مرکز فروش دزدگیر gmk

مرکز فروش دزدگیر gmk آماده ارائه انواع سیستم های ضد سرقت جی ام کا همراه با گارانتی معتبر و با بهترین قیمت به هموطنان گرامی در سراسر کشور می باشد. امنیت خانه و یا هر‌ مکانی دیگر یک مسئله حیاتی است. گاهی تنها امتحان کردن بعضی موارد مانند قفل درب و پنجره ها نمی تواند راه حلی اساسی برای رفع این نیاز باشد. از همین رو پیشنهاد ما انتخاب یک سیستم مرکزی دزدگیر جی ام کا می باشد که نه تنها کاربرد های عالی دارد بلکه دارای قیمت بسیار مقرون به صرفه است. این محصول همانند یک دوربین مداربسته از لحاظ حفظ ایمنی و محافظت از خانه و دفاتر کار عمل می کند. به علاوه در هر زمانی شما را آگاه می سازد.

در ادامه با این محصول بیشتر آشنا می شوید:

مرکز فروش دزدگیر gmk

سیستم ضد سرقت جی ام کا gmk

کمپانی جی ام کا یکی از سازندگان محصولات امنیتی است که بیش از ده سال است در این زمینه فعالیت دارد. سیستم های ضد سرقت اماکن gmk دارای قابلیت سازگاری با انواع زون ها و سنسور های بی سیم و باسیم است که هرکدام را می توانید برای منطقه ای از محیط تعیین کنید. این دزدگیر ها دارای مدل های مختلف است که هرکدام به نوبه خود دارای برترین عملکرد ها می باشند. وجه مشترک همه ی این دزدگیر ها این است که امنیت خانه یا محل کار را افزایش داده و شما را از هرگونه فعالیت غیر عادی در محیط مورد نظر خود فوراً مطلع می سازد.

دزدگیر های منازل جی ام کا یکی از اجزای برقرار کننده امینیت در هر اماکنی است که ورود افراد غیر مجاز را به داخل کنترل می کند. حساسیت این دزدگیر ها بسیار بالا است به گونه ای که از وقایع ناخوشایند در کمترین زمان ممکن به جدی جلوگیری می کند. همچنین به شما امکان می دهد به وسیله ویژگی های منحصر بفردی که دارد محیطی امن و آرام را برای عزیزان خویش فراهم کنید. اکثر این دزدگیر ها دو منظوره هستند به این معنی که هم با خط تلفن ثابت و هم با سیمکارت ها سازگار هستند‌. به گونه ای که برای تضمین از حفاظت قابل اطمینان، در صورت تشخیص کوچکترین تهدیدی به صورت تماس صوتی یا پیامک کوتاه با کاربران خویش ارتباط برقرار می کند و اعلان می فرستد.

مرکز فروش دزدگیر gmk

 

دزدگیر های اماکن gmk جی ام کا

دزدگیر های اماکن gmk جزء معتبر ترین ها می باشد چراکه حتی صورت از دست دادن سیگنال آنتن یا ناکافی بودن شارژ سیمکارت بلافاصله به صفحه کنترل متصل می شود و مشکل را گزارش می کند. راه های مختلف وجود دارد که می توانید برای جلوگیری از ورود سارقین به خانه خود انجام دهید. اما نصب و راه اندازی دزدگیر های جی ام کا یکی از راه حل های قطعی است. این مدل دزدگیر ها دارای کنترل از راه دور هستند که می توان از راه دور دستگاه را کنترل کند. رمز‌ها را تعویض کند و یا حتی سیستم را خاموش یا روشن کند. البته ناگفته نماند این فعال و غیر فعال کردن دزدگیر gmk هم از طریق پیامک کوتاه امکان پذیر می باشد.

از دیگر فناوری های ویژه اکثر این دزدگیر ها، قابلیت استراق سمع قدرتمند است. همچنین غالب دزدگیر های اماکن حی ام کا دارای باتری بسیار قدرتمند هستند که بدون قطعی به صورت بدون وقفه کار خواهند کرد.

مرکز فروش دزدگیر gmk

سایر ویژگی های دزدگیر های خانگی جی ام کا

یکی دیگر‌ از عواملی که در این دزدگیرهای جی ام کا حکم ریموت کنترل از راه دور دارد. برنامه هوشمند سازگار با سیستم عامل های اندروید و ویندوز است. آژیر خطر و آلارم قدرتمند این سیستم مرکزی GMK دارای سرعت بسیار بالایی است به گونه ای که حتی قدرت بازدارنگی از سرقت و وقایع ناخوشایند را هم ایجاد می کند.

از دیگر امکانات این دزدگیر های منازل جی ام کا، مجهز بودن به صفحه نمایش ال سی دی فوق العاده خوانا می باشد. این صفحه نمایشگر دارای قابلیت ضبط حوادث ۶۰ حافظه بر روی آن می باشد.

با انتخاب این سیستم های ضد سرقت gmk دیگر نگران قطعی ناگهانی یا اتفاقی برق به وسیله متخلفین در محیط نباشید. چراکه می تواند در کمترین زمان ممکن هنگام قطع و اختلال در برق، با شماره های ذخیره شده ارتباط برقرار می کند.

لیست انواع دزدگیرهای منازل جی ام کا

مرکز فروش دزدگیر gmk

مرکز فروش دزدگیر gmk

نمایندگی های تکنو دوربین در سراسر کشور به فروش ارزان قیمت و گارانتی دار انواع دزدگیر های اماکن gmk می پردازند. لذا شما می توانید به صورت آنلاین و یا حضوری در هر جای ایران که هستید، محصولات این برند معتبر را سفارش دهید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما