنها را در هر کجا که دوست دارید قرار دهید. تنها با یک آداپتور و پریز کار شما را راحت می کند.

گذشته از این ها دوربین های مداربسته داخل پکیج های بدون سیم دارای قابلیت متصل شدن به وای فای می باشند. از همین رو هر کجا و هر زمان می توانید به فیلم دوربین های بی سیم به صورت یکجا دسترسی پیدا کنید. به این ترتیب می توانید تعطیلات طولانی داشته باشید صرف نظر از اینکه اموال خود را بدون محافظت بگذارید. همچنین دوربین های مداربسته داخل پک وایرلس دوربین مداربسته دارای لنز های مجهز به مادون قرمز هستند تا حتی در تاریک ترین شرایط هم به ضبط واضح محیط مورد نظر بپردازند.

قیمت پک کامل دوربین مداربسته بیسیم

 

مزیت استفاده از پکیج های دوربین مداربسته بی سیم:

انتخاب و خرید پک کامل دوربین مداربسته بیسیم بسیار سودآورتر از خرید این دوربین ها و تجهیزات مربوطه به صورت جداگانه است. چراکه در مرحله اول، این امر باعث صرفه جویی در هزینه های شما خواهد شد، زیرا پکیج ها بسیار ارزان تر از خرید تکی دوربین ها است. دومین مزیت خرید پک کامل وایرلس، صرفه جویی در وقت شما جهت بررسی مکان مد نظر است، چراکه شما با نصب چند عدد دوربین مداربسته در زوایای متفاوت بهتر مکان را کنترل خواهید کرد. سومین مزیت پکیج دوربین نصب سریع و آسان آنهاست. این به دلیل در دسترس بودن همه اجزا و تجهیزات است.

و در نهایت قابلیت اطمینان و دوام بالای پکیج های دوربین مداربسته است. اگر می خواهید از آنچه واقعاً برای شما ارزشمند است محافظت کنید پک دوربین مداربسته وایرلس، بهترین گزینه برای محافظت شبانه روزی از نقاط مختلف هستند.

قیمت پک کامل دوربین مداربسته بیسیم

قیمت پک کامل دوربین مداربسته بیسیم

برای خرید پک کامل دوربین مداربسته بیسیم ما را همراهی کنید! تکنو دوربین اولین و بزرگترین فروشگاه عرضه کننده انواع پکیج های دوربین مداربسته بیسیم در سطح کشور است که محصولات آن دارای تنوع بالایی در مدل، برند، کیفیت و نوع است. لذا کاربران می توانند با دریافت مشاوره و با در نظر گرفتن نیاز و مکان مد نظر خود بهترین و مناسب ترین دوربین مداربسته بیسیم را همراه با گارانتی معتبر برگزینند. پکیج های وایرلس موجود در فروشگاه عبارتند از:

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما